  • 21. Data: 2014-08-28 19:06:06
    Temat: Re: 1984 ... więcej ..
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > Idiotyczny to jest przepis nakazujący na pustej drodze jechać 50km/h pod
    > groźba kary.
    > Potrzeba policji ale do łapania złodziei obrabiających altany na
    > działkach, bądź do sterowania ruchem na skrzyżowaniach, a nie do siedzenia
    > przy monitorze. ...

    Dokładnie. Jest tyle autentycznej przestępczości poza ruchem drogowym.

  • 22. Data: 2014-08-28 20:42:19
    Od: Artur Miller <n...@m...com>

    On Thu, 2014-08-28 at 14:11 +0200, Feliks54 wrote:
    > Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > Tym użytkownikom dróg, którzy chcą dotrzeć cało do celu,
    > nie będąc zabitym lub rannym przez idiotę.

    a jak nazwiesz tych, którzy wciskają kamulec w podłogę na widok
    fotoradaru? jedzie przecież bezpiecznie, powoli. a to ze nie za bardzo
    wie co sie wokól niego dzieje, to nie pasuje do teorii, więc nikt o tym
    nie mowi.

    @

  • 23. Data: 2014-08-28 21:41:32
    Temat: Re: 1984 ... wi?cej ..
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 28 Aug 2014 18:05:30 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Użytkownik "Feliks54" <v...@b...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    zniej-bo-kierowcy-sa-mniej-anonimowi,wid,16837623,wi
    adomosc.html?ticaid=11356a

    >Aha.
    >KAPELUSZO-UBEK PLONK.

    Witaj w moim KF!

    A.L.

  • 24. Data: 2014-08-28 21:46:11
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Feliks54" <v...@b...pl>

    > Dziwne pytania zadajesz ?
    > Oczywiście, ja chcę cało dotrzeć do celu
    > i myślę, że zdecydowana większość użytkowników drogi także.

    Kto więc jest idiotą ?

  • 25. Data: 2014-08-30 16:07:46
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-28 19:06, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > Dokładnie. Jest tyle autentycznej przestępczości poza ruchem drogowym.

    Żeby nie było niejasności - na drogach też jest sporo groźnych
    przestępców. Ale to chyba nijak się nie ma do tego aby policyjny
    radiowóz stanął sobie w lasku i przez pół dnia zaczepiał wszystkich
    przejeżdżających kierowców, jednym słowem - szukał dziury w całym..

  • 26. Data: 2014-09-01 00:02:09
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > Żeby nie było niejasności - na drogach też jest sporo groźnych
    > przestępców.

    Ale, że przestępcy upodobali sobie jazdę samochodami ?

  • 27. Data: 2014-09-01 13:15:40
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-01 00:02, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > Ale, że przestępcy upodobali sobie jazdę samochodami ?

    Przestępcę to trzeba ścigać, gonić, a nie kreować. Metodami żeby uczciwi
    ludzie na tym nie cierpieli. To jest jakiś obłęd! 3 razy mnie
    kontrolowali w ciągu kilku godzin w tym samym miejscu, ci sami
    policjanci. Zrozumiałe gdyby chodziło o obławę na jakiegoś bandytę, ale
    oni to robią standardowo, od bardzo dawna..

  • 28. Data: 2014-09-01 15:59:42
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

> [...]
    > gdyby chodziło o obławę na jakiegoś bandytę, ale oni to robią standardowo,

    Więc właśnie. Możnaby sądzić, że na drogach więcej przestępców niż gdzieś
    indziej, że my wszyscy jesteśmy przestępcami.

  • 29. Data: 2014-09-03 15:59:58
    Temat: Re: 1984
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tá´? ...

    zniej-bo-kierowcy-
    > sa-mniej-anonimowi,wid,16837623,wiadomosc.html?ticai
    d=11356a

    > "Gdy chcielibyśmy wskazać grupy kierowców, które rzadziej są sprawcami
    > wypadków, to byłyby to kobiety - stanowią one ok. 40 proc. wszystkich
    > kierowców, a powodują tylko 20 proc. wypadków - wyjaśniła ekspertka."
    >
    > Szkoda, że "ekspertka" nie wzięła pod uwagę przeciętnego przebiegu
    > kobiety i mężczyzny.

    To byłoby zbyt trudne i byc moze zabuzyłoby oczekiwane wyniki...