  • 11. Data: 2014-12-14 15:18:30
    Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik janusz_k J...@o...pl ...

    > No i co z tego e narąbany? to oznacza że radiowóz mógł go
    > przejechać/zabić na pasach? ich szczególna ostrożność nie obowiązuje?

    Nic, poza tym, ze sprawa nie jest juz taka jasna, jakby była gdyby jadacy
    nrmalnie radiowóz przejechał na pasach pieszego.
    Na szczescie radiowozy to chyba maja kamerki wiec bedzie widac kto jak sie
    zachowywał.

  • 12. Data: 2014-12-14 15:26:44
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 14 grudnia 2014 15:00:07 UTC+1 użytkownik Alf/red/ napisał:

    > Zgadzam się, samo zdarzenie nie jest jednoznaczne. Ale protestuję
    > przeciw mapowaniu go na akcję społeczną skierowaną raczej do wszystkich
    > kierowców przez cały dzień. Ba, od radiowozu na sygnałach raczej nie
    > będę oczekiwał, żeby jechał zachowawczo. Więcej: dopóki nie ma u nas
    > zjawiska prowadzącego do "niebieskich wiaderek" to uważam, że
    > uprzywilejowane są uprzywilejowane za mało.
    >
    > --
    > Alf/red/

    A ja bym oczekiwał że będzie jechał zachowawczo. Wtedy na pewno dojedzie.
    Uprzywilejowany może wjechać na czerwonym świetle, może wjechać w jednokierunkową pod
    prąd. Nie musi zapierdalać dwa razy szybciej. Za przeproszeniem koguty nie dają mu
    żadnych dodatkowych praw, to prośba i informacja dla innych uczestników ruchu żeby
    pozwolono mu bezpiecznie przejechać.

  • 13. Data: 2014-12-14 15:34:34
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > brawo, naturalna selekcja XXIw, tak powinno być

    No moze nie do konca naturalna, ale wlazenie przed radiowoz na sygnale z
    pewnoscia na nagrode Darwina zasluguje.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 14. Data: 2014-12-14 15:59:25
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "janusz_k" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2014-12-14 12:37, Alf/red/ pisze:

    >No i co z tego e narąbany?

    To ze mógł dzięki temu skutecznie wtargnąć?

  • 15. Data: 2014-12-14 16:01:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > A ja bym oczekiwał że będzie jechał zachowawczo.
    > Wtedy na pewno dojedzie.

    Ale może jechać do umierającego i dojechać za późno.

    > Uprzywilejowany może wjechać na czerwonym świetle,
    > może wjechać w jednokierunkową pod prąd.

    Nie musi się też stosować do przepisów ograniczających prędkość maksymalną.

    > Nie musi zapierdalać dwa razy szybciej.

    Ale może.

    > Za przeproszeniem koguty nie dają mu żadnych
    > dodatkowych praw, to prośba i informacja dla innych
    > uczestników ruchu żeby pozwolono mu bezpiecznie przejechać.

    Dają mu właśnie dodatkowe prawa, których kierowca
    bez kogutów nie ma - sam je wymieniłeś, np. wjechanie
    na skrzyżowanie mimo światła czerwonego, czy w jedno
    -kierunkową drogę pod prąd. Nie bądź tendencyjny...

  • 16. Data: 2014-12-14 16:02:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> wrote in message

    > Co jest w Polsce całkowicie legalne i nie oznacza wyroku
    > śmierci do natychmiastowego wykonania.

    Nie oznacza... chyba że się wchodzi pod jadący na sygnale radiowóz.
    Albo spada z peronu pod jadący szybko pociąg. Albo spada z mostu.
    Bycie narąbanym jest ryzykowne... Lepiej się nienarąbywać.

  • 17. Data: 2014-12-14 16:13:39
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On 14 Dec 2014 14:18:30 GMT, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Na szczescie radiowozy to chyba maja kamerki

    Nie mają.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 18. Data: 2014-12-14 17:08:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik janusz_k J...@o...pl ...

    > Nic, poza tym, ze sprawa nie jest juz taka jasna, jakby była gdyby jadacy
    > nrmalnie radiowóz przejechał na pasach pieszego.

    pieszy może być narąbany. I dalej jest normalny

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 19. Data: 2014-12-14 17:10:45
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 14.12.2014 15:18, Budzik pisze:
> [...]
    > nrmalnie radiowóz przejechał na pasach pieszego.
    > Na szczescie radiowozy to chyba maja kamerki wiec bedzie widac kto jak sie

    coś koledzy nie pamiętają co o takiej sytuacji mówią przepisy. Pojazd
    uprzywilejowany ma pierwszeństwo. przed samochodami, i przed pieszymi.
    Na jakiej podstawie sąd miałby orzec coś innego? To jest taka sama
    sytuacja jakby wlazł co prawda na pasach, ale miał czerwone światło i
    został potrącony przez prawidłowo jadący pojazd.

    ToMasz

  • 20. Data: 2014-12-14 17:14:50
    Od: <7...@4...171450.invalid> (Tom N)

    ToMasz w

    > coś koledzy nie pamiętają co o takiej sytuacji mówią przepisy. Pojazd
    > uprzywilejowany ma pierwszeństwo. przed samochodami, i przed pieszymi.

    Podaj proszę ten przepis

    --
    'Tom N'