  • 1. Data: 2021-02-28 01:53:26
    Temat: komu autko komu
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Kilka tysięcy samochodów niszczeje na dawnym torze wyścigowym w
    środkowej Anglii. To jedno z miejsc, gdzie składowane są poleasingowe
    auta, na które dziś brakuje klientów.

    Ja też ich nie chcę. OC 2tys, tax 300, permit 15.

    https://www.bbc.co.uk/news/uk-england-northamptonshi
    re-56104281

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG i klimy

  • 2. Data: 2021-02-28 10:50:16
    Temat: Re: komu autko komu
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-02-28 o 01:53, PiteR pisze:
    > Kilka tysięcy samochodów niszczeje na dawnym torze wyścigowym w
    > środkowej Anglii. To jedno z miejsc, gdzie składowane są poleasingowe
    > auta, na które dziś brakuje klientów.

    A wystarczyło mieć kierownicę po właściwej stronie i problem by znikł.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2021-03-01 10:31:03
    Od: K <n...@e...com>

    On 28/02/2021 00:53, PiteR wrote:
> [...]
    > auta, na które dziś brakuje klientów.
    >
    > Ja też ich nie chcę. OC 2tys, tax 300, permit 15.

    Czytalem, glownie zalegaja tam jakies male smietniki typu Polo, Corsa,
    Clio. Poza tym innym razem ogladalem na autohandlu poleasingowe BMW5 i
    Audi A6 i nie dosc, ze wszystkie mialy najechane ponad 60k mil to byly w
    najbiedniejszych wersjach. Za to ceny byly jak za uzywki jeszcze na
    gwarancji w duzo bogatszej wersji. Takze niech spierdalaja.

  • 4. Data: 2021-03-02 12:57:05
    Od: K <n...@e...com>

    On 28/02/2021 09:50, Irokez wrote:

    > A wystarczyło mieć kierownicę po właściwej stronie i problem by znikł.

    przeciez one wszystkie predzej czy pozniej pojada na lawetach do europy
    wschodniej albo na czesci albo na przekladke.

  • 5. Data: 2021-03-02 13:14:58
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Może być kiepsko po brexicie z cłami, akcyzą i vatem.

    -----

  • 6. Data: 2021-03-02 13:23:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Może być kiepsko po brexicie z cłami, akcyzą i vatem.

    spoko spoko, ciekawe:
    -wypelnia jednak unijne wymogi, i zrobia sobie siec recycklingu,
    -spelnia brytyjskie marzenia i wysla do Indii bez ogladania sie na UE

    -----
    > pojada na lawetach do europy wschodniej albo na czesci albo na
    > przekladke.

    J.

  • 7. Data: 2021-03-14 20:27:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik K n...@e...com ...

> [...]
    > najechane ponad 60k mil to byly w najbiedniejszych wersjach. Za to
    > ceny byly jak za uzywki jeszcze na gwarancji w duzo bogatszej

    Mimo wszystko dziwne ze komus bardziej opłaca sie isc w zaparte zamiast
    obnizyc cene i poszukac kupców.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

  • 8. Data: 2021-03-15 07:35:32
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-03-2021 o 20:27, Budzik pisze:

    > Mimo wszystko dziwne ze komus bardziej opłaca sie isc w zaparte zamiast
    > obnizyc cene i poszukac kupców.

    W papierach strata na egzemplarzu wyjdzie dopiero w momencie sprzedaży.
    Widać ważniejszy jest pseudo wynik finansowy niż faktyczny stan konta.
    Tak to jest, gdy księgowość bierze górę nad rozumem.

  • 9. Data: 2021-03-15 09:31:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >konta.
    >Tak to jest, gdy księgowość bierze górę nad rozumem.

    Ale wiesz - bedziesz mial ujemny wynik, to nie dostaniesz z banku
    kredytu na nowe auta do leasingu.
    I padniesz.

    Albo sie okaze, ze zbankrutowales, i trzeba upadlosc oglosic ...

    J.

  • 10. Data: 2021-03-15 10:02:24
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-03-2021 o 09:31, J.F. pisze:

    > Ale wiesz - bedziesz mial ujemny wynik, to nie dostaniesz z banku
    > kredytu na nowe auta do leasingu.
    > I padniesz.
    >
    > Albo sie okaze, ze zbankrutowales, i trzeba upadlosc oglosic ...

    I to jest powód, żeby wygenerować jeszcze większe straty?