  • 21. Data: 2015-05-25 23:33:53
    Temat: Re: 144 prawka odebrane pierwszego dnia
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-05-25 o 23:20, re pisze:

    > Gdybys nie wiedzial, to niestosowanie sie do zasad mozna by przypisac
    > brakowi tejze wiedzy. Jesli jednak wiesz, a mimo to robisz burdel, na
    > zwrocona Ci uwage reagujesz po chamsku, to pozostaje miec nadzieje, ze
    > na drodze zachowujecz sie inaczej niz w Usenecie. Oby.
    > ---
    > Co kogo tutaj obchodzą twoje personalne ataki ?

    Ludzi którzy mają dość robienia burdelu przez kretynów
    nie potrafiących poprawnie cytować.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2015-05-25 23:44:35
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "re" wydumał(a) w wiadomości ID news:mjvp48$8c7$1@mx1.internetia.pl

    https://www.mozilla.org/pl/thunderbird/ bo to że Ci się nie chce, oznacza że mi i
    wielu też się nie chce :)

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Get out of the road if you want to grow old.(EUR(TM))

  • 23. Data: 2015-05-25 23:48:11
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "re" wydumał(a) w wiadomości ID news:mk019c$6tg$1@mx1.internetia.pl
    > Nie o to chodzi, że OT. Chodzi o to, że jesteś zwykłym gnojem, który nie
    > liczy się z innymi.

    Święte słowa :) Spróbuj je zastosować u siebie, nim skierujesz je do kogokolwiek :)

    Tymczasem, PLONK WARNING :D

  • 24. Data: 2015-05-25 23:57:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 25 May 2015 17:00:32 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    > Szkoda.

    No coz, wszystkich statystyk nie bedzie.
    Moze na stronie ITD, ale to FR.

    > Ja tyle nie jezdze.
    > Pisałem juz ze jedyny powód dla ktorego mogłbym wpasc w sidla nowych
    > przepisów to:
    > - nieuwaga, zle ustawiony znak etc
    > - burdel zwiazany z urzadzeniami ktore mierza sobie co chca i sa uzytkowane
    > w sposób niezgodny z instrukcją.

    Masz przyklad
    http://m.wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,106542,17938972
    ,Nowe_przepisy__Pierwszy_kierowca_stracil_prawo_jazd
    y.html

    droga niemal w standardzie autostrady, srodek miasta, a do
    najblizszego budynku daleko, przejsc nie ma zadnych, i tylko
    rozbiegowki na wezlach za krotkie.

    No ale dozwolone 60-70, mozna pojechac 100 i ograniczyc sie do mandatu
    :-)

    > Pytam o to bo kolega bartosz dokładnie twierdzi, ze to byla popisówka, a
    > mnie sie wydaje ze 144 mandaty 500zł na cała Polske to nie jest az tak
    > wiele.
    > Może jakos inaczej to sie da oszacowac?

    No wiesz, gmina Kobylnica w dobrych czasach zarabiala 6 mln rocznie na
    mandatach. To jest ponad 16 tys dziennie, 32 mandaty po 500 zl, albo
    160 po 100.

    A to jedna mala gmina.

    J.

  • 25. Data: 2015-05-26 00:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > Ten dupek jest odporny na perswazje :)

    Posprzatałem za niego i na jakis czas mam z nim spokój :)

  • 26. Data: 2015-05-26 00:05:02
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 25 May 2015 23:23:21 +0200, ToMasz napisał(a):

    > Mnie męczy inne pytanie. co to da? Czy jazda bez prawka = brak ochrony
    > oc? Czy po takim zatrzymaniu trzeba iść na kurs za 999zł?

    Jazda po zatrzymaniu prawa jazdy przedłuża okres zatrzymania do 6 miesięcy,
    a w tym okresie kolejny raz to AFAIR cofnięcie uprawnień, czyli dopiero w
    tej sytuacji będzie to skutkowało regresem ubezpieczeniowym w przypadku
    szkód z OC.

    A na kurs pewnie się będzie można zapisać minimum po pół roku.

    Chociaż znając życie okaże się że szybciej, łatwiej i taniej będzie na
    jakiejś Ukrainie czy gdzieś tam.

  • 27. Data: 2015-05-26 00:08:30
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "LordBluzg(R)"

    https://www.mozilla.org/pl/thunderbird/ bo to że Ci się nie chce, oznacza że
    mi i wielu też się nie chce :)
    ---
    Czego znowu Wam się nie chce ?

  • 28. Data: 2015-05-26 00:09:12
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 25 May 2015 23:57:13 +0200, J.F. napisał(a):

    > No ale dozwolone 60-70, mozna pojechac 100 i ograniczyc sie do mandatu
    > :-)

    Jeszcze miejsca gdzie normalnie ograniczenie to jest 80 albo, ale od
    poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 układają polbruk na chodniku, ale
    "roboty drogowe" i "30" stoją cały tydzień, cała dobę ;)

  • 29. Data: 2015-05-26 00:13:18
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    Posprzatałem za niego i na jakis czas mam z nim spokój :)
    ---
    Idźże stąd

  • 30. Data: 2015-05-26 00:18:56
    Od: "re" <r...@r...invalid>