  • 11. Data: 2009-07-13 13:01:43
    Temat: Re: trafo a sinus 100MHz?
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Zapomniałem

    http://www.bourns.com/data/global/pdfs/RF.pdf

    Marek

  • 12. Data: 2009-07-13 13:07:15
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Andrzej Kamieniecki" <_...@t...com.pl>
    napisał w wiadomości news:h3fau4$ke2$2@news.dialog.net.pl...
    > marko1a napisał(a):
    > [ciap]
    >
    > he, he, powodzenia.

    Powodzenia ?
    A myślisz że nie nawijałem?

    Marek

  • 13. Data: 2009-07-13 13:17:13
    Od: Andrzej Kamieniecki <_...@t...com.pl>

    marko1a napisał(a):
    [ciap]
    > Powodzenia ?
    > A myślisz że nie nawijałem?

    w linku podajesz jakieś dane do góra 400 MHz, sondy o których ja
    wspominałem to pasmo 2 GHz. Nie wiem czy nawijałeś czy nie i szczerze
    mówiąc niewiele mnie to obchodzi, Twoja sprawa.
    Kupuj rdzenie po dwa zlote na allegro i opychaj jako szerokopasmowe
    sondy prądowe, to też Twoja sprawa. Łoj matko, nawinął gość cewkę i
    odkrył Amerykę.

    Andrzej Kamieniecki

  • 14. Data: 2009-07-13 13:54:04
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    napisał w wiadomości news:h3fc4h$lal$1@news.dialog.net.pl...
> [...]
    > Kupuj rdzenie po dwa zlote na allegro i opychaj jako szerokopasmowe sondy
    > prądowe, to też Twoja sprawa. Łoj matko, nawinął gość cewkę i odkrył

    Nie wiem do czego zmierzasz.
    Chodziło w pytaniu o 100MHz a nie góra 400MHz jak napisałes a więc o co ci
    chodzi ?
    Nie spełnia oczekiwań pytającego?
    Tak czy nie? Odpowiedz proszę.
    Ja nie sprzedaję niczego na allegro. Nie napisałem tego.
    Natomiast ty nie powstrzymałeś się zareklamować książki ?
    Nieładnie.
    A tak jeszcze cewka to nie transformator.

    Marek

  • 15. Data: 2009-07-13 18:36:48
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    nuclear2001 pisze:
    > Witam
    > mam takie pytanie - czy jest możliwe wykonanie domowym sposobem trafa które
    > w zakresie 30kHz-100Hz przeniosłoby sygnał sinus? Moc znikoma, bo to tylko
    > sygnał. Jest taki rdzeń który da rade? a może powietrzne? tylko jak sie
    > ustrzec przed wpływem pojemności? najważniejsze jest żeby nie zniekształcało
    > sygnału i żeby było w miarę liniowe w tym paśmie...

    Zobacz na to http://minicircuits.com/pdfs/TMO-2.5-6T+.pdf
    10 kHz do 100 MHz, 50 ohm, 1:1. Jeśli chcesz tanio i szybko kupić
    to przez Minicircuits Europe jeśli wygodnie to przez Microaktiv z Warszawy.

    --
    Filip.

  • 16. Data: 2009-07-13 18:55:53
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Mon, 13 Jul 2009 14:51:53 +0200, Andrzej Kamieniecki napisał(a):

    > Jak Twój mail jest aktualny to prześlę jakieś
    > zdjęcie jak jakie znajdę lub ewentualnie zrobię.

    Tak, aktualny tylko wywal antyspam.
    --
    Jacek

  • 17. Data: 2009-07-20 17:25:27
    Od: stanley <s...@g...com>

    On 13 Lip, 20:55, Jacek Maciejewski <j...@o...pl> wrote:

    > Tak, aktualny tylko wywal antyspam.
    > --
    > Jacek

    Zadzwoń do firmy Feryster. Oni mają różne rdzenie i sporą wiedzę.
    Kiedys zamawiałem u nich transformatorki. Może mają jakiś patent na
    100MHz