  • 21. Data: 2015-04-10 17:20:03
    Temat: Re: 10 aplikacji na Androida których brajuje w iPhone...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:1qen75phjbaoi$.i3cgeo95qpnh.dlg@40tude.net...

    > Ale nie - sa tak samo trzy mozliwosci, sa w jednym okienku, niemal
    > intuicyjnym, tylko ja zamiast sprawdzic to zaczalem kombinowac.
    >
    > No dobra, wczesniej podlaczylem kabelkiem, nie wyskoczylo nic "czy
    > chcesz transmisje danych", ani na komputerze, ani na na telefonie ...
    > a na iphone wyskakuje ?

    Na iPhone pokazałby Ci się taki mocno jaskrawo niebieski
    pasek na górze ekranu informujący ilu użytkowników jest
    aktualnie podłączonych do telefonu przez tethering.
    Tu masz fotkę:
    http://www.wikinoticia.com/images2//s1.appleweblog.c
    om/files/2013/03/tethering-para-iPhone-en-Argentina.
    jpg

  • 22. Data: 2015-04-10 17:23:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > W USA.
    > Pszemola nie czytales ?
    > Abonament telefoniczny, rozmowy darmo, sms darmo,
    > placisz tylko za dane. Za 10GB danych dokladniej mowiac.

    Minimum było zdaje się 3 giga.
    Ja wziąłem 10giga bo 3 giga to mało trochę na trzy osoby do podziału.

    > Ale zeby operator nie byl stratny, to do wykorzystania tylko w telefonie.
    >
    > I kto wie, czy zaleta iphone nie bylo to, ze pozwala operatorom wiedziec
    > kto z danych korzysta - telefon czy inne komputery.

    Od ładnych paru lat AT&T nie ma problemu z korzystaniem
    z danych przez tethering. Widać przepustowość ich LTE się
    już zwiększyła.

    > A tak mi chodzi po glowie ... czy ktorys z polskich nie ma juz podobnego
    > zapisu ?

    W Polsce jakoś ochronnie do LTE podchodzą...
    Niewiedzieć czemu - dane to dane, jak jestem w zasięgu
    LTE to dlaczego mam nie mieć tych danych szybciej?
    Nie rozumiem...

  • 23. Data: 2015-04-10 17:24:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message

    > Lekarz mi zabronił czytać więcej niż 1 post tygodniowo.
    > Coś mi mogło umknąć.

    Dobre :-)

    > Doczytałem, że lycamobile. Dziwne praktyki. Widać internet to ciągle
    > luksus wymagający golenia niczym kolorowy telewizor kiedyś.

    Przepustowość po prostu dla danych jeszcze nie ta co trzeba,
    więc starają się ograniczać jak mogą... W końcu LTE dopiero
    pierwsze kroki robi w Polsce, a w USA od ładnych paru lat jest normą.

  • 24. Data: 2015-04-10 17:26:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Oczywiście chodzi o posty Pszemola.

    Bo moje wypowiedzi to jak dobre, drogie Whisky - smaczne
    i zacne w odpowiednio małych ilościach - ja się zaczniesz
    upajać bezgranicznie to będzie Cię głowa boleć ;-)

  • 25. Data: 2015-04-10 17:33:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości

    >W Polsce jakoś ochronnie do LTE podchodzą...
    >Niewiedzieć czemu - dane to dane, jak jestem w zasięgu
    >LTE to dlaczego mam nie mieć tych danych szybciej?
    >Nie rozumiem...

    Bo ja wiem czy ochronnie ... ale to jest feature.
    Klient chce szybko, to niech placi. Kto w koncu ma sfinansowac rozwoj
    sieci :-)

    Ale zaraz ... gdzie byly oferty "10GB, ale tylko do telefonu" ? Kto
    tam podchodzil ochronnie ?

    A Lyca sie nie zaslaniaj, bo to nie polski operator :-)

    J.

  • 26. Data: 2015-04-10 18:02:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > ma sfinansowac rozwoj sieci :-)
    >

    > Ale zaraz ... gdzie byly oferty "10GB, ale tylko do telefonu" ?

    Podchodził ochronnie dawno, dawno temu, jeszcze jak
    na rynku nie było w ogóle mowy o LTE.

    Ja po prostu nie rozumiem dlaczego połaczenie LTE
    miałoby wchodzić do limitu danych inaczej niż
    połączenie 4G czy 3G... i jak to klient ma niby kontrolować?
    Mam wachlować ustawieniami telefonu i wyłączać LTE
    żeby limitu nie przekroczyć bo zapłacę więcej????

    > A Lyca sie nie zaslaniaj, bo to nie polski operator :-)

    Oferta na polskim rynku to nie ma znaczenia gdzie
    operator ma kwaterę główną - nie zapominaj że
    w Zjednoczonych Stanach Europy mieszkasz ;-)

  • 27. Data: 2015-04-11 09:20:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 10 Apr 2015 08:25:15 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > a po co ma wyskakiwać. po prostu działa :)

    Tak mnie jakos nauczylo, ze cos wyskakuje.

    A tu sie okazuje ze
    -na telefonie wyskakuje ... wybor urzadzenia MTP/PTP.
    -ale tym sie nie przejmowac, tylko leciec przez ustawenia az do
    udostepniania internetu - jest i przez USB.
    -bez podlaczenia kabla opcja niedostepna (ale widoczna), nie
    zapamietuje sie, za kazdym raze powtorka z rozrywki.

    -po wlaczeniu komputer instaluje nowe urzadzenie RNDIS. I
    automatycznie startuje siec.
    W sumie - moze to i dobrze ze nie mozna wlaczyc na stale, bo bym
    podlaczyl w innym celu i klal ze siec przelacza.

    -gdzies tam wyskakuje ze nie moze drivera urzadzenia sciagnac.
    Ale internet ruszyl, wiec ciekaw jestem co by bylo na dziewiczym
    komputerze - ten RNDIS jest w windows wbudowany, czy aby sie podlaczyc
    do Internetu musisz byc juz podlaczony do internetu aby driver
    sciagnac.

    -no i zapala sie na telefonie ladna ikonka ze internet udostepniony,
    niebieska. Ale bez ilosci podlaczonych.

    W sumie ... jest co chwalic, ale troche to jednak Samsung sp*.

    To nawet ladnie opisane jest, tylko po prostu wczesniej nie zwrocilem
    uwagi - w razie potrzeby z przyzwyczajenia udostepnialem przez wifi
    ... i nie widze powodu zmieniac przyzwyczajen :-)

    J.

  • 28. Data: 2015-10-17 00:22:57
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-04-09 o 14:55, J.F. pisze:

> [...]

    Nie wiem, jak to papieroligicznie próbowali rozwiązać, ale w praktyce
    tethering w play u mnie ZAWSZE działał bez zarzutu.

    A oni przypadkiem nie upadli w naszym kraju?

    > Ale swoja droga to jestem ciekaw jak oni odrozniaja jakie to dane leca.
    > Ze modemy moga miec cos specyficznego to mnie nie dziwi, Iphone cos tam
    > ma i operatora informuje, ale reszta ?

    MAC? Rodzaj pakietów? Wywołania? Porty?

    > Po pewnej analizie danych daje sie sprawdzic/wykryc, ale tak od razu, to
    > wydaje mi sie niemozliwe.

    Może choćby po headerach przeglądarki?