  • 11. Data: 2010-02-28 11:07:14
    Temat: Re: wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości
    news:hmdegr$4a7$2@inews.gazeta.pl...

    > Ale żówno ci do tego, co on mógł czy chciał.
    > Twoim psim obowiązkiem było poczekać.

    alez owszem czemu nie...
    Jak mi sie znudzi auto a w kryzysie sprzedac go nie idzie, to tez jestem w
    stanie je skasowac w max 2 dni "nie ze swojej winy" ...

    --
    Picasso

  • 12. Data: 2010-02-28 11:08:20
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 28 Lut, 11:03, "P_ablo" <o...@o...pl> wrote:
    >  - Gronowski dostal 240 tys do zaplacenia za podarowany chleb. No niby
    > wszystko w zgodzie z prawem ale tak zwyczajnie po ludzku mi cos nie pasuje.
    > Gdyby jakas skarbowa biurwa z wypranym mozgiem postapila po ludzku, to
    > sprawy by nie bylo...

    Z jednym wyjątkiem - on tego chleba nie rozdawał, tylko sprzedawał na
    lewo. Darowizną się tłumaczył jak go na tym złapali.

    --
    Regards
    Matt

  • 13. Data: 2010-02-28 11:21:24
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 28 Feb 2010 02:08:20 -0800 (PST), Matt wrote:

    >Z jednym wyjątkiem - on tego chleba nie rozdawał, tylko sprzedawał na
    >lewo. Darowizną się tłumaczył jak go na tym złapali.

    Przy czym gdyby naprawde darowal to musialby VAT zaplacic.
    Takie przepisy byly, a "biurwa skarbowa" w koncu ma je przestrzegac.

    Przy odrobinie pomyslunku moglby to zmniejszyc.

    J.

  • 14. Data: 2010-02-28 11:30:23
    Od: LEPEK <gdzies@wsi>

    J.F. pisze:

    > Mozna polemizowac. Gdyby jechal lewym pasem to by wymuszenia nie bylo.
    > A zamiaru zmiany pasa nie sygnalizowal.

    A skąd wiadomo, że nie sygnalizował, skoro włączający sie do ruchu nie
    wie, nie widział kiedy motocyklista zmienił pas?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 15. Data: 2010-02-28 11:38:16
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 28 Feb 2010 11:30:23 +0100, LEPEK wrote:

    >A skąd wiadomo, że nie sygnalizował, skoro włączający sie do ruchu nie
    >wie, nie widział kiedy motocyklista zmienił pas?

    Wtedy jak patrzyl to nie sygnalizowal, a bylo to tak daleko ze przy
    predkosci 50km/h nie musialby nawet zwolnic :-P

    J.

  • 16. Data: 2010-02-28 11:38:16
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2 pasy w jedna strone, 3 pas jako parking.
    > Ruszam z pasa do parkowania i widze w lusterku, ze na lewym pasie jedzie
    > szybki i wsciekly. Wlaczylem kierunek i wyjezdzam... Pacjent musial
    > zmienic pas kilka metrow przedemna i to teoretycznie ja zajechalem mu
    > droge nie ustepujac pierwszenstwa.
    > Oczywiscie ryj na mnie na niedaleko zlokalizowanych swiatlach...
    > Nie twierdze, ze jestem bez winy ale w wielu przypadkach w ktorych
    > dochodzi do wypadkow, to te nerwowe i nagle manewry motocyklistow
    > doprowadzaja do wypadkow. Ruch na drodze w miescie ma pewien rytm a

    A gdyby to był duży ciężki 30tonowy TIR też byś tak sobie beztrosko
    wyjeżdzał i myślal ze Ci łaskawie zwolni prawy pas??
    Zapamiętaj raz na zawsze motocyklista to najnormalniejszy pełnoprawny
    uzytkownik drogi, i nie masz prawa wymuszać na nim niczego, tym większa jest
    Twoja wina, iż wiedziałeś że jechał, i zdajesz sobie sprawę ze skutków
    zderzenia z motocyklistą jakie on poniesie.

    Gdyby coś się stało nie wyszedłbyś z pierdla przez najbliższe kilka lat,
    "pacjencie".

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 17. Data: 2010-02-28 11:43:59
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 28 Feb 2010 11:38:16 +0100, Lewis napisał(a):

    > A gdyby to był duży ciężki 30tonowy TIR też byś tak sobie beztrosko
    > wyjeżdzał i myślal ze Ci łaskawie zwolni prawy pas??

    Jakim sposobem można zwolnić wolny pas?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 18. Data: 2010-02-28 11:58:11
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Jakim sposobem można zwolnić wolny pas?

    O, faktycznie teraz doczytałem ze początkowo jechał lewym, a zmienił pas w
    niewiadomych okolicznościach i niewiadomym czasie.
    Co nie zmienia faktu że właczający się do ruchu zostałby uznany winnym
    zdarzenia, chyba ze udowodnią motocykliście znaczne przekroczenie prędkości
    (zastrzegam tu udowodnienie a nie zeznania przechodnia: "Pannie toż on
    zapierdalał tak że tylko ziuuu") i tez nie byłbym pewien że w tym wypadku by
    kierowce auta to zwolniło z odpowiedzialności.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 19. Data: 2010-02-28 11:58:22
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > skutków zderzenia z motocyklistą jakie on poniesie.
    > Gdyby coś się stało nie wyszedłbyś z pierdla przez najbliższe kilka lat,

    Przeczytaj uwaznie co napisalem na samym poczatku.

    --
    Picasso

  • 20. Data: 2010-02-28 11:59:21
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    > Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Przeczytaj uwaznie co napisalem na samym poczatku.

    Owszem już doczytałem, przepraszam za pomyłkę. Resztę już napisałem koledze
    wyżej.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]