  • 11. Data: 2020-09-02 21:40:33
    Temat: Re: zajmowanie pasa przy zjeżdżaniu ze skrzyżowania
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2020-09-02 o 06:53, Shrek pisze:

    > Policja powie że ten co miał drugiego po prawej. Chyba że będzie filmik
    > i będzie widać kto w kogo fizycznie wjechał to może... A na logikę to
    > sam wiesz jak być powinno.

    No właśnie, ale w sumie ten po prawej skręcając też może wjechać w drzwi
    tego po lewej.

    No na logikę to wydaje mi się, że ten z lewego ma zająć skrajnie lewy
    (4) pas.

  • 12. Data: 2020-09-02 21:42:55
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2020-09-02 o 11:42, Przemek Jedrzejczak pisze:

    > jeden (lewy) zajmuje 4
    > drugi (prawy) zajmuje 1

    ale tym 1ym będzie musiał wjechać za dosłownie sekundę na stację lub na
    D15 i uciekać na 2gi

    > zmiana pasa na warunkach ogolnych
    > klepane do znudzenia bo suweren nie ogarnia :-)

    Streścisz? Bo odkąd ten typ szeryfował na lewym pasie to nie jestem w
    stanie wytrzymać jego głosu i jego filmików.

  • 13. Data: 2020-09-02 21:43:55
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2020-09-02 o 14:18, r...@k...pl pisze:

    > Ten z lewej :)

    Też do takiego wniosku doszedłem.

    > A na sensownie oznakowanym skrzyżowaniu masz pasy naprowadzjące.

    Już pierwsza część tego zdania wykluczyła ten przypadek :D

  • 14. Data: 2020-09-02 21:55:07
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --ale tym 1ym będzie musiał wjechać za dosłownie sekundę na stację lub na D15 i
    uciekać na 2gi

    organizacja ruchu moze to poprawic

    Wtedy obowiązkiem organizatora ruchu jest zastosowanie linii prowadzących
    pozwalających na wjazd od razu na sąsiedni pas ruchu.

    i wtedy zamiast 2/4 robi sie 2/3

    --Streścisz? Bo odkąd ten typ szeryfował na lewym pasie to nie jestem w
    stanie wytrzymać jego głosu i jego filmików.

    http://mrerdek1.blogspot.com/2019/03/161-zajmowanie-
    pasa-ruchu-po-skrecie-z.html

    Należy zatem zapamiętać, że NA SKRZYŻOWANIU każdy kierujący "PILNUJE SWOJEGO PASA
    RUCHU", także jadąc na nim bez zmiany kierunku jazdy, gdyż na skrzyżowaniu NIE
    ZMIENIA SIĘ wybranego przed wjazdem na skrzyżowanie PASA RUCHU. Czyni się to dopiero
    po jego opuszczeniu.

    Niepisane prawo do zajmowania "dowolnego" pasa ruchu dotyczy WJAZDU NA PAS RUCHU
    drogi poprzecznej, przy braku linii prowadzących dla tej drogi na powierzchni
    skrzyżowania, wtedy gdy zmiana kierunku jazdy dozwolona jest tylko z jednego pasa
    ruchu (rys. 8).

  • 15. Data: 2020-09-03 06:39:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.09.2020 o 21:40, PlaMa pisze:

    > No właśnie, ale w sumie ten po prawej skręcając też może wjechać w drzwi
    > tego po lewej.
    >
    > No na logikę to wydaje mi się, że ten z lewego ma zająć skrajnie lewy
    > (4) pas.

    Na logikię, to mają jechać dowolnie, byle zachowali separację. W
    praktyce ten z prawej wybiera pas, a ten z lewej wybiera dowolny z
    dostępnych po decyzji prawego.

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2020-09-03 16:37:45
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    t-1 <t...@t...pl> wrote:

    > Jednak zgodnie z przepisami (i zdrowym rozsądkiem) prawy zajmuje do
    > wyboru 1, 2 lub 3 pas.

    Zajęcie 4 jest niezgodne ze zdrowym rozsądkiem, ale czy na pewno niezgodne
    z przepisami?

    --
    Jeż chciał bardzo iść na dziwki, ale się wstydził iść sam, wiec poprosił
    zająca (playboya), aby go zaprowadził do burdelu. Wiec idą aż tu nagle

  • 17. Data: 2020-09-04 07:13:05
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Zajęcie 4 jest niezgodne ze zdrowym rozsądkiem, ale czy na pewno niezgodne
    z przepisami?

    Przejeżdżają przez skrzyżowanie i ***na drodze docelowej*** oba próbują zając ten
    sam, trzeci pas.

    pytanie bylo banalne ale podchwytliwe wiec powtorzmy

    jeden (lewy) zajmuje 4
    drugi (prawy) zajmuje 1

    zmiana pasa na warunkach ogolnych

  • 18. Data: 2020-09-04 13:05:14
    Od: "Frakon" <j...@t...pl>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" <p...@g...com> napisał w
    wiadomości news:3a7a95b1-ea00-497f-bb5f-bd4698e02d51o@googlegro
    ups.com...

    > jeden (lewy) zajmuje 4
    > drugi (prawy) zajmuje 1

    drugi (prawy) wolno mu zająć pas 1, lub 2,
    ale wolno mu jechać nadal 3.

  • 19. Data: 2020-09-07 09:17:04
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --drugi (prawy) wolno mu zająć pas 1, lub 2, ale wolno mu jechać nadal 3.

    po raz trzeci i ostatni

    Przejeżdżają przez skrzyżowanie i ***na drodze docelowej*** oba próbują zając ten
    sam, trzeci pas.

    zmiana pasa nastepuje na drodze docelowej nie na skrzyzowaniu

  • 20. Data: 2020-09-07 09:56:12
    Od: "Frakon" <j...@t...pl>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" <p...@g...com> napisał w
    wiadomości news:f5fd3fe1-25ea-461c-afa3-87d1fc0a577fo@googlegro
    ups.com...

    > Przejeżdżają przez skrzyżowanie i ***na drodze docelowej*** oba próbują
    > zając ten sam, trzeci pas.

    > zmiana pasa nastepuje na drodze docelowej nie na skrzyzowaniu

    Przemek Jędrzejczak

    Kto pisał , że zmiana pasa następuje na skrzyzowaniu ?