  • 1. Data: 2009-06-16 18:58:08
    Temat: POMOCY! - zwalona karta graficzna(?), czy jakis wirus kiler? [screenshoty]
    Od: bikej <g...@g...com>

    Na komputerze kolezanki zaczely pojawiac sie dziwne krzaki. Komputera
    praktycznie nie dalo sie uzywac. Nie chodzi nawet o strone wizualna,
    ale tez system padal co chwile.

    Problem jest bardzo nasilony i uniemozliwia korzystanie z kompa, gdy
    system jest wlaczony normalnie. W trybie awaryjnym da sie korzystac z
    komputera, pojawiaja sie jedynie nieliczne "krzaki".

    Podejrzewalem, ze to WIRUS, wiec zrobilem format dysku i
    zainstalowalem od nowa windows. Podczas instalacji wszystko bylo ok.
    Niestety juz przy pierwszy uruchomieniu problem odzyl z jakby zdwojona
    sila...
    Moze byc to problem hardwareowy? Czy jakis wirus, ktory przetrwal
    usuniecie wszystkiech partycji, format i instalacje nowego systemu?

    Tak to wyglada:
    http://tiny.pl/3lhf
    http://tiny.pl/3lh1
    http://tiny.pl/3lhp

    Z gory dziekuje za jakies sugestie i pozdrawiam,
    Bartek

  • 2. Data: 2009-06-16 19:00:50
    Od: "Michal" <m...@o...pl>

    > Tak to wyglada:

    Prawdopodobnie uszkodzona pamiec na karcie graficznej.

  • 3. Data: 2009-06-16 19:22:39
    Od: bikej <g...@g...com>

    On 16 Cze, 21:00, "Michal" <m...@o...pl> wrote:

    > Prawdopodobnie uszkodzona pamiec na karcie graficznej.

    Na pewnym forum dostalem te sama odpoweidz... dzieki. nie jest to
    dobra wiadomosc. A karta to gforce 8400

  • 4. Data: 2009-06-16 20:34:26
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Uzytkownik "bikej" <g...@g...com> napisal w wiadomosci
    k.googlegroups.com...
    > Na komputerze kolezanki zaczely pojawiac sie dziwne krzaki. Komputera

    Mialem lata temu podobny problem na karcie ATI Radeon 7000. Zrobilem jej
    underclocking (zmniejszylem taktowanie magistrali pamieci i rdzenia GPU o
    jakies 10% w dól :-) ). Potem tak zmnieniony BIOS wgralem do karty i karta
    dziala do dzis.

  • 5. Data: 2009-06-16 22:05:16
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    A to laptop czy cos? Taka karta na pci kosztuje grosze.

    --
    pozdr

  • 6. Data: 2009-06-16 23:20:19
    Od: "maX" <a...@w...pl>

> [...]
    > http://tiny.pl/3lh1
    > http://tiny.pl/3lhp
    >
    > Z gory dziekuje za jakies sugestie i pozdrawiam,

    Sprawdz czy na innym kompie bedzie tak samo.

  • 7. Data: 2009-06-17 06:36:23
    Od: "Miroslaw Szejduk" <s...@o...pl>

    Witam

    Z ta karta jesli jest chlodzona pasywnie i od gigabyte mam bardzo duzo
    reklamacji. Chlodzenie karty zostalo wadliwie zaprojektowanie i takie sa tego
    skutki.

    Pozdrawiam
    Mirek

  • 8. Data: 2009-06-17 06:52:14
    Od: "bikej" <b...@p...fm>

    Użytkownik "Miroslaw Szejduk" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Z ta karta jesli jest chlodzona pasywnie i od gigabyte mam bardzo duzo
    > reklamacji. Chlodzenie karty zostalo wadliwie zaprojektowanie i takie sa

    dzieki. sprawdze jaka to karta.

  • 9. Data: 2009-06-17 06:53:07
    Od: "bikej" <b...@p...fm>

    Uzytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > jakies 10% w dól :-) ). Potem tak zmnieniony BIOS wgralem do karty i karta

    Moze to jakies wyjscie. O ile w nvidii tez da sie zmniejszyc w ten sposob
    taktowanie.

  • 10. Data: 2009-06-17 06:53:50
    Od: "bikej" <b...@p...fm>

    Uzytkownik "G Nowak" <g...@g...com> napisal w wiadomosci

    > A to laptop czy cos? Taka karta na pci kosztuje grosze.

    pecet. a karta to jednak gf9600. ale tez przypuszczam, ze nie jest droga.