  • 11. Data: 2015-04-09 18:52:37
    Temat: Re: 10 aplikacji na Androida których brajuje w iPhone...
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Henryk "Plumski" Plumowski" napisał:

    > Hm, nie zmam się, ale właśnie jestem po kolejnym zużyciu następnych danych
    > przez lapka poprzez tethering udostępniony przez Lumię 535
    > za pomocą karty Lycamobile.

    Hm, nie znam się, ale w internetach piszą, iż Windows Phone nie umożliwia
    tetheringu via USB. O tetheringu po BT nic nie znalazłem. A nie wiem, czy
    postawienie hotspota Wi-Fi można określić jako tethering? Przypuszczam, że
    wątpię.

    JoteR

  • 12. Data: 2015-04-09 19:40:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JoteR" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Hm, nie znam się, ale w internetach piszą, iż Windows Phone nie
    >umożliwia tetheringu via USB.

    A Android umozliwia ?
    Podlaczam, to mam opcje "jako MTP" albo "jako PTP".

    Chyba zaden z nich nie jest modemem.

    >O tetheringu po BT nic nie znalazłem. A nie wiem, czy postawienie
    >hotspota Wi-Fi można określić jako tethering? Przypuszczam, że
    >wątpię.

    A czemu nie ? Wszak podlaczasz komputer do internetu, a tego wlasnie
    operator nie lubi.
    A czy podlaczasz kablem, wifi czy BT, to juz drugorzedne.

    J.

  • 13. Data: 2015-04-09 19:42:54
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@p...fm>

    W dniu 2015-04-09 o 18:52, JoteR pisze:

> [...]
    > umożliwia tetheringu via USB. O tetheringu po BT nic nie znalazłem. A
    > nie wiem, czy postawienie hotspota Wi-Fi można określić jako tethering?

    Skoro jest wybór usb/wifi?
    Jadę po wifi.

    --
    Heniek

  • 14. Data: 2015-04-09 21:24:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Użytkownik "JoteR" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > A Android umozliwia ?
    > Podlaczam, to mam opcje "jako MTP" albo "jako PTP".
    >
    > Chyba zaden z nich nie jest modemem.

    oczywiście, że umożliwia. Wtykam kabelek i już mam neta

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 15. Data: 2015-04-09 21:55:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "JoteR" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > A Android umozliwia ?
    > Podlaczam, to mam opcje "jako MTP" albo "jako PTP".
    >
    > Chyba zaden z nich nie jest modemem.

    Nie ma to jak intuicyjne podejście do zagadnienia :-)

    Mój iPhone4 ze starym iOSem 6.1.3 umożliwia tethering
    przez wifi, BT i kabelek USB. Wszysstkie trzy są w jednym
    okienku do ustawienia - czysto, przejrzyście i klarownie.

    > A czemu nie ? Wszak podlaczasz komputer do internetu,
    > a tego wlasnie operator nie lubi.
    > A czy podlaczasz kablem, wifi czy BT, to juz drugorzedne.

    Dokładnie tak.
    Tetherming to usługa a wifi/BT/USB to tylko medium transmisyjne.

  • 16. Data: 2015-04-10 01:37:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 9 Apr 2015 14:55:05 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Nie ma to jak intuicyjne podejście do zagadnienia :-)
    >
    > Mój iPhone4 ze starym iOSem 6.1.3 umożliwia tethering
    > przez wifi, BT i kabelek USB.

    O ile operator pozwoli :-P

    >Wszysstkie trzy są w jednym
    > okienku do ustawienia - czysto, przejrzyście i klarownie.

    No popatrz, to tak samo jak w Androidzie.

    Tylko poprzednio nie zwrocilem na te opcje uwagi :-)

    J.

  • 17. Data: 2015-04-10 02:26:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > O ile operator pozwoli :-P

    Pozwalać to zwykle pozwala, najwyżej chciał więcej kasy.
    Ale już mu się odniechciało...

    > No popatrz, to tak samo jak w Androidzie.
    >
    > Tylko poprzednio nie zwrocilem na te opcje uwagi :-)

    Niepotrzebnie się biczujesz - to nie jest Twoja wina
    że GUI jest zabalaganione tysiącem niepotrzebnych
    funkcji do tego stopnia że tych potrzebnych znaleźć
    się nie da...

  • 18. Data: 2015-04-10 09:14:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 9 Apr 2015 19:26:47 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Niepotrzebnie się biczujesz - to nie jest Twoja wina
    > że GUI jest zabalaganione tysiącem niepotrzebnych
    > funkcji do tego stopnia że tych potrzebnych znaleźć
    > się nie da...

    Ale nie - sa tak samo trzy mozliwosci, sa w jednym okienku, niemal
    intuicyjnym, tylko ja zamiast sprawdzic to zaczalem kombinowac.

    No dobra, wczesniej podlaczylem kabelkiem, nie wyskoczylo nic "czy
    chcesz transmisje danych", ani na komputerze, ani na na telefonie ...
    a na iphone wyskakuje ?

    J.

  • 19. Data: 2015-04-10 10:25:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > No dobra, wczesniej podlaczylem kabelkiem, nie wyskoczylo nic "czy
    > chcesz transmisje danych", ani na komputerze, ani na na telefonie ...

    a po co ma wyskakiwać. po prostu działa :)

    > a na iphone wyskakuje ?
    nie. Apple uznał, ze ta funkcja jest niepotrzebna :)

  • 20. Data: 2015-04-10 10:52:24
    Temat: Re: 10 aplikacji na gowno z gowna dla teleGOWNA
    Od: lykacze usraelskiej kutasowki szamatory usraelskiego gowna <e...@n...bunda.invalid>

    Marek wrote:
    > http://tvn24bis.pl/tech/10-gowien-dla-skrajnego-tele
    gowna-telescierwa.html
    > Punkt 99

    co to sa ludzie - to sa substancje mniej warte od odpadow przemyslowych!

    _gm__gz,
    ,Z\/` 'c\.
    /,! '[W
    ]!] . []
    ] ] .-==- b]
    ]i ~ -==== !]-
    ] ~~ -![
    W d`
    'b W
    i[ 'M
    ]. ~ 4.
    ] -'[
    d -= b
    M! @
    @ `-D
    ]@ -]A
    @P , , . '@
    M| ~` '` /]@
    _._. Y ciP
    ,g/G/~Vi ![ '-V[
    ,Z~_/`- b@_ ,[ -` [
    _v4Tv/ .m/TGs,2V~-i ] \/.[
    ,vf ,(f `'iY.A / -[,z --=-__
    ,gY` v)` \-.@! ,--]Wf =/`,~N
    ,gY` id / b@[ -/ ]M (b.
    vf| - t[ !,i@P! ' ][. /`YZ~V,c.
    if, ' , ,(] ]'@` ]b `'/@. `'*W.
    K ,)`-'Z _ _ -/i@ i ' @Y |4t /Vmv.
    b gz/-Z`'` @ - ] -P] ` , i ,!W ]@ ',/M.-
    [ gZ\ ]! * i[ ! Z!d, ]- [W ~ \ ] X8.\
    ,[ '7v` A 'i ` - !' ] [@./ , ,] 4/c-
    ] !i- `][ ,] ' e!] i - . m ! 'W =
    W s-=` ][ !A /- ] W= ][!
    A -Z- @- -! P ,A, , ] ,@
    [ '- ,/4. !' Z` [ . W g`/[
    Y.- ' /[ . ,/ !.'c/b-
    Vi'- ' ! ! / ' `` @[
    'e. ] , . v @[
    Vs. '. .- ` / @`
    '5c. \ ! , --@.
    \Zs `-. '- \ - -A
    '\. - . ' ' - ` .-, = 'i[
    'e. -' - , -` ,/ !vi\ v i*`
    Vs -! -- ' v` ,'.-'/ _/`\`
    'G. ' ! '- / '.c\,` vfm/ -

    zmasowany atak atomowy zniszczy te 9mld SCIERWA-SCIERW, ten juz niedlugo