  • 211. Data: 2014-12-20 23:12:57
    Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 20 grudnia 2014 22:50:16 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    > <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Dalej rżniesz głupa czy naprawdę nie jesteś w stanie sobie wyobrazić
    > sytuacji w której Policja dojeżdza na miejsce szybko i ratuje komuś życie?

    jestem sobie w stanie wyobrazić taką sytuację. Mają na przykład informacje o zamachu
    terrorystycznym. Ma być za kilka dni, znają część zamachowców. Czy oni do tych
    zamachowców będą jechali na sygnale żeby ich zwinąć? Chyba nie.

  • 212. Data: 2014-12-20 23:18:01
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Tu wina jest równiej rozłożona niż w przypadku pijaczka.

    Ach, rowniej rozlozona, to juz mamy postep. No jest nadzieja, swiatelko w
    tunelu :) .....a tymczasem co sadzi o tym wypadku sama policja:

    https://www.youtube.com/watch?v=I9KXtcKjR8s

    Zrobilem to celowo ale nie, zeby robic z ciebie kompletnego kretyna, tylko
    zebys nie ciagnal tego dalej bo mam wrazenie, ze zwyczajnie bawisz sie w
    trolla :)

  • 213. Data: 2014-12-20 23:21:04
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Dlaczego? Nie chciało Ci się przeczytać za pierwszym razem, czemu miałbym
    > ja się wysilać drugi raz?

    Nie chce mi sie szukac. Nie musisz sie wysilac, wystarczy ze skopiujesz i
    wkleisz.

  • 214. Data: 2014-12-20 23:43:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> wrote in message

    > Ach, rowniej rozlozona, to juz mamy postep. No jest nadzieja, swiatelko
    > w tunelu :) .....a tymczasem co sadzi o tym wypadku sama policja:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=I9KXtcKjR8s

    Raczej co sądzi o tym wypadku gazeta.pl i jej redaktorzy...

    > Zrobilem to celowo ale nie, zeby robic z ciebie kompletnego kretyna, tylko
    > zebys nie ciagnal tego dalej bo mam wrazenie, ze zwyczajnie bawisz sie w
    > trolla :)

    Po prostu wymieniamy poglądy.

    Według mnie artykuł 53 wyraźnie stanowi że pojazd uprzywilejowany
    ma prawo nie stosować się do przepisów drogowych - nie wiem co
    tu jest niejasnego, takie są fakty. Różnimy się co do interpretacji tego
    co znaczy "zachować ostrożność" - i można to rozumieć różnie...

    Na przykład tak, że policjant zapierdalający 120km/h powinien
    trzymać się drogi, nie powinien jechać po chodniku, ścinać zakrętów
    czy też wjeżdzać w tłum ludzi czekających na autobus na przystanku.

    Moim zdaniem jednak NIE MOŻNA wymagać od niego takiej samej
    "ostrożności" jakiej wymaga się od kierowcy normalnego pojazdu.

  • 215. Data: 2014-12-20 23:44:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie chce mi sie szukac.
    > Nie musisz sie wysilac, wystarczy ze skopiujesz i wkleisz.

    Mi się też nie chce szukać. A tym bardziej kopiować i wklejać.
    Posortuj sobie po autorze jak chcesz przeczytać.
    Jak nie chcesz to też w porząsiu, nie obrażę się ;-)

  • 216. Data: 2014-12-20 23:46:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

> [...]
    > Ma być za kilka dni, znają część zamachowców.
    > Czy oni do tych zamachowców będą jechali na sygnale żeby ich zwinąć?

    No widzisz... czyli musisz ruszyć wyobraźnię i wymyślić coś lepszego.
    To, że jeden przykład interwencji jaki sobie wymyśliłeś nie jest dobry
    nie znaczy że nie istnieje potrzeba uprzywilejowania pojazdów Policji.
    Wierzę w Ciebie i Twój IQ - na pewno wymyślisz coś więcej... ;-)

  • 217. Data: 2014-12-20 23:53:47
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Mi się też nie chce szukać. A tym bardziej kopiować i wklejać.
    > Posortuj sobie po autorze jak chcesz przeczytać.
    > Jak nie chcesz to też w porząsiu, nie obrażę się ;-)

    Spodziewalem sie tego :) Ok dajmy se spokoj.

  • 218. Data: 2014-12-20 23:53:50
    Od: "Jankol" <d...@t...pl>

    > wskaż w prawie nakaz zwalniania przed każdym przejściem
    > dla pieszych dla karetki na sygnale ...
    > czekam.

    Przecież ten kierowca policyjny zwolnił przed tym przejściem
    dla pieszych, wcześniej on jechał dużo szybciej.
    Przecież ten kierowca policyjny zachował szczególną ostrożność,
    bo wolno mu było tam jechać "tyle, ile dała fabryka" np. 200 km/h,
    a on jechał tylko np. 150 km/h.
    Czyli jechal zgodnie z PoRD, bo zachował szczególną ostrożność.

  • 219. Data: 2014-12-21 00:08:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Spodziewalem sie tego :) Ok dajmy se spokoj.

    Spodziewałeś się czego? Że nie będę za Ciebie odwalał roboty?

  • 220. Data: 2014-12-21 00:12:49
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-12-14 23:34, Czesław Wiśniak wrote:
    > Wlasnie wystarczylo, zeby policja zastosowala sie do tych nowych
    > przepisow i czlowiek by zyl. Policjanci nie mieli problemow i auto cale.
    > Wlasciwie gdyby byli przewidujacy mogliby tylko zwolnic widzac goscia w
    > poblizu przejscia. Teraz widac jak potrzebne sa nowe przepisy skoro sama
    > policja rozjezdza pieszych na przejsciu.

    Widze ze dalej uprawiasz swoja propagande. Ale teraz to juz sam siebie
    przechodzisz. No mozna miec slabszy dzien ale zeby takie glupoty prawic
    to juz ciezko podciagnac pod chwilowa niedyspozycje.

    --
    mk4