  • 11. Data: 2023-01-29 14:27:55
    Temat: Re: wyłącznik hdd
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 29 Jan 2023 13:17:00 +0100,
    LordBluzg(R)??<m...@p...onet.pl> wrote:
    > Na Windows? :)

    Błagam, ktoś to dziś jeszcze używa?? Nie napisał więc domyślnie jest
    zawsze Linux or compatabile.

    --
    Marek

  • 12. Data: 2023-01-29 14:29:16
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 29 Jan 2023 13:57:52 +0100,
    LordBluzg(R)??<m...@p...onet.pl> wrote:
    > Noale 4% światowego użycia desktopa nie może mieć racji :D

    Brednie, nikt z moich znajomych, współpracowników (o firmie nie
    wspominając) nie używa, niemożliwe byśmy wszyscy byli w 4%.

    --
    Marek

  • 13. Data: 2023-01-29 14:38:18
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 29.01.2023 o 14:29, Marek pisze:

    > Brednie, nikt z moich znajomych, współpracowników (o firmie nie
    > wspominając) nie używa, niemożliwe byśmy wszyscy byli w 4%.

    Chyba jednak jesteście:)

    https://en.wikipedia.org/wiki/Usage_share_of_operati
    ng_systems

    https://www.statista.com/statistics/218089/global-ma
    rket-share-of-windows-7/
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 14. Data: 2023-01-29 14:53:17
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 29.01.2023 o 14:27, Marek pisze:

    > Błagam, ktoś to dziś  jeszcze używa?? Nie napisał więc domyślnie jest
    > zawsze Linux or compatabile.

    Jesteś pewien że zamieszkujesz ten sam wymiar co ja? :D

    Ja jestem z planety Ziemia, 3 od słońca, na zadupiu wszechświata, rok
    2023 (ok 4,5mld lat od powstania planety) :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 15. Data: 2023-01-29 16:43:54
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 29 Jan 2023 10:55:51 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    PiteR <e...@f...pl> napisał(-a):

    > in <news:47ecthpjqblkoj89r6g6k7t8b9nj6953cg@4ax.com>

    > Piekło wybrukowane APM
    > Już byli tacy co korzystali i nic z tego nie wyszło.

    W Win10 wyłączasz windowsowy wuijowy APM i ustawiasz APM np. HDD Sentinelem czy
    inszym softem.

  • 16. Data: 2023-01-29 16:59:07
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:almarsoft.8506611383287052391@news.neostrada.p
    l>
    user Marek pisze tak:

    > Dlatego do automatycznego spindown używa się dysków Toshiba a nie
    > ST. Toshiby w firmware mają zawsze domyślnie aktywny spindown
    > jeśli nie są w użyciu. Szczególnie mega to wygodne w użyciu z
    > mikrokomputerami typu rpi.

    Ale wiesz, wszystkie 18 hdd znalazłem na złomie.
    Toshib nie wyrzucali. Pewnie wiedzieli o spin down ;)

    --
    Piter

    nowy MPC HC na 2000 days
    https://github.com/clsid2/mpc-hc/releases
    https://github.com/clsid2/mpc-hc/releases/download/2
    .0.0/MPC-HC.2.0.0.x64.zip

  • 17. Data: 2023-01-29 17:01:39
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:p05dthlvp57285gukmc8tcoiqls52h634t@4ax.com>
    user r...@k...pl pisze tak:

    > W Win10 wyłączasz windowsowy wuijowy APM i ustawiasz APM np. HDD
    > Sentinelem czy inszym softem.

    będzie hardware amen

  • 18. Data: 2023-02-01 16:33:01
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Noale 4% światowego użycia desktopa nie może mieć racji :D

    Much mili-jony ;)

    --
    "Ostatnio byłem u wróżki, by przepowiedziała mi przyszłość. Kiedy
    spojrzała w szklaną kulę nagle zbladła i wybiegła z namiotu, biegnąc ile