  • 1. Data: 2021-01-22 14:22:18
    Temat: zarobki kierowcy TIRa
    Od: Slavo <p...@v...pl>

    Dzień dobry Państwu,

    Do rozmowy z zagranicznym właścicielem polskiej firmy chciałbym wiedzieć
    czy proponowane przez niego warunki płacy i pracy są obiektywnie słabe,
    dobre, w sam raz, aby znaleźć i zatrudnić dobrego kierowcę.
    czy na tej grupie są osoby zorientowane w temacie zarobków kierowców aut
    dostawczych i ciężarowych? I czy mogę tu na taki temat porozmawiać?

  • 2. Data: 2021-01-22 14:27:11
    Temat: Re: zarobki kierowcy TIRa
    Od: K <n...@e...com>

    On 22/01/2021 13:22, Slavo wrote:
> [...]
    > czy na tej grupie są osoby zorientowane w temacie zarobków kierowców aut
    > dostawczych i ciężarowych? I czy mogę tu na taki temat porozmawiać?

    Latwiej i szybciej bedzie jak pojedziesz na jakis parking i popytasz
    kierowcow.

  • 3. Data: 2021-01-22 14:36:11
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 22 Jan 2021 14:22:18 +0100, Slavo napisał(a):

    > I czy mogę tu na taki temat porozmawiać?

    Możesz ale wątpię czy się dowiesz czegoś pożytecznego. Nie ma tu
    tirmanów ani znawców zagadnienia.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 4. Data: 2021-01-22 14:51:54
    Od: Slavo <p...@v...pl>

    > Możesz ale wątpię czy się dowiesz czegoś pożytecznego. Nie ma tu
    > tirmanów ani znawców zagadnienia.

    1. Kierowca na auto dostawcze do 3,5 tony, ADR, dostawy i odbiory od
    firm, osobisty załadunek i wyładunek, praca od poniedziałku do piątku,
    jazda po kraju bez noclegów, więc czasem trzeba wrócić wieczorem, pełny
    etat, 6000 zł brutto, wszystkie nadgodziny i ewentualne diety płatne
    zgodnie z aktualnymi przepisami, służbowy telefon, na święta bon
    zakupowy 500 zł.
    Miesięcznie na rękę daje to zarobek ok. 6 tys.

    2. Kierowca na auto ciężarowe 12 ton z windą, ADR, dostawy i odbiory od
    firm, osobisty załadunek i wyładunek, praca od poniedziałku do piątku,
    jazda po kraju z noclegami płatnymi ryczałtem 100 zł za nockę lub
    opłacony nocleg w motelu, pełny etat, 7000 zł brutto, wszystkie
    nadgodziny płatne zgodnie z aktualnymi przepisami, służbowy telefon, na
    święta bon zakupowy 500 zł.
    Miesięcznie na rękę (z noclegami w aucie) daje to zarobek ok. 9-10 tys. zł.

  • 5. Data: 2021-01-22 15:21:16
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-01-22 14:51, Slavo wrote:
    > Miesięcznie na rękę daje to zarobek ok. 6 tys.

    > Miesięcznie na rękę (z noclegami w aucie) daje to zarobek ok. 9-10 tys. zł.

    ja bym jeszcze popatrzył przez pryzmat tego co się wozi, inaczej będzie
    wyglądała praca w której obsługujesz same hurtownie napojów a inaczej
    kiedy producenta styropianu ;)

    i oczywiście jeszcze kwestie odpowiedzialności za powierzone mienie etc.

  • 6. Data: 2021-01-22 15:31:09
    Od: K <n...@e...com>

    On 22/01/2021 13:51, Slavo wrote:

> [...]
    > święta bon zakupowy 500 zł.
    > Miesięcznie na rękę (z noclegami w aucie) daje to zarobek ok. 9-10 tys. zł.

    czyli znajac specyfike tej branzy w pierwszym przypadku dobrze bedzie
    jak dostaniesz 4500 na reke, a w drugim dobrze bedzie jak dostaniesz
    6000 na reke.

  • 7. Data: 2021-01-22 16:51:37
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Możesz ale wątpię czy się dowiesz czegoś pożytecznego. Nie ma tu
    > tirmanów ani znawców zagadnienia.

    Ja tam trochę branżę znam, nie jako kierowca, ale pracownik firmy, która
    świadczyła m.in. usługi transportu, międzynarodowego też. Tyle, że mam
    dane sprzed kilku lat kiedy zarobki i przepisy były inne.

  • 8. Data: 2021-01-22 16:56:54
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 22.01.2021 o 14:22, Slavo pisze:
> [...]
    > czy na tej grupie są osoby zorientowane w temacie zarobków kierowców aut
    > dostawczych i ciężarowych? I czy mogę tu na taki temat porozmawiać?

    Zarobki są różne w zależności i tego co się robi i gdzie się robi, ale
    pieniądze to nie wszystko.
    Spytaj potencjalnego pracodawcę jakie ma dla Ciebie atrakcje w przypadku
    gdybyś we frachcie przekroczył o kilka godzić pobyt w jakimś kraju UE i
    dopadła Cię kontrola? Na przykład odpowiednika naszego ITD.

  • 9. Data: 2021-01-22 18:37:51
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ruejib$c62$1@news.icm.edu.pl>
    user Slavo pisze tak:

> [...]
    > wiedzieć czy proponowane przez niego warunki płacy i pracy są
    > obiektywnie słabe, dobre, w sam raz, aby znaleźć i zatrudnić

    Patrzyłeś na jutubku?

    https://www.youtube.com/c/RoadVlog/videos
    https://www.youtube.com/watch?v=fxAGNraT8fA
    https://www.youtube.com/results?search_query=zarobki
    +kierowcy

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG i klimy

  • 10. Data: 2021-01-22 20:52:20
    Od: wowa <w...@g...pl>

> [...]
    > czy na tej grupie są osoby zorientowane w temacie zarobków kierowców aut
    > dostawczych i ciężarowych? I czy mogę tu na taki temat porozmawiać?

    Przy A4 wiszą reklamy o pracy w Niemczech. Dla kierowcy 2500 euro.
    Wojtek