  • 11. Data: 2020-12-25 21:30:32
    Temat: Re: wstawienie dysku nvme do starego kompa
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 25 Dec 2020 20:02:18 GMT, PiteR napisał(a):

    > a tego szarego gluta co jest w zestawie to sie umieszcza pomiędzy pcb a
    > dysk rozumiem? bo w pracy uzywam tych pasków ale zawsze przykrywam
    > radiatorem i skręcam.

    Ja tego nie użyłem. Raz że dysk wyjąć trudno a dwa że przydatność
    termiczna tego wydaje się bardzo wątpliwa.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 12. Data: 2020-12-25 23:46:20
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Jacek Maciejewski pisze tak:

> [...]
    a2g0s.9042311.0

    Widzę, że to aliexpress to allegro w dolarach. Strona identyczna.
    Tam się płaci w dolarach czy można w złotówkach?

    --
    animka

  • 13. Data: 2020-12-26 01:01:19
    Od: Mark <t...@p...pl>

    Dnia 25.12.2020 o 23:46, Animka napisał(a):

    > Widzę, że to aliexpress to allegro w dolarach. Strona identyczna.
    > Tam się płaci w dolarach czy można w złotówkach?
    Można w złotówkach.

    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 14. Data: 2020-12-26 09:27:19
    Od: collie <c...@v...pl>

    W piątek, 25.12.2020 o 23:46, Animka napisała:

    > Widzę, że to aliexpress to allegro w dolarach.

    Nie do końca. Nic tam nie wylicytujesz - ani w dolarach,
    ani w złotówkach.

    --
    Po skończonej pracy...
    https://zapodaj.net/3eafd208794b9.jpg.html

  • 15. Data: 2020-12-26 09:59:10
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 25 Dec 2020 19:54:41 GMT
    doszła do mnie wiadomość <X...@1...0.0.1>
    od PiteR <e...@f...pl> :
    >in <news:0becufdbisq2nhnid8pj5nsc6ke0760s17@4ax.com>

    >haha my master :)

    Tak było, nie zmyślam.
    Zamiast dysku sata miałem wyciągniętą z aparatu kartę CFast, poszło bez problemu i
    ciągle
    działa(Win 7).
    Do klonowania była CloneZilla lub GParted, który też to potrafi(nic innego nie daje
    pełnej kontroli nad procesem klonowania), jak pomyślę o innych klonerach, to mi się
    towarzysz Mauzer odbezpiecza.

  • 16. Data: 2020-12-26 12:47:14
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:34uduf9t4kp8cia3hulmhno68tb7a3arh5@4ax.com>

    > Tak było, nie zmyślam.

    ale ja nic nie mówię
    genialne

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 17. Data: 2020-12-26 18:12:26
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-26 o 01:01, Mark pisze:

    > Można w złotówkach.

    Ok, dzięki.

    --
    animka

  • 18. Data: 2020-12-26 18:14:50
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-26 o 09:27, collie pisze:

    > Nie do końca. Nic tam nie wylicytujesz - ani w dolarach,
    > ani w złotówkach.

    Nigdy nie cackam się z licytacją. Jak mam coś kupić to kupuję od razu.

    --
    animka

  • 19. Data: 2020-12-27 23:26:27
    Od: kriters <k...@o...pl>

    W dniu 25.12.2020 o 12:46, PiteR pisze:
    > Jaka karta PCI Express? Jakie zasadzki na nas czekają?
    >
    > Nie musi być bootowalny.
    >
    > może taka?
    >
    > ORICO PSM2-X16 M.2 NVME to PCI-E 3.0 X16 Expansion Card High Speed
    > 32Gbps Drive-Free M-key PCI-Express Adapter Card for PCI-E NVME
    > Protocol M.2 SSD
    > https://banggood.app.link/hI1pBEUgvcb

    Ja po tygodniu walki uruchomiłem samsunga 970 na dosyć starej płycie i
    windows 7. Ale potem działało to na tyle
    niestabilnie że szybko kupiłem nową płytę. Już nawet nie pamiętam o co
    chodziło ale raz w tygodniu coś mi kompletnie
    padało i pół dnia się znowu męczyłem żeby to naprawić.

    Jak coś to mam kartę tego typu (nie w 100% identyczna):

    https://uk.banggood.com/JEYI-SK4-M_2-NVMe-Riser-Card
    -SSD-NGFF-TO-PCIE-X4-Adapter-M-Key-Interface-Card-Su
    pport-PCI-Express-3_0-X4-2230-2280-Size-p-1745133.ht
    ml

    Małe szanse żebym tego użył więc jak coś to oddam po cenie przesyłki.