  • 11. Data: 2021-09-15 15:08:47
    Temat: Re: zaraz mnie coś trafi
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W środę, 15.09.2021 o 14:09, Eneuel napisał:

    > Collie walczy ze smartfonem w garści...
    >
    >: tu się nie dyskutuje, tu się walczy.

    Po to się umieszcza stopkę, sygnaturkę pod delimiterem,
    by różne głupki - szczególnie te spod ściany wschodniej -
    nie miały możliwości komentowania stopki, gdyż normalny
    czytnik newsów automagicznie wycina ją przy odpowiedzi.
    Albowiem przyjęło się w naszej kulturze, iż nazwisk,
    pseudonimów, ksywek i sygnaturek nie komentuje się
    w dyskusji. Poniał? To ????? ?a ???!

  • 12. Data: 2021-09-15 22:15:23
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:18ngji53g9gtt.1s8s6n1vtaen1$.dlg@40tude.net>
    user J.F. pisze tak:

    > Ale dobrze pisze - jesli laski buszuja, a ty nie ... to moze jednak
    > telefon.

    mam drugi ale trzeba zerwać folijkę

    nie, na metro nie ma telefonu
    przeglądają offline

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 13. Data: 2021-09-15 22:18:23
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:613dca43$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    user cef pisze tak:

    > Na utrzymanie psa pracują zatrudnieni ludzie.

    nie dość że pies wychujał właściciela
    to jeszcze wrobił jego gatunek

    zajobista strategia

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 14. Data: 2021-09-15 22:26:01
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W środę, 15.09.2021 o 22:18, PiteR napisał:

    > nie dość że pies wychujał właściciela
    > to jeszcze wrobił jego gatunek
    >
    > zajobista strategia

    To jest polska grupa, więc pisz po polsku, ćwoku.
    Albo wypierdalaj na grupę sanescobaryjską. Ćwoku.

  • 15. Data: 2021-09-16 01:13:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Collie" gmvbnofoam1s.z90mtl6gb7i$....@4...net

    "Collie" 4...@4...net
    > w dyskusji. Poniał? To ????? ?a ???!

    > To jest polska grupa, więc pisz po polsku, ćwoku.
    > Albo wypierdalaj na grupę sanescobaryjską. Ćwoku.

    > Tu jest Usenet - tu się nie dyskutuje, tu się walczy.

    Przeciwko schizofrenii?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 16. Data: 2021-09-16 20:40:13
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:gmvbnofoam1s.z90mtl6gb7i$.dlg@40tude.net>
    user Collie pisze tak:

    > To jest polska grupa, więc pisz po polsku, ćwoku.
    > Albo wypierdalaj na grupę sanescobaryjską. Ćwoku.

    chodzi taki debil za psem i gówna zbiera
    a sam musi się sam podcierać :)

    żeby samicy shizy rozpraszał bo mu dupy nie da nadąsana
    pies liże się po jajach a potem ich po mordzie

    na wymioty zbiera się

    ale weź na balkonie rozpakuj herbatniki
    zaraz zaczyna się orkiestra hał hał

    powinny być osiedla z zakazem trzymania psów
    chcesz słuchać szczekania wypierdalaj na wieś.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 17. Data: 2021-09-16 20:43:59
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:shsnq1$a6r$1@gioia.aioe.org>
    user Eneuel pisze tak:

    > Może trzeba do władz wybierać ludzi, którzy w metrze zorganizują
    > sprawne WiFi?... Metro jest pod ziemią -- po co przebijać się
    > przez nią malutkimi antenami smartfonów?... Może warto do tuneli
    > metra doprowadzić przewody, później dać dedykowaną łączność
    > bezprzewodową z wagonikami metra, w których będą zwykłe,
    > popularne hotspoty WiFi... Pracownicy metra zapewne mają
    > skuteczna łączność z resztą świata...

    za dwa lata ma być

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 18. Data: 2021-09-16 21:12:19
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 11.09.2021 o 21:43, PiteR pisze:
    > Moją pracę zasłonił drapacz chmur. Od tego czasu zapomnij o internecie.
    > LTE znika wskakuje H lub nawet E oraz emergency only.

    Sprawdź na innym fonie/sieci.
    Drapacz = pech

  • 19. Data: 2021-09-16 21:47:08
    Temat: Re: zaraz mnie coś trafi [OT]
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 16.09.2021 o 20:40, PiteR pisze:

    > chodzi taki debil za psem i gówna zbiera

    W sumie ma rację. Jak piszesz do siebie, to chuj kogo obchodzi jak sobie
    nasrasz i wąchasz w notesiku. Jak piszesz do ludzi to
    należy używać poprawnej pisowni języka polskiego a nie srać swoim gównem
    na wszystkich.

    Inny przykład. W domu chodzisz w śmierdzących skarpetach i osranych
    gaciach, nim je wrzucisz do koszyka na pranie, no bo przecież nie
    ściągasz tego zaraz po wejściu do domu i chuj kogo obchodzą te gacie.
    Idąc do "kogoś" nie wychodzisz w śmierdzących skarpetach i osranych
    gaciach. Podobnie jest z pisaniem DO kogoś.

    "Miecie" w dupie poprawnej polszczyzny, to jak sranie komuś do jego
    czytnika. To nawet nie ma już nic wspólnego z kulturą, zwyczajnie
    określasz swój poziom, bo żaden inteligentny człowiek tak nie robi :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 20. Data: 2021-09-16 23:57:26
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-09-16 o 20:40, PiteR pisze:
> [...]
    > zaraz zaczyna się orkiestra hał hał
    >
    > powinny być osiedla z zakazem trzymania psów
    > chcesz słuchać szczekania wypierdalaj na wieś.

    Wyprowadzasz swojej ukochanej po 2 psy na "spacer" i nie bądz taki
    chojrak. Z psami mieszkałeś może i mieszkasz tylko po cichu (żeby
    mniejsze r-ki za mieszkanie placiła) i czego chcesz od tych psów?
    Zazdrosny jesteś, że ona psy kocha? Na pewno nie są wredniejsze od Ciebie.

    --
    animka