  • 401. Data: 2014-12-28 16:54:03
    Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu niedziela, 28 grudnia 2014 09:30:17 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:

    > Nie da się oszukać powiadasz? A jednak czerowne światło dajesz radę
    > zauważyć mimo, że małe, mimo że się nie rusza, a to w twoim interesie
    > jest je zauważyć, znak ustąp pierwszeństwa również, mimo, że nie świeci.

    Z tym zauwazaniem znakow to juz nie jest tak prosto...
    Stawiam, ze 90% ludzi jezdzi w 90% po tych samych trasach, glownie na pamiec, wiec
    tak na prawde "wiedza", gdzie jaki znak jest. Widac to np. po przyjezdnych
    zmieniajacych pasy w ostatniej chwili, bo "za pozno sie zorientowali", wlekacych sie
    ~30km/h, jak i przy zmianach organizacji ruchu - jakis jeden kierunek, albo nie daj
    Boze w przeciwna strone niz byl ;), nawet olbrzymie tablice ostrzegajace o zmianach
    nie wystarczaja...

    Nawet jak nowe swiatla robia, to przez jakis czas zolte miga, zeby wszyscy sie
    przyzwyczaili

    WS

  • 402. Data: 2014-12-28 17:30:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-28 16:54, WS wrote:

> [...]
    nie wystarczaja...

    > Nawet jak nowe swiatla robia, to przez jakis czas zolte miga, zeby wszyscy sie

    W sumie racja.

    Shrek.

  • 403. Data: 2015-01-05 22:09:04
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 20 Dec 2014 10:55:30 +0100, "re" <r...@r...invalid> wrote:

    >Głupiś jak but z lewej nogi.

    Możesz zrobić coś z tym Twoim kulawym "cytowaniem"?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 404. Data: 2015-01-05 23:25:06
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "jerzu"

    Możesz zrobić coś z tym Twoim kulawym "cytowaniem"?
    ---
    Jakbym mógł to bym zrobił

  • 405. Data: 2015-01-05 23:29:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    re wrote:

    > Użytkownik "jerzu"
    >
    > Możesz zrobić coś z tym Twoim kulawym "cytowaniem"?
    > ---
    > Jakbym mógł to bym zrobił

    jakbyś chciał tobyś zrobił

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 406. Data: 2015-01-06 03:10:07
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > jakbyś chciał tobyś zrobił

    Mógłbym np użyć HTML'a

    http://www.niusy.pl/oe/cytowanie.html

  • 407. Data: 2015-01-06 18:02:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > Mógłbym np użyć HTML'a

    użyj słownika najpierw

  • 408. Data: 2015-01-06 18:07:22
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "masti"

    > Mógłbym np użyć HTML'a

    użyj słownika najpierw
    ---
    Jaki masz znowu problem ?

  • 409. Data: 2015-01-06 19:09:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    re wrote:

    > Użytkownik "masti"

    > użyj słownika najpierw
    > ---
    > Jaki masz znowu problem ?

    widać też musisz go użyć skoro nie widizsz błędów.
    i napraw sobie w końcu czytnik

  • 410. Data: 2015-01-07 19:52:06
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "masti"

    > użyj słownika najpierw
    > ---
    > Jaki masz znowu problem ?

    widać też musisz go użyć skoro nie widizsz błędów.
    ---
    Idźże ode mnie

    i napraw sobie w końcu czytnik
    ---