  • 11. Data: 2021-03-04 10:29:27
    Temat: Re: zakaz ruchu
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To jest SZCZAŁKA dedykowana dla rowerów?
    I pytasz, co powinien zrobić operator kierownicy w takiej sytuacji?

    -----

  • 12. Data: 2021-03-04 10:31:22
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A jak kieruje Wujek w nawigacji?

    -----

  • 13. Data: 2021-03-04 10:56:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.03.2021 o 10:31, ąćęłńóśźż pisze:
    > A jak kieruje Wujek w nawigacji?

    Nie wiem - sądzę że prosto. Nie jeźdzę tam z nawigacją. U siebie to
    sprawdzam korki i muzę sobie słucham a nie nawigacji.

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2021-03-04 10:58:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.03.2021 o 10:29, ąćęłńóśźż pisze:
    > To jest SZCZAŁKA dedykowana dla rowerów?
    > I pytasz, co powinien zrobić operator kierownicy w takiej sytuacji?

    To jest pas do skrętu a prze nim sluza rowerowa. Dwa niezależne byty.

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2021-03-04 11:51:10
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-03-03 o 17:04, Michal Jankowski pisze:
> [...]
    ,75y,228.67h,84.35t/data=!3m7!1e1!3m5!1sSdkpmM_H_Ohd
    WgMRutm_Dg!2e0!5s20180701T000000!7i16384!8i8192

    > Owszem, ale wydajemisie, że powinien też stać znak zakaz skrętu lub
    > nakaz jazdy prosto z tabliczką nie dotyczy.
    >
    >  MJ

    Bo u nas jest jak w tym dowcipie:

    - Proszę pani tu się nie wolno kąpać - mówi policjant wychodząc zza
    krzaków do stojącej nad brzegiem nagiej dziewczyny.
    - To nie mógł pan powiedzieć gdy się rozbierałam?
    - Rozbierać się wolno...

    Skręcać wolno, tylko nie wolno dalej jechać... :-)

    T.

  • 16. Data: 2021-03-04 12:41:03
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Postój rowerzysty pomiędzy dwoma dyszącymi przegubowymi MAN-ami to tylko tępy P0-wski
    samorządowy urzędnik mógł wymyśleć.

    -----

  • 17. Data: 2021-03-04 12:54:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.03.2021 o 12:41, ąćęłńóśźż pisze:
    > Postój rowerzysty pomiędzy dwoma dyszącymi przegubowymi MAN-ami to tylko
    > tępy P0-wski samorządowy urzędnik mógł wymyśleć.

    Popraw mnie jeśli się mylę, ale ta śluza jest właśnie po to żeby stali
    przed tymi manami;)

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2021-03-04 14:40:08
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 03.03.2021 o 23:52, Shrek pisze:

    ,75y,228.67h,84.35t/data=!3m7!1e1!3m5!1sSdkpmM_H_Ohd
    WgMRutm_Dg!2e0!5s20180701T000000!7i16384!8i8192

    > Tak - teraz zauważyłem. Ale nie powinno być zakazu skrętu?

    Będę się upierać, że sama taka tablica bez znaku zakazu bądź nakazu
    jazdy w określonym kierunku nie jest wystarczająca.

    MJ

  • 19. Data: 2021-03-04 14:48:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.03.2021 o 14:40, Michal Jankowski pisze:

    > Będę się upierać, że sama taka tablica bez znaku zakazu bądź nakazu
    > jazdy w określonym kierunku nie jest wystarczająca.

    Ona to jest po pierwsze za daleko, bo co masz pamiętać co było 200
    metrów wcześniej, że tam nie wolno skręcać? Rozporządzenie mówi o ile
    przed skrzyżowaniem mają stać znaki w zabudowanym i ten to zdecydowanie
    przekracza. A czy on regulaminowy jest to inna sprawa - nie chce mi się
    w rozporządzenie zerkać, bo nie jestem purystą - jest to jes, co autor
    miał na myśli widać. Ale jest 90 metrów wcześniej niż inne znaki
    dotyczące tego skrzyżowania. Dobre jako informacyjny wcześniej, ale jako
    znak zakazu czy nakazu to powinien być na skrzyżowaniu. Tym bardziej że
    rzuca się w oczy oddzielny pas do skrętu z dedykowaną sygnalizacją.
    Instynktownie można jechać. Podejrzewam, że jakbym nie wiedział, to bym
    nawet tego zakazu w czasie skrętu nie zauważył. Masz strzałkę kierunkową
    to jedziesz a nie szukasz pułapek...

    --
    Shrek

  • 20. Data: 2021-03-04 15:13:22
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czyli uspakajasz ruch rowerowy w mieście śluzami "jeden się zmieści, a może nawet
    dwóch chudych"?
    Oh man...

    -----