  • 11. Data: 2010-02-25 12:09:05
    Temat: Re: wybór auta
    Od: Marcin <n...@n...pl>

    Robert S. pisze:

    > No tak, najważniejszego nie podałem budżet około 5 do 7tyś zł :) a więc
    > auto nie najnowsze, ale ważne żeby ewentulna obsługa nie pochłonęła
    > kolejnych 5-7 tys (liczę się z max 2 tys na obsługe w pierwszym roku
    > oczywiście bez paliwa)

    Fiat Uno np. 1.4

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 12. Data: 2010-02-25 12:14:09
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert S." <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > auto nie najnowsze, ale ważne żeby ewentulna obsługa nie pochłonęła
    > kolejnych 5-7 tys (liczę się z max 2 tys na obsługe w pierwszym roku

    Matiz.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 13. Data: 2010-02-25 12:19:07
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > potrzebuję waszej opinii :)
    > Silnik autka powinien bez problemów dawać sobie rade na tak krótkiej
    > trasie - w sensie awaryjność i pracy w warunkach niedogrzania.

    no i tu błąd.
    Dzieci zazwyczaj wozisz poubierane w zimie i nadmierne grzanie może im tylko
    zaszkodzić
    pzdr
    GL

  • 14. Data: 2010-02-25 12:35:36
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > No tak, najważniejszego nie podałem budżet około 5 do 7tyś zł

    Skoda Felicja 1.3

  • 15. Data: 2010-02-25 13:42:52
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Robert S. pisze:
> [...]
    [...]
> [...]
    > auto nie najnowsze, ale ważne żeby ewentulna obsługa nie pochłonęła
    > kolejnych 5-7 tys (liczę się z max 2 tys na obsługe w pierwszym roku

    Ja mam Atosa. Warunki by spełniał. Brzydki jest jak noc. No i prowadzi
    się trochę jak bus w wersji mini ;) Ale się nie psuje (przez 2 lata
    wymieniłem tylko osłonę przegubu), mrozy mu nie straszne (5 dni stania
    na -15 - -25 i odpalał normalnie), pali 6-7 l/100 km i ma klimę :)
    Ja swojego nie sprzedaję póki co, ale za tą kwotę można kupić coś takiego.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 16. Data: 2010-02-25 15:05:34
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Lewis pisze:
    > Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nie prawda, sprzeczność!
    > Ja miałem i nadal poszukuję dużej, palącej wiadro wahy na 50km, benzyny,
    > może i turbo benzyny. Nie bądź taki i nie generalizuj :P

    4x4 może być?
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T149544
    8

    ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 17. Data: 2010-02-25 16:44:09
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:hm60dq$8kb$1@news.dialog.net.pl...
    > 4x4 może być?
    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T149544
    8
    > ;)

    Ale tylko 80KM ...

    poza tym spełnia oczekiwania w 100%, 4x4 stałe i kombi ;)

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 18. Data: 2010-02-25 17:16:56
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "glang" <g...@o...pl> wrote in message

    > no i tu błąd.
    > Dzieci zazwyczaj wozisz poubierane w zimie i nadmierne grzanie może im
    > tylko zaszkodzić

    Rozumiem, ze w twoim samochodzie regulacja nawiewu nie dziala i grzeje w
    zaleznosci od temperatury silnika?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 19. Data: 2010-02-25 17:55:19
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > tylko zaszkodzić

    >Rozumiem, ze w twoim samochodzie regulacja nawiewu nie dziala i grzeje w

    generalnie tylko na początku na 2 i 3 rząd siedzeń jakoś zimno leci ale po
    chwili jest git. to chyba wina że nawiewy są w suficie. ustawienie klimy na
    tylne siedzenia nawet na 30 stopni niewiele zmienia.
    co nie zmienia faktu że wioząc dziecko 2-5 km przez miasto grzania nie
    potrzebuję.
    sam czapkę też zdejmuję, kapelusza nie mam :))
    pzdr
    GL

  • 20. Data: 2010-02-25 18:10:18
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    glang pisze:

> [...]
    > potrzebuję.
    > sam czapkę też zdejmuję, kapelusza nie mam :))

    Tylko, ze chodzi o to jak takie krotkie trasy wplywaja na silnik ktory
    jest wiecznie niedogrzany a nie o komfort termiczny pasazerow...