  • 1. Data: 2009-06-16 14:59:42
    Temat: 1) Jak nazywają się procesory dwurdzeniowe dla PC firmy Intel / AMD?
    Od: "Asia" <a...@a...as>

    Cześć,

    Mam za parę dni egzamin z informatyki... i parę pytań.
    Dla Was zapewne dość prostych, dla humanistki już niekoniecznie.
    Zwłaszcza pytanie 5 brzmi "groźnie"

    1) Jak nazywają się procesory dwurdzeniowe dla PC firmy Intel / AMD?
    2) Jak nazywa się najnowszy / najtańszy procesor dla PC firmy Intel / AMD?
    3) Jakie parametry określają szybkość działania pamięci operacyjnej?
    4) Wymień popularne standardy łączy kart rozszerzeń z płytą główną?
    5) Jak nazywają się i co oznaczają elementy adresowalne dysków magnetycznych?
    6) Wymień systemy plików dysków magnetycznych i optycznych obsługiwane przez
    Windows XP.
    7) Do jakiego typu pliku odnosi się określenie uruchom / otwórz plik?

    Niech pomoże ktoś jak może :-)
    Asia

  • 2. Data: 2009-06-16 15:07:42
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Asia wrote:
> [...]
    > przez Windows XP.
    > 7) Do jakiego typu pliku odnosi się określenie uruchom / otwórz plik?

    Lol.
    Pytania z "wkuwania na pamiec", a nie z informatyki.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 3. Data: 2009-06-16 15:50:12
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    Asia wrote:

    > 1) Jak nazywają się procesory dwurdzeniowe dla PC firmy Intel / AMD?
    Nazywają się: procesor dwurdzeniowy.
    > 2) Jak nazywa się najnowszy / najtańszy procesor dla PC firmy Intel / AMD?
    A to już jest bardzo trudne pytanie i dotyczy nie nazwy, ale konkretnego
    symbolu procesora, odpowiedź będzie - całkiem możliwe - zależna np. od
    sklepu...
    > 3) Jakie parametry określają szybkość działania pamięci operacyjnej?
    No to chyba będzie ten tego.. no wiesz ile tych bitów/bajtów na sekundę
    potrafi toto przerobić (jasne że z przedrostkami typu mega, giga).
    > 4) Wymień popularne standardy łączy kart rozszerzeń z płytą główną?
    Te zabytkowe też? Bo na dzień dzisiejszy to tylko na pci express są te nowe
    karty graficzne na których da się w simsy 3 pograć, no i pci dla kart
    sieciowych, a reszta to nie jest potrzebna ;)
    > 5) Jak nazywają się i co oznaczają elementy adresowalne dysków
    > magnetycznych?
    O kurde, chodzi o te sectors i headers? czy moze clusters? ;)
    > 6) Wymień systemy plików dysków magnetycznych i optycznych
    > obsługiwane przez Windows XP.
    Hm.. a ma to dobrze "obsługiwać"? Bo jak dobrze to nie ma. A tak w ogóle to
    FAT12, FAT16, FAT32, NTFS i jakoweś jeszcze UDF i iso-costam dla
    optycznych.
    > 7) Do jakiego typu pliku odnosi się określenie uruchom / otwórz plik?
    No uruchamiasz taki plik co się daje uruchomić, a jak się nie daje - to go
    otwierasz - np worda uruchamiasz a plik z pytaniami otwierasz.

    > Niech pomoże ktoś jak może :-)
    A ty zdradź, jaki idiota te pytania wymyślił - z podaniem adresu szkoły i
    nazwiska nauczyciela.

    --
    Maciek

  • 4. Data: 2009-06-16 15:55:24
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Tue, 16 Jun 2009 16:59:42 +0200, Asia napisał(a):

    > Cześć,
    >
    > Mam za parę dni egzamin z informatyki... i parę pytań.
    > Dla Was zapewne dość prostych, dla humanistki już niekoniecznie.
    > Zwłaszcza pytanie 5 brzmi "groźnie"

    Właściwie co robiłaś przez cały rok, zamiast się uczyć?

    --
    |Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
    AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD4850, Arctic Freezer 64 Pro
    4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
    Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F, Asus Xonar DX

  • 5. Data: 2009-06-16 16:46:16
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 16 Jun 2009 17:55:24 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Właściwie co robiłaś przez cały rok, zamiast się uczyć?

    Wez odnies te pytania do budowy samochodu i wczuj sie w osobe, ktora ma
    zdawac egzamin na prawko...

  • 6. Data: 2009-06-16 17:01:38
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > 2) Jak nazywa się najnowszy / najtańszy procesor dla PC firmy Intel / AMD?

    boskie :)

    > Niech pomoże ktoś jak może :-)

    napisz jaka to szkola / uczelnia / wydzial :)

  • 7. Data: 2009-06-16 20:14:12
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-06-16 16:59, Użytkownik Asia napisał:
> [...]
    >
    > 1) Jak nazywają się procesory dwurdzeniowe dla PC firmy Intel / AMD?
    > 2) Jak nazywa się najnowszy / najtańszy procesor dla PC firmy Intel / AMD?

    To wymienione firmy kupują procesory jedno i dwu rdzeniowe ?
    Co to za uczelnia ?

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2009-06-16 22:03:52
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Tue, 16 Jun 2009 18:46:16 +0200, Jacek napisał(a):

    > Wez odnies te pytania do budowy samochodu i wczuj sie w osobe, ktora ma
    > zdawac egzamin na prawko...

    Niby tak, ale mimo wszystko jednak pytania chyba mają cokolwiek wspólnego z
    tematami na lekcjach? Czy jest aż tak źle i sobie "nauczyciel" bierze je z
    miejsca gdzie plecy tracą swoją szlachetną nazwę?

  • 9. Data: 2009-06-17 00:53:19
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    No i pewnie mowil o tym na lekcjach, czy tez kazal przeczytac.
    Ja nie w tym sensie, lecze w zasadnosci materialu.
    Tutaj http://kosz.moj.pl/kurs%20kasjerki.txt znajdziesz przykladowe pytania
    z kursu dla kasjerek w supermarkiecie...
    Ciekawy jestem, jak sie do tego odniesiesz:)

  • 10. Data: 2009-06-17 00:54:46
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 16 Jun 2009 19:01:38 +0200, Q napisał(a):

    > boskie :)

    > napisz jaka to szkola / uczelnia / wydzial :)

    Mi to pachnie jakims studium policealnym.