  • 21. Data: 2020-09-09 12:10:39
    Temat: Re: zajmowanie pasa przy zjeżdżaniu ze skrzyżowania
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Przemek Jedrzejczak <p...@g...com> wrote:

    > Przejeżdżają przez skrzyżowanie i ***na drodze docelowej*** oba próbują zając ten
    sam, trzeci pas.

    No dobra, a co w sytuacji, gdy na drodze docelowej oba próbują zająć ten
    sam, lewy pas? Rozsądek i kultura podpowiada, że ten z prawej powinien
    jednak zająć inny, ale co jeśli zajmie lewy (zanim ten z lewej zajmie
    lewy) i będzie stłuczka? Jak na moje, to będzie wina tego lewego.

    --
    Rozmawia dziennikarz ze znanym rabusiem:
    - Jakie jest pana najwieksze marzenie?

  • 22. Data: 2020-09-14 12:11:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-09-09 o 12:10, Queequeg pisze:

> [...]
    > jednak zająć inny, ale co jeśli zajmie lewy (zanim ten z lewej zajmie
    > lewy) i będzie stłuczka? Jak na moje, to będzie wina tego lewego.

    Skoro ten prawy zajmie lewy "zanim ten z lewej zajmie lewy", to jaką
    widzisz możliwość stłuczki?

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2020-09-14 13:19:07
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Skoro ten prawy zajmie lewy "zanim ten z lewej zajmie lewy", to jaką
    > widzisz możliwość stłuczki?

    Ok, źle się wyraziłem. Razem zajmą, nie zanim.

    --
    - Protip na święta. Zapakuj puste pudełka i podłóż je pod choinkę. Za
    każdym razem, gdy twoje dziecko będzie niegrzeczne, wrzuć jedno do

  • 24. Data: 2020-09-14 13:24:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-09-14 o 13:19, Queequeg pisze:

    > Ok, źle się wyraziłem. Razem zajmą, nie zanim.

    No to skoro zajmą "razem", to twoje rozważania po "a co jeśli" są nie na
    temat.

    Ad rem: jeśli są dwa lub więcej pasów do skrętu w lewo, to wytyczam
    sobie "wirtualne" pasy skrętowe tak, aby zajmować docelową drogę zgodnie
    z położeniem na drodze pierwotnej - wówczas łatwiej wyłapać kto komu
    drogę zajechał.

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2020-11-02 16:52:12
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > lewo. Drogo po skręceniu w lewo ma cztery pasy. Pierwszy od prawej na
    > drodze "docelowej" służy jako wjazd na stację, potem robi jako zatoczka
    > autobusowa i zanika. Drugi ciągnie się do momentu zaniknięcia pierwszego,
    > potem jest wyjazd z bocznej drogi i też zanika. Trzeci i czwarty,
    > nieprzerwanie ciągną się dalej.
    >
    > Z drogi o której wspomniałem na początku (dwupasmowej) w lewo skręcają dwa
    > samochody. Jeden z prawego, drugi z lewego pasa. Przejeżdżają przez
    > skrzyżowanie i na drodze docelowej oba próbują zając ten sam, trzeci pas.

    Bez niuansów ten z lewej.

    neelix