  • 21. Data: 2009-03-12 09:57:01
    Temat: Re: utylizacja sprzętu komputerowego
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "pit"
    >czyli ten kawałek wątku o utylizacji (kodowanie tekstu na grupie) uznajemy za
    zamknięty, panie Mariuszu?

    Yup.

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ W zakłamaym świecie naga prawda zostanie
    \ K...@e...eu.org / uznana za pornografię.(Wojtek Moszko)

  • 22. Data: 2009-03-12 10:01:39
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "pit"
    >czyli ten kawałek wątku o utylizacji (kodowanie tekstu na grupie) uznajemy za
    zamknięty, panie Mariuszu?

    Nie. Kodowanie powinno być "ISO-8859-2", a nie "ISO 8859-2".

  • 23. Data: 2009-03-12 11:29:08
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Wed, 11 Mar 2009 19:57:46 +0100, Krzysztof Wolski
    <c...@i...pl> wrote:

> [...]
    >
    >Wiem też, że istnieje rozwiązanie pośrednie - firmy zajmujące się
    >utylizacją - zbiórką sprzętu, segregacją i... no własnie.
    >Pytam, bo jako początkujący samozatrudnający się, zostałem zapytany
    >wprost, czy mogę to dziadostwo - jako firma naturalnie - od firmy A
    >zabrać. Mogę, ale co dalej? Jak to robią inni? Rozbierają na części
    >pierwsze, segregacja surowców i oddawanie do przemiału? Metalu to nawet
    >nie powiem - sporo by wyszło, szkła z kineskopów też niemało... :-)
    >
    >tak sobie gdybam, bo zdaje się że trzeba miec na takie coś zezwolenie...

    Przechodziłem taką operację na początku roku. Dwa Żuki - głównie
    starych monitorów CRT - pojechały do punktu zbierającego złom. Adresy
    masz tutaj: http://www.elektroeko.pl/ Ja w Warszawie wiozłem tu:

    Autoryzowany punkt zbierania elektrośmieci
    czynny 24h / 7 dni w tygodniu.
    Nazwa: Stena Sp. z o.o.
    Miejscowość: Warszawa
    Kod pocztowy: 04-464
    Ulica: ul. Chełmżyńska 180 / Praga Północ
    Telefon: 22/587-58-16
    Adres email: l...@s...pl
    Osoba kontaktowa: Anna Patera
    Godziny otwarcia: 24h

    Odebrali za darmo bo nie potrzebowałem kwitka. Jeśli jednak
    potzzebujesz np. FV za utylizację to płącą Ci za to bodajże złotówkę
    groszy od sztuki. Zero problemów. Zadzwoniłem, załadowałem, pojchałem,
    oddałem, zapomniałem. ;-)

    A procesory i pamieci opchnij na Allegro jako kolekcjonerskie ;-)

    Zdrówko

  • 24. Data: 2009-03-12 19:52:08
    Od: Krzysztof Wolski <c...@i...pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

> [...]
    > oddałem, zapomniałem. ;-)
    >
    > A procesory i pamieci opchnij na Allegro jako kolekcjonerskie ;-)

    Ha, sęk w tym, ze to mała mieścina na zadupiu, firm specjalistycznych
    żadnych, wszyscy kombinują, jak tu MZGK obejść... Ciekawi mnie, jak to
    wygląda w praktyce w większych ośrodkach. Odzysk metalu z części obudów,
    działające podzespoły przedstawiające jakąś wartość można sprzedawać,
    plastik przerabiać na granulat (była taka firma nawet kiedyś która
    wykorzystywała go ... zamiast żwiru do produkcji kostki brukowej). ale
    żeby to było opłacalne, to musiałyby być tego spore ilości...

    --
    Pozdrawiam, Krzysztof

  • 25. Data: 2009-03-12 20:30:55
    Od: pit <p...@g...com>

    Krzysztof Wolski wrote:

> [...]
    > taka firma nawet kiedyś która wykorzystywała go ... zamiast żwiru do
    > produkcji kostki brukowej). ale żeby to było opłacalne, to musiałyby

    Jeśli mogę Cię prosić to skontaktuj się ze mną na maila: p...@g...com.
    Może uda się ten problem jednak rozwiązać bez obchodzenia i kombinacji.
    pozdrawiam
    Piotr Dobosz

  • 26. Data: 2009-03-13 08:40:28
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Thu, 12 Mar 2009 20:52:08 +0100, Krzysztof Wolski
    <c...@i...pl> wrote:

> [...]
    >wykorzystywała go ... zamiast żwiru do produkcji kostki brukowej). ale
    >żeby to było opłacalne, to musiałyby być tego spore ilości...

    Jak to zadupie to może jednak opłaca się wynając za kilkaset złotych
    duży samochód dostawczy i hurtowo to wywieźć nawet te 100 czy 200
    kilometrów? Po co się samemu męczyć? Zwłaszcza że oczyszczenie (np. z
    metalowych elementów czy kawałków laminatu) i posegregowanie plastików
    będzie na pewno droższe we własnym wykonaniu. Nie lepiej zostawić to
    specjalistom samemu przedtsawiając tylko urzędnikom kwit z utylizacji?
    Jak sam to zrobisz to kwitu nie będziesz miał - a jak widać czasami to
    ważne.

    Zdrówko

  • 27. Data: 2009-03-13 11:15:57
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    pit pisze:

    > Je?li mog? Ci? prosi? to skontaktuj si? ze mn? na maila:
    p...@g...com. Mo?e uda si? ten problem jednak rozwi?za? bez
    obchodzenia i kombinacji.
    > pozdrawiam
    > Piotr Dobosz

    Co ty masz z tym kodowaniem? Tego sie czytać nie daje.

  • 28. Data: 2009-03-13 11:43:11
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Fri, 13 Mar 2009 12:15:57 +0100, PesTYcyD <p...@w...pl> wrote:

    >Co ty masz z tym kodowaniem? Tego sie czytać nie daje.

    Ma deklarację: charset="ISO 8859-2" zamiast: charset="ISO-8859-2"

    Zdrówko