  • 11. Data: 2014-08-28 14:11:45
    Temat: Re: 1984 ... więcej ..
    Od: "Feliks54" <v...@b...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości
    news:ltmutf$go8$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "Feliks54" <v...@b...pl>

    > Komu i do czego ?

    Tym użytkownikom dróg, którzy chcą dotrzeć cało do celu,
    nie będąc zabitym lub rannym przez idiotę.

  • 12. Data: 2014-08-28 16:34:19
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Feliks54" <v...@b...pl>

    > Tym użytkownikom dróg, którzy chcą dotrzeć cało do celu,
    > nie będąc zabitym lub rannym przez idiotę.

    Kogo masz na myśli ? Siebie ???

  • 13. Data: 2014-08-28 17:14:54
    Temat: Re: 1984
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PiteR" X...@l...net

    > To źle uważa. Kryzys spowodował wzrost wartości
    > pieniądza. Ludzie nie chcą go wydawać na głupoty.
    > Tymbardziej że nawigacja gada gdzie fotoradary stoją.

    IMO policja mogłaby współpracować ze źródłami i zamiast
    fotoradarów, stawiać fałszywe informacje o fotoradarach.
    Ostatecznie nie o to chodzi, aby zebrać szmal, ale
    o bezpieczeństwo, a to wzrasta bez względu na to,
    czy zbyt szybko jadący człowiek zwolni z powodu
    radaru, czy z innego powodu.

    Można też inaczej organizować ruch, czyniąc drogi
    szybszymi (poprzez eliminację niepotrzebnych
    sygnalizacji) i bezpieczniejszymi.

    > Teraz żelazne biznesy padają. Wszędzie pełno wolnych
    > lokali do wynajęcia.

    Zwalniają lokale, bo PKB rośnie -- to jasne. ;)
    I ja obserwuję zjawisko ,,lokal do wynajęcia''...

    > Jakbym więcej zarabiał to wykładałbym na mandaty.

    I miałbyś powód do przekraczania dozwolonej
    szybkości -- czas to pieniądz.

    > "Przeprowadzona w 2014 roku kontrola NIK-u wykazała,
    > że ponad 30 proc. interwencji na podstawie obrazu
    > z takich kamer dotyczy nieprawidłowo zaparkowanych
    > pojazdów."

    A pozostałe 70%?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2014-08-28 18:05:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Feliks54" <v...@b...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Użytkownik "Trybun" <I...@j...com> napisał w wiadomości

    zniej-bo-kierowcy-sa-mniej-anonimowi,wid,16837623,wi
    adomosc.html?ticaid=11356a

    > Jeżeli chodzi o bezpieczeństwo na drogach to jestem za.
    > Za dużo idiotów, za dużo wypadków.
    > Potrzeba więcej kamer, więcej fotoradarów, więcej policji

    Aha.
    KAPELUSZO-UBEK PLONK.

  • 15. Data: 2014-08-28 18:19:49
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 28 sierpnia 2014 18:05:30 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
> [...]
    .pl...

    zniej-bo-kierowcy-sa-mniej-anonimowi,wid,16837623,wi

    Nie musisz się produkować. I tak nikt nie bierze cie na poważnie.

  • 16. Data: 2014-08-28 18:23:11
    Od: "Feliks54" <v...@b...pl>

    > Aha.
    > KAPELUSZO-UBEK PLONK.

    TFU, NA PSA UROK !!

  • 17. Data: 2014-08-28 18:23:47
    Od: "Feliks54" <v...@b...pl>

    > Użytkownik "Feliks54" <v...@b...pl>

    > Kogo masz na myśli ? Siebie ???

    Dziwne pytania zadajesz ?
    Oczywiście, ja chcę cało dotrzeć do celu
    i myślę, że zdecydowana większość użytkowników drogi także.

  • 18. Data: 2014-08-28 19:00:52
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-27 21:12, t? pisze:

    zniej-bo-kierowcy-
    > sa-mniej-anonimowi,wid,16837623,wiadomosc.html?ticai
    d=11356a

    > "Gdy chcielibyśmy wskazać grupy kierowców, które rzadziej są sprawcami
    > wypadków, to byłyby to kobiety - stanowią one ok. 40 proc. wszystkich
    > kierowców, a powodują tylko 20 proc. wypadków - wyjaśniła ekspertka."
    >
    > Szkoda, że "ekspertka" nie wzięła pod uwagę przeciętnego przebiegu
    > kobiety i mężczyzny.

    Nawiedzona feministka, na dodatek wychowana na "Seksmisji"
    Machulskiego..;-) A tak ogólnie, to słuchając wywodów tzw ekspertów w
    różnych sprawach, to normalnie idzie tylko załamać ręce, takie bzdety
    prawią. Co gorsze te brednie znajdują posłuch i ich majaki stają się
    obowiązującym prawem..

  • 19. Data: 2014-08-28 19:01:13
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "tᴏ" 53fe2d9b$0$3043$6...@n...neostrada.pl

    > IMO rzadka jazda sprzyja wypadkom.
    > Jeżdżąc raz na tydzień -- wiem coś o tym. ;)
    >
    > Z innej strony -- gdy ktoś rzadko jeździ, zwykle
    > wybiera sprzyjające mu okoliczności: dobre warunki
    > pogodowe, małe natężenie ruchu, odpowiednią porę dnia...
    >
    > Także przesiadanie się do nieznanego/cudzego/nowego
    > samochodu sprzyja wypadkom.
    >
    > -=-
    >
    > Moim zdaniem płeć ma nikły wpływ na kolizyjność.
    > Ważniejsze jest uznawanie rzeczywistości za
    > jedyne możliwe rozwiązanie. ;)

    No nie wiem, moim zdaniem rutyna powoduje więcej wypadków na drogach niż
    żółtodzióbstwo kierowców.

  • 20. Data: 2014-08-28 19:02:51
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-28 02:54, Feliks54 pisze:

> [...]
    > Za dużo idiotów, za dużo wypadków.
    > Potrzeba więcej kamer, więcej fotoradarów, więcej policji

    Idiotyczny to jest przepis nakazujący na pustej drodze jechać 50km/h pod
    groźba kary.
    Potrzeba policji ale do łapania złodziei obrabiających altany na
    działkach, bądź do sterowania ruchem na skrzyżowaniach, a nie do
    siedzenia przy monitorze.
    Dotyczy to nie tylko ruchu drogowego, zboki łażą koło szkół polując na
    nierozważne dzieciaki a policja ściga w internecie śliniących się nad
    fotkami teoretyków w pedofilstwie. Mało tego robią na nich wręcz
    zakrojone na dużą skalę polowania...

    Tu pozwolę sobie pozostawić te mające mnie obrazić głupawe uwagi bez
    komentarza.