  • 91. Data: 2010-03-11 18:38:29
    Temat: Re: wkurzające sytuacje drogowe
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > mnie w takich sytuacjach nie chodzi o ambicje a danie komuś do
    > zrozumienia, że nie jest sam na drodze. To nie jest zbyt elokwentna
    > forma wyrazu, ale jakoś inna nie przychodzi mi do głowy.

    dramat jakis.

    Kto Ci dal prawo pouczania innych kierowcow ?

    Musisz jechac jak ostatnia pizda skoro nawet na podwojnej ciaglej w koncu
    ktos decyduje sie na wyprzedzenie Ciebie.

    Przyspieszanie przy wyprzedzaniu nigdy nie jest wskazane. Nawet jako nauka.
    Takim szczeniackim zachowaniem stwarzasz mega zagrozenie dla ruchu, zycia i
    zdrowia.

    Zastanow sie czasami czemu ktos Cie wyprzedza. Pomysl o swoim zachowaniu i
    jego konsekwencjach.

    Icek

  • 92. Data: 2010-03-11 18:41:25
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 11 Mar 2010 17:12:45 +0100, Arek (G) wrote:

    >A potem możesz sobie to napisać na nagrobku. Bo jak moto z sporą
    >prędkością wjedzie Ci w bok to całkiem możliwe, że drugą stroną
    >wyjedzie. Gratuluje przenikliwości doktorze Watsonie.
    >
    >A tak nawiasem, gdybyście to przeżyli to kierowca moto dostanie mandat,
    >za wyprzedzanie na podwójnej ciągłej a Ty za spowodowanie wypadku i
    >całkiem zresztą słusznie.

    Oj, tu sie mozesz zdziwic. 50% szans w SN na uniewinnienie.

    J.

  • 93. Data: 2010-03-11 18:45:45
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > I co? Boli cię to? Mnie nie. Zwłaszcza, jeśli to 50 czy 100 metrów.

    wychodze z zalozenia ze jak mnie wyprzedzil to pojedzie szybciej odemnie i
    nie bedzie mi przeszkadzal.

    Czesto tak wyprzedzam. Najczesciej jak ktos tak 100 m przed przejazdem albo
    swiatlami juz hamuje albo toczy sie 30km/h to jeszcze jade szybciej od niego
    i nie mam po co hamowac i jechac 30km/h tylko wyprzedzam

    Boje sie tez ze jak sie toczy 30km/h to ruszac bedzie tak samo jak
    hamuje/zwalnia.

    Icek

  • 94. Data: 2010-03-11 18:56:23
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Dokładnie tak napisałem w głównym wątku. User Bydlę zaś stwierdził, że
    > nie potrafię korzystać z lusterka - więc chcę się dowiedzieć, co robię
    > nie tak.

    jaka jest kreska na drodze nie zwalnia Cie zobowiazku przed ruszeniem w lewo
    sprawdzenia czy ktos Cie nie wyprzedza.

    jestem w stanie sobie wyobrazic sytuacje w ktorej ktos bedzie Cie wyprzedzal
    legalnie a Ty ze swoim manewrem bedziesz winny

    Icek

  • 95. Data: 2010-03-11 18:57:33
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 11 Mar 2010 18:56:23 +0100, Icek napisał(a):

    > jestem w stanie sobie wyobrazic sytuacje w ktorej ktos bedzie Cie wyprzedzal
    > legalnie a Ty ze swoim manewrem bedziesz winny

    Ja też, w momencie gdy skręcający w lewo nie będzie miał włączonego
    kierunkowskazu.
    Jakieś inne są? Bo ja nie potrafię sobie wyobrazić.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 96. Data: 2010-03-11 18:58:21
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Ale co lusterka? Skręt w lewo przy podwójnej ciągłej z przerwą na wjazd
    > na posesję nie wymaga korzystania z lusterka.

    teoretycznie jest mozliwa sytuacja, ze ten wyprzedzany dostanie mandat a ten
    wyprzedzajacy nie

    Icek

  • 97. Data: 2010-03-11 19:00:22
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 11 Mar 2010 19:03:04 +0100, Icek napisał(a):

    > Debil skrecajacy w lewo nie patrzy w lusterko (podwojna ciagla chroni przed
    > zderzeniem) i powoduje wypadek.

    Kierunkowskaz w lewo chroni przed wyprzedzaniem, więc po co patrzeć w
    lusterko?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 98. Data: 2010-03-11 19:03:04
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > no wiesz! Na podówjnej ciagłej wyprzedzasz kolumne??!!??!

    dlatego napisal kolumne.

    W momencie gdy rozpoczal manewr wyprzedzania zakazu nie bylo. Znaku nie
    widac bo juz pojawil sie podczas wyprzedzania. Dokancza wiec manerw gdy ma
    juz linie.

  • 99. Data: 2010-03-11 19:03:11
    Od: Franc <k...@s...wp.pl>

    Dnia Thu, 11 Mar 2010 16:15:38 +0100, krzysiek82 napisał(a):

    > gdybyś użycz czasami tego co masz pomiędzy uszami (jeśli masz) to byś
    > zrozumiał moją intencję.

    Nie ma nic gorszego, niż domorośli "naprawiacze", "kazdnodzieje" i
    "regulatorzy" na drodze. Dla mie to działanie z premedytacją, aby wręcz
    zabić. Powinno za takie numery zabierać prawo jazdy na zawsze.
    Brak słów...

    --
    Franc

  • 100. Data: 2010-03-11 19:04:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Kierunkowskaz w lewo chroni przed wyprzedzaniem,

    Nie mogę czytać tych bzdur.
    PLONK