  • 261. Data: 2010-03-25 16:08:54
    Temat: Re: Re: wkurzające sytuacje drogowe
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 12 Mar 2010, Bydlę wrote:

    > On 2010-03-12 12:24:09 +0100, "Czabu"

    > No,
    > - ściskając ręce na kierownicy, by się nie wyślizgnęła.
    > - Nie dekoncentrując się rozglądaniem (czyli wzrok tępo wbity przed siebie
    [...]

    Do kompletu trzeba by przypomnieć wyrok SN na kierowcy, który do takiej
    akcji się przyznał (w pełnym przekonaniu że "ma słuszność").
    A były ofiary śmiertelne.
    Ktoś pamięta, ile lat dostał?

    pzdr, Gotfryd

  • 262. Data: 2010-03-25 19:58:54
    Temat: Re: wkurzające sytuacje drogowe
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Michał <m...@w...o2.pl> wrote:

    > 1. hamuję przed przejściem dla pieszych na którym już jest pieszy -
    > łysol z tyłu daje po klaksonie

    Lub przed czerwonym skręcając w prawo - daje po klaksonie, bo według niego
    zielona strzałka jest domyślna nawet jak jej nie ma.

    > 3. jadę w bezpiecznej odległości za tirem - ktoś się wpieprza, żeby mu
    > jechać niemal na zderzaku i później przez kilkanaście-kilkadziesiąt
    > kilometrów uparcie pracuje wycieraczkami i psika płynem, żeby coś
    > wiedzieć przez deszcz błota spod kół tira

    Gorzej jak wyprzedza takiego tira i hamuje. Tir to nie osobówka, nie stanie
    w miejscu, a często wiezie wrażliwy towar i takie hamowanie sprawia że ma
    potem problemy na magazynie...

    --
    Siena 1.6 HL & GSX 750F
    PMS+ PJ- S+ p++ M- W+ P++:++ X++ L++ B+ M+ Z++ T W- CB+++ D

  • 263. Data: 2010-03-25 20:01:29
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Mario <c...@s...onet.pl> wrote:

    > a gorzej jest jak do takiego zestawu "TIR i maruder" dobije kolejny
    > maruder, który jakby nie patrzeć ma trudniej do wyprzedzania.

    Czy ja wiem... Nie każdemu musi się spieszyć. Byle zachować odległość żeby
    można było wyprzedzić na kilka razy.

    --
    Siena 1.6 HL & GSX 750F
    PMS+ PJ- S+ p++ M- W+ P++:++ X++ L++ B+ M+ Z++ T W- CB+++ D