  • 11. Data: 2020-01-03 20:10:01
    Temat: Re: 3 monitory
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-01-03 o 16:58, ToMasz pisze:

    > https://www.olx.pl/oferta/karta-graficzna-msi-radeon
    -rx-480-oc-4gb-CID99-IDCGecd.html#bc54d12ea3;promote

    > ale mimo ze ma 5 gniazd, nie liczyłbym na to że da sie wyświetlić na 5
    > monitorach inny obraz.

    Przytoczony przeze mnie GTX960 też ma w h... gniazd.
    Ja sprawdzałem 3 naraz w tym telewizor Samsunga 4K

    Ten model tego producenta działa z 3 monitorami.

  • 12. Data: 2020-01-04 14:54:06
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pytanie, czy zastosowanie przejściówki obsłuży dźwięk.

    -----

  • 13. Data: 2020-01-05 18:20:16

    W dniu 2020-01-04 o 14:54, ąćęłńóśźż pisze:
    > Pytanie, czy zastosowanie przejściówki obsłuży dźwięk.

    Hmmm... Raz mi się zdarzyło tak puszczać filmy z laptopa na telewizor.

    Generalnie albo mam głośniki zewnętrzne albo porządny wzmacniacz i kolumny.

    1080 w pionie to dla mnie udręka ;-)