  • 11. Data: 2005-10-24 18:49:08
    Temat: Re: 10 Mb/s w TP
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    orbit w <djja7g$7sj$1@nemesis.news.tpi.pl> zeznal:

    > spoko spoko ale co będą ciągnać światłowód do mnie? ja mam z 700 m do
    > centrali i pozatym jest to na osiedlu mieszkalnym. nie wiem czy tak łatwo
    > będzie dociągnąć światło

    do mnie beda ciagnac :) Czas podlaczenia - do 3 miesiecy :)

    --
    Administrator: osoba bardziej inteligentna a napewno bardziej leniwa

  • 12. Data: 2005-10-24 19:08:58
    Od: "orbit" <a...@w...pl.time>

    > do mnie beda ciagnac :) Czas podlaczenia - do 3 miesiecy :)

    ile za taką przyjemność sie płaci? czy sie podpisuje umowe na 24 / mc i to
    wliczone jest w abonament?

  • 13. Data: 2005-10-24 19:16:53
    Od: Szymon <s...@o...pl>

    orbit napisał(a):

    > ile za taką przyjemność sie płaci? czy sie podpisuje umowe na 24 / mc i to
    > wliczone jest w abonament?

    Gadaj z opiekunem. Ok. 10k PLN za instalację; mniej jeśli podpiszesz
    lojalkę albo masz przez ścianę do centrali.

    --
    Pozdrawiam, Szymon

    (odpowiadając popraw adres)

  • 14. Data: 2005-10-24 19:34:11
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Szymon w <djjc0b$d2j$1@nemesis.news.tpi.pl> zeznal:

    > Gadaj z opiekunem. Ok. 10k PLN za instalację; mniej jeśli podpiszesz
    > lojalkę albo masz przez ścianę do centrali.

    z lojalka instalka 3k pln (netto), zerwanie lojalki = zaplacenie jedynie
    pelnej instalacji (10k pln netto)

    --
    Kolega zwraca się do kolegi informatyka z prośba:
    - Pożycz mi 1000 zł.

  • 15. Data: 2005-10-24 19:35:00
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    orbit w <djjbfe$l3i$1@atlantis.news.tpi.pl> zeznal:

    > ile za taką przyjemność sie płaci? czy sie podpisuje umowe na 24 / mc i to
    > wliczone jest w abonament?

    umowe mozesz podpisac na czas nie okreslony, 24/36 m-cy. Ceny lacz
    negocjowalne co chyba 3 miechy.

    --
    Oprogramowanie jest jak katedra - budujesz, budujesz, budujesz,
    budujesz, a potem... modlisz się

  • 16. Data: 2005-10-24 22:31:06
    Od: "MrG" <N...@n...pl>

    > no wiadomo że nie wszsytko, ale główny wyznacznik to cena i jakość w TP nie
    > jest najgorzej napewno lepiej niz w jakis profuturo

    To chyba mowimy o innym TP.
    Szczegolnie o ruchu do manow ktory kierowany jest przez alaske ;-).
    Pogratulowac ...
    Mimo ze wszyscy znajduja sobie na to wytlumaczenie dla mnie to
    zawsze bedzie smieszne i pozbawione wszelkiego sensu.

    Marcin "MrG" Gontarz
    mbx : mrg(at)nowanet.pl | web : www.nowanet.pl
    gsm : 506 33 11 69 | gad : 3864459 | skp : mrgoliat

  • 17. Data: 2005-10-24 22:32:35
    Temat: Re: 10 Mb/s w TP [OT]
    Od: "MrG" <N...@n...pl>

    > - panie, nie dojadę, to adres prywatny!

    A na to informer : nieszkodzi odpalilem translację ;-)

  • 18. Data: 2005-10-24 22:33:21
    Od: "MrG" <N...@n...pl>

    > spoko spoko ale co będą ciągnać światłowód do mnie? ja mam z 700 m do centrali
    > i pozatym jest to na osiedlu mieszkalnym. nie wiem czy tak łatwo będzie
    > dociągnąć światło

    Tsunami ?

  • 19. Data: 2005-10-25 07:08:31
    Od: "Wojtasss" <w...@k...pl>

    Użytkownik "orbit" <a...@w...pl.time> napisał w wiadomości

    > no wiadomo że nie wszsytko, ale główny wyznacznik to cena i jakość w TP
    nie
    > jest najgorzej napewno lepiej niz w jakis profuturo

    Mówisz oczywiście o DSL-u ;) ??

    Pozdr.
    Wojtek

  • 20. Data: 2005-10-25 07:10:54
    Od: "Paul Van-Dass" <p...@b...krakow.pl.znik>

    > --
    > Wsiada informatyk do taksówki. Taksiarz pyta:
    > - Jaki adres?
    > - 192.168.4.1

    Na imprezie, 2informatykow pije brudzia
    - mowmy sobie po IP