  • 11. Data: 2009-11-23 17:55:34
    Temat: Re: 100-300mm do 5D MarkII
    Od: "greenman" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kordat" <t...@w...peel> napisał w wiadomości

    > Porównanie z dupy wzięte.
    > Plastik nie wpływa na smak whisky.

    Pelna niezgoda!
    ---

  • 12. Data: 2009-11-23 18:00:29
    Od: "greenman" <c...@g...pl>

    Użytkownik "greenman" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Pelna niezgoda!
    > ---

    A co do 300mm szkla dla 5dmk2, to uzywany 300/4 jest chyba
    najtanszym rozwiazaniem z rozsadnych,
    no ale za mniej niz 3 tysiace to raczej trudno bedzie znalezc.
    ---

  • 13. Data: 2009-11-23 18:23:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "greenman" YvgOm.10552$C...@n...ams2

    > Podpinanie do tego aparatu 300mm szkla za dwa tysiace
    > to juz cos wiecej jak masochizm...
    > Cos jak picie whisky z plastikowych kubkow.

    W piciu wódki chodzi o to, aby dofinansować Fiskusa akcyzami.
    Z plastykowego czy do rynsztoka -- jedna chwała. :) Oby kupić
    i wydać szmal. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2009-11-23 19:51:48
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    > 75-300 III USM jest tak samo dobry jak IS 70-300 -- mam oba, więc wiem. :)

    A byłeś z tym ostatnim w serwisie?

  • 15. Data: 2009-11-23 20:14:31
    Od: "greenman" <c...@g...pl>

    > "greenman" YvgOm.10552$C...@n...ams2
    >
    > W piciu wódki chodzi o to, aby dofinansować Fiskusa akcyzami.
    > Z plastykowego czy do rynsztoka -- jedna chwała. :) Oby kupić
    > i wydać szmal. :)

    To inna bajka.
    Bo wszystko zalezy od tego JAK sie pije...
    ---

  • 16. Data: 2009-11-23 20:22:06
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...

    problem w tym ze masochista znajduje w masochizmie przyjemnosc ,czyli
    z punktu widzenia masochisty nie jest wcale masochista , gdyz zadajac
    sobie bol sprawia sobie przyjemnosc , a tym samym bol przestaje byc
    bolem a zaczyna byc przyjemnoscia.

    --------------------------------
    Ból jest nadal bólem fizycznym, ale sprawia satysfakcję etotyczną.

    Pozdro Przemek

  • 17. Data: 2009-11-24 02:04:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kurdybanek" heep4m$1rft$...@o...icpnet.pl

    > A byłeś z tym ostatnim w serwisie?

    Pokaż mi swoje testy a serwis zostawisz w spokoju. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 18. Data: 2009-11-24 07:12:39
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    > Pokaż mi swoje testy a serwis zostawisz w spokoju. :)

    Nie mam 70-300. Znajomi mają, nie testują, za to robią równie dobre fotki
    jak ja moim 300/4 L IS.

    P.S. To co pokazałeś na tych wycinkach nijak się ma do jakiegokolwiek
    obiektywu, którego kiedykolwiek używałem. Stąd pytanie o serwis.

  • 19. Data: 2009-11-24 12:04:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kurdybanek" heg11o$5g5$...@o...icpnet.pl

    > Nie mam 70-300. Znajomi mają, nie testują, za to robią równie dobre fotki
    > jak ja moim 300/4 L IS.

    Słyszałem tę opinie wielokrotnie -- może nie warto w ogóle kupować
    tych eLek, skoro są tak słabe. :)

    Ale -- postaw test wykonany Twoją eLką. :)
    Odległość 5 metrów, tekst na tyle duży, że słowo Węgry ma 8 mm długości,
    ogniskowa 300 mm i flesz, aby nie było poruszeń.

    IMO IS 70-300 to słaby obiektyw, choć lepszy od kitowego
    ISa 18-55 -- kitwego z C 450 D czy z C 500 D. Do portretu,
    gdzie nie jest wymagana ostrość żyletkowata, czemu nie. :)

    I ten obiektyw tak miał od początku -- fotografowałem pajęczynę. :)

    > P.S. To co pokazałeś na tych wycinkach nijak się ma do jakiegokolwiek
    > obiektywu, którego kiedykolwiek używałem. Stąd pytanie o serwis.

    A jednak moje fotki (pomijam Księżyc -- tam w grę wchodzi 5 tysięcy
    czynników, choćby zachmurzenie/przejrzystość powietrza) są ostrzejsze
    od fotek robionych przez inne osoby -- nie korzystam z osełecek. :)

    W Foto Jokerze strzeliłem kilka zdjęć szkłami 50/1.4 i 50/1.8 Canona -- porażka!
    Co więcej - kilka osób ostrzegło mnie przed tymi szkłami. :)

    -=-

    Najbardziej bawi mnie problem FF/BF i nietrafiania z ostrzeniem.
    Drgnięcie pierścienia ostrości (wywołane drgnięciem ręki) rozsypuje
    ostrość tak mocno, że tego tekstu nie da się przeczytać. :) Przy
    tej ogniskowej i tej odległości potrzeba precyzji jaką widziałem
    na wystawie automatyki, nie zaś tej, jaką oferuje Canon w swych
    tanich szkłach.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 20. Data: 2009-11-24 12:20:04
    Od: XX YY <f...@g...com>

> [...]
    > tej ogniskowej i tej odległości potrzeba precyzji jaką widziałem
    > na wystawie automatyki, nie zaś tej, jaką oferuje Canon w swych

    nic nie poradziszu

    af w c 450d i temu podobnych dziala z precyzja okretowej artylerii
    dalekosieznej.
    Musisz wystrzelic z ilus tam dzial wiecej pociskow zeby jeden trafil
    w poklad przeciwnika.

    pisalem o tym juz dawno.

    50/1,4 i 1,8 sa obiektywami potrafiacymi odsro rysowac pod warunkiem
    ze AF zadziala prawidlowo.
    najczesciej w tanich aparatach nie zadziala prawidlowo . Treba zrobic
    justacje.

    z c450d , ktorym nas wszystkich dreczysz 50/1,4 trafial u mnie z
    dokladnoascia do pol metra ( z odl 2 metrow )

    z c50d i po justacnji trafia z dokladnoscia milimetrowa.