  • 51. Data: 2010-11-09 07:11:10
    Temat: Re: zaawansowany router dla domu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.11.2010 21:41, animka pisze:

    > Ten Lawa dostał kiedyś pałowanie od ochroniarzy w supermarkecie i
    > telewizję wzywał.

    A ty stałaś na rogu pod czerwoną latarnią. I nikt nie podszedł.

  • 52. Data: 2010-11-09 14:15:15
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    To Ty stałeś, i Oni podeszli do Ciebie, i zrobili Ci z d... Jesień Średniowiecza.
    I do dzisiaj sądzisz się o kasę, następnym razem bierz z góry.

    -----

  • 53. Data: 2010-11-09 14:32:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.11.2010 15:15, ąćęłńóśźż pisze:
    > To Ty stałeś, i Oni podeszli do Ciebie, i zrobili Ci z d... Jesień Średniowiecza.
    > I do dzisiaj sądzisz się o kasę, następnym razem bierz z góry.

    Twoja matka bierze... W mordę i do dupy.

  • 54. Data: 2010-11-09 21:42:11
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Niestety nie żyje debilu w d...ę jeb...ny.

    -----

  • 55. Data: 2010-11-09 22:05:01
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "PaBeLo" <blizar1@poczta[123antispam].onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ib4i47$sdo$1@news.onet.pl...

    > no tutaj tez się nie mogę zgodzić, jest wiele routerów z VOIP,
    > problem jest taki ze jest mało z VOIP i printserwerem oraz Gb lan

    A co przemawia za interfejsami Gb lan w routerze? Coś więcej niż
    oszczędność prądu?
    Bo prawda jest taka, że na router i tak idzie tylko ruch wychodzący poza
    sieć LAN, więc jak masz płacić 800 zł, to może zastanów się nad switchem 1Gb
    i zwykłym routerem. Wtedy masz szybkie łącza w sieci wewn., a do routera to
    i 100 Mbitów łącza nie nasycisz, no bo niby czym?

  • 56. Data: 2010-11-11 22:50:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.11.2010 22:42, ąćęłńóśźż pisze:
    > Niestety nie żyje debilu w d...ę jeb...ny.
    >

    > -----

    No tak, i dlatego jesteś taki porypany - piszesz odwrotne niż myślący
    ludzie i popierasz bandytyzm.

  • 57. Data: 2010-11-12 14:44:09
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2010-11-06 22:57, PaBeLo pisze:

    > zastanawiam sie także nas D-Link DIR-655

    Mam i spisuje się b.dobrze drukarka (Canon MX310, Druk+Scaner+FAX)
    widoczna w systemie jak by była bezpośrednio wpięta w USB.

    --
    www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto zobacz czy nie było wrakiem