  • 11. Data: 2015-05-25 22:19:06
    Temat: Re: 144 prawka odebrane pierwszego dnia
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Samo penalizowanie rażących wykroczeń nie jest tutaj problemem tylko
    > znany od lat sposób ich wykrywania. Wjazdy do miast, zjazdy w dół,
    > obwodnice (jakiś debil ostatnio w moim mieście formalnie zorganizował
    > na takiej obwodnicy punkt kontroli policji). Żeby penalizacja miała
    > sens to by trzeba najpierw rozgonić tych obiboków, którzy tak chętnie
    > egzekwują prawo a jak przychodzi do czegokolwiek innego to rozkładają
    > ręce bo im się nie chce np d...y ruszyć ze stołka.

    Oczywiście.
    Tyle ze to dotyczy ogólnie przekroczen predkosci.
    Natomiasr przekroczenie o 50 to jednak jest dosc sporo.
    ---
    Nie jest sporo jak będziesz to przekroczenie mierzył zaraz za znakiem terenu
    zabudowanego, na wyjeździe itp

  • 12. Data: 2015-05-25 22:39:02
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    Ja np. uwazam, ze wrzucanie takich niechlujnych postów na grupe, gdzie
    przyjeło się stosować pewne zasady, utrudniając tym samym innym czytanie,
    odpowiadanie i zmuszajac innych do poprawiania stworzonego przez siebie
    gówna to przejaw chamstwa i braku wychowania. Taka porazka rodzicielska.
    Ale to tak OT - jak rozumiem, podobnie jak Twoja uwaga.
    ---
    Nie o to chodzi, że OT. Chodzi o to, że jesteś zwykłym gnojem, który nie
    liczy się z innymi. Bo jakbyś się liczył to byś przyjął moje wyjaśnienia,
    które już wiele razy przedstawiłem. Twoje rodzicielskie uwagi to przejaw
    najpospolitszego chamstwa, czyli o netykiecie to Ty akurat gówno wiesz.
    Zwykłe snobowanie. Co Ty tu będziesz pisał o porządnych czytnikach jak
    wszystko co umiesz to załączyć takie czy inne cudze oprogramowanie i znowu
    snobować się na używanie tego.

  • 13. Data: 2015-05-25 22:48:57
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Ja o niusach wiem tyle,

    Gdybys nie wiedzial, to niestosowanie sie do zasad mozna by przypisac
    brakowi tejze wiedzy. Jesli jednak wiesz, a mimo to robisz burdel, na
    zwrocona Ci uwage reagujesz po chamsku, to pozostaje miec nadzieje, ze
    na drodze zachowujecz sie inaczej niz w Usenecie. Oby.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 14. Data: 2015-05-25 23:00:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Nie jest sporo jak będziesz to przekroczenie mierzył zaraz za znakiem
    > terenu zabudowanego, na wyjeździe itp

    A o czym ja KURWA pisałem?

  • 15. Data: 2015-05-25 23:00:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > W miedzyczasie, ... mógłbys zainteresowac
    > sie netykieta,
    > ---
    > Pomówmy o twoim zainteresowaniu netykietą. Moim zdaniem nigdy jej nie
    > przeczytałeś tylko się na nią snobujesz.
    >
    > skonfigurowac sobie porzadny czytnik etc.
    > ---
    > Skonfiguruj sobie makówkę. Ja o niusach wiem tyle, że Ty nigdy tego
    > się nie dowiesz bo jesteś za tępy (netykieta).
    >
    > A teraz spierdalaj na http://niusy.pl/

    Jeżeli o newsach wiesz tylko co o kulturze to wiele wyjasnia.
    PLONK na jakis czas.

    snobowanie netykietą... debil...

  • 16. Data: 2015-05-25 23:07:58
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 25 May 2015 15:45:43 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > W mediach pojawiła sie liczba 144 - ponoc tyle PJ zabrali kierowcom
    > pierwszego dnia za przekroczenie predkosci powyzej 50km/h.
    >
    > Pytanie do grupowych statystyków - czy to duzo?
    > Czy ktos wie, ile srednio policja dawała przed nowymi przepisami dziennie
    > mandatów za przekroczenie powyzej 50km/h w terenie zabudowanym?
    >
    > Czy w ogole sa takie dane dostepne?
    >
    > Dane potrzebne aby odpowiedziec na pytanie: czy policja zrobiła celową
    > lapanke, aby pokazać, jak bardzo były potrzebne zmiany w przepisach.

    Tak się zastanawiam.
    Bo PJ zatrzymywane jest w trybie decyzji administracyjnej - teoreytcznie
    nie jest to więc kara (od której można by się odwołać do sądu).

    I tu pytanie - czy od takiej decyzji administracyjnej której kryteria są
    podane w ustawie można tworzyć jakiekolwiek wyjątki nieujęte w ustawie?

    Bo rzeczy typu wyższa konieczność mogą wyłączyć odpowiedzialność karną czy
    za wykroczenia, ale odebranie prawa jazdy nie jest takiego rodzaju
    odpowiedzialnością, a administracyjnym wynikiem stwierdzenia przekroczenia
    prędkości.

    Wniosek z tego płynie taki, że prawo jazdy powinien również stracić
    kierowca karetki na sygnale, czy policjant jadący radiowozem prowadząc
    czynności służbowe itp. itd.

  • 17. Data: 2015-05-25 23:20:42
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pawel O'Pajak"

[...]
    Co kogo tutaj obchodzą twoje personalne ataki ?

  • 18. Data: 2015-05-25 23:21:20
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 25 May 2015 20:00:40 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Ja np. uwazam, ze wrzucanie takich niechlujnych postów na grupe, gdzie
    > przyjeło się stosować pewne zasady,

    Ten dupek jest odporny na perswazje :)
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 19. Data: 2015-05-25 23:22:57
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

> [...]
    >
    > A teraz spierdalaj na http://niusy.pl/

    Jeżeli o newsach wiesz tylko co o kulturze to wiele wyjasnia.

    Tak tak, idź czytnik konfigurować do mamy

  • 20. Data: 2015-05-25 23:23:21
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Pisałem juz ze jedyny powód dla ktorego mogłbym wpasc w sidla nowych
    > przepisów to:
    > - nieuwaga, zle ustawiony znak etc

    a ja jestem właśnie takim "jeleniem" który zbyt opieszale zwalnia z 90
    na 50, a oni wiedzą o tym i czatują.

    > Pytam o to bo kolega bartosz dokładnie twierdzi, ze to byla popisówka, a
    > mnie sie wydaje ze 144 mandaty 500zł na cała Polske to nie jest az tak
    > wiele.
    > Może jakos inaczej to sie da oszacowac?
    Mnie męczy inne pytanie. co to da? Czy jazda bez prawka = brak ochrony
    oc? Czy po takim zatrzymaniu trzeba iść na kurs za 999zł?

    ToMasz