  • 11. Data: 2009-08-25 07:41:10
    Temat: Re: transmisja przez port com bez interpretacji
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Aug 25, 1:11 am, Adam Dybkowski <a...@4...pl> wrote:

    > TeraTerm - darmowy, potrafi logować do pliku dane binarne (tzn. dowolne
    > odebrane bajty).

    Wzglednie Realterm - tez darmowy i przy okazji pozwala na podstawowa
    analize danych jak sie cosik debuguje...

    Marek

  • 12. Data: 2009-08-25 10:53:19
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> wrote in message

    > TeraTerm - darmowy, potrafi logować do pliku dane binarne (tzn. dowolne
    > odebrane bajty).

    takze putty potrafli logowac raw data.

    c.

  • 13. Data: 2009-08-25 20:43:13
    Od: "MaW" <m...@p...onet.nospam.pl>

    Użytkownik "Cezar" <c...@B...pl> napisał w wiadomości

    > "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> wrote in message

    > takze putty potrafli logowac raw data.

    Pod warunkiem ze sie podepniecie pod juz otwarty przez inną aplikację port -
    a z tym chyba bedzie problem

    MaW

  • 14. Data: 2009-08-25 22:27:02
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    MaW pisze:

> [...]
    [...]

    > Pod warunkiem ze sie podepniecie pod juz otwarty przez inną aplikację
    > port - a z tym chyba bedzie problem

    Eee, ale o co chodzi? Twórca wątku pisał o możliwości wydania komendy
    tekstowej z programu terminalowego, na którą otrzymuje odpowiedź w
    formie danych binarnych. I każdy program terminalowy potrafiący logować
    te dane do pliku (bez ich zmieniania) będzie dobry. Nawet gdyby w tym
    czasie na ekranie skakał w losowe miejsca kursorem i wyświetlał chińskie
    znaczki. Co ma do tego podglądanie dostępu do portu przez inną aplikację?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/