  • 201. Data: 2014-12-20 21:44:20
    Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Dlatego warto w aucie nie słuchać muzyki na słuchawkach ani przez
    > głośniki zbyt głośno aby dostać za wczasu ostrzeżenie o sygnale.

    Ale ja nie sluchalem radia. Mam silnik głośny i jechalem w rzesitynm
    deszczu, ktory glosno uderza o szybe i karoserie. Uwazasz, ze moze na
    niewidocznych zakretach wyprzedzac na trzeciego nie upewniajac sie ze z
    przeciwka nie jedzie auto ?
    Niestety caly czas blednie zakladasz, ze jak ma wlaczone wszelkie sygnaly to
    na pewno jest widoczny i slyszalny.
    Jeszcze raz:
    " Zachowując szczególną ostrożność może nie stosować się do przepisów o
    ruchu pojazdów, zatrzymaniu i postoju oraz do znaków i sygnałów drogowych"
    Tam sa 3 słowa klucze: Zachowując szczególną ostrożność. To jak twoim
    zdaniem, musi uwazac na innych czy nie ?:)

  • 202. Data: 2014-12-20 21:51:38
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 20 grudnia 2014 20:39:54 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    > <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Kogutek444, weź Ty się nie wygłupiaj, proszę, bo masz na tyle IQ
    > aby wiedzieć że nie po to się zapala sygnały w karetce. Nie rżnij głupa.

    W przypadku karetki albo straży pożarnej jest jakieś logiczne uzasadnienie włączania
    kogutów. Te dwie instytucje ratują życie. Policji takie uprawnienie nie jest
    specjalnie potrzebne. Bo jak ktoś zgłaszał że słyszał strzały albo że jest wypadek to
    policja może przyjechać jako ostatnia. Istotniejsze jest żeby na przykład pogotowie
    gazowe mogło bardzo szybko przyjechać jak ulatnia się gaz w piwnicy wieżowca.

  • 203. Data: 2014-12-20 22:48:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:m74knk$6vf$1@dont-email.me...

    > to że ktoś miał 1.4 promila nie robi z niego pijaka

    Może w Twoich oczach nie robi... W moich robi.

  • 204. Data: 2014-12-20 22:49:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:m74ksh$7m5$1@dont-email.me...

    > nie

    tak

    > nie

    tak

  • 205. Data: 2014-12-20 22:50:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    > policja może przyjechać jako ostatnia. Istotniejsze jest żeby na
    > przykład pogotowie gazowe mogło bardzo szybko przyjechać

    Dalej rżniesz głupa czy naprawdę nie jesteś w stanie sobie wyobrazić
    sytuacji w której Policja dojeżdza na miejsce szybko i ratuje komuś życie?

  • 206. Data: 2014-12-20 22:50:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

  • 207. Data: 2014-12-20 22:52:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> wrote in message
    > I jaka jest twoim zdaniem konkluzja ? Czyja wina na tym filmie ?

    Tu wina jest równiej rozłożona niż w przypadku pijaczka.

  • 208. Data: 2014-12-20 22:53:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > Tam sa 3 słowa klucze: Zachowując szczególną ostrożność. To jak twoim
    > zdaniem, musi uwazac na innych czy nie ?:)

    Już omawiałem szczegółowo tą szczególną ostrożność w przypadku
    pojazdu uprzywilejowanego i czym się różni ona od ostrożności
    w przypadku pojazdu nieuprzywilejowanego.

  • 209. Data: 2014-12-20 23:06:05
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Już omawiałem szczegółowo tą szczególną ostrożność w przypadku
    > pojazdu uprzywilejowanego i czym się różni ona od ostrożności
    > w przypadku pojazdu nieuprzywilejowanego.

    To w jaki sposob w tym konkretnym wypadku mialbym zachowac ostroznosc, a w
    jakis sposob kierowca pojazdu uprzyw. ?
    Napisz jeszcze raz szczegolowo :)

  • 210. Data: 2014-12-20 23:10:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Napisz jeszcze raz szczegolowo :)

    Dlaczego? Nie chciało Ci się przeczytać za pierwszym razem, czemu miałbym ja
    się wysilać drugi raz?