  • 1. Data: 2020-01-01 21:39:52
    Temat: 3 monitory
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Teraz jest karta GeForce 750 Ti 2 MB i są dwa monitory.
    Płyta MSI B85-G43
    https://pl.msi.com/Motherboard/B85-G43.html

    Niby karta graficzna na płycie umożliwia podłączenie trzech monitorów.
    A zadziała z dwoma z karty w slocie i jednym z karty wbudowanej?

    Robert

  • 2. Data: 2020-01-01 23:23:05
    Temat: Re: 3 monitory
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 01.01.2020 o 21:39, Robert Wańkowski pisze:
    > zadziała z dwoma z karty w slocie i jednym z karty wbudowanej?

    z MOJEJ praktyki wynika, że nie. Ale ja nie ekspert.
    A czemu nie chcesz wsjech-trzech na jednej karcie powiesić?

    --
    Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
    https://myphone-explorer.en.softonic.com/ Free!

  • 3. Data: 2020-01-02 11:10:58
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    >
    > Niby karta graficzna na płycie umożliwia podłączenie trzech monitorów.
    > A zadziała z dwoma z karty w slocie i jednym z karty wbudowanej?

    Ja nie gram a do podłączenia trzech monitorów użyłem:

    https://amso.pl/product-pol-70897-Karta-Graficzna-nV
    idia-Quadro-NVS-450-GDDR3-512MB-PCI-E.html

    Sporo się naczytałem w necie że muszę wydać kilka stówek na wypasionego
    GeForca ;-)

  • 4. Data: 2020-01-02 12:14:53
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-01-01 o 23:23, jaNus pisze:

    > z MOJEJ praktyki wynika, że nie. Ale ja nie ekspert.
    > A czemu nie chcesz wsjech-trzech na jednej karcie powiesić?

    Trzy wyjścia są we wbudowanej karcie. Ale każde gniazdo ma inny
    standard. VGA, DVI, HDMI. Monitory, które używam (wszystkie to ten sam
    model) mają tylko VGA i DVI.

    Robert

  • 5. Data: 2020-01-02 12:15:59
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-01-02 o 11:10, z pisze:

> [...]
    idia-Quadro-NVS-450-GDDR3-512MB-PCI-E.html

    > Sporo się naczytałem w necie że muszę wydać kilka stówek na wypasionego

    Ciekawe rozwiązanie, ale... to dla syna a on gra. I na dodatek monitory
    nie mają HDMI.

    Robert

  • 6. Data: 2020-01-02 13:15:48
    Od: z <...@...pl>

    > Trzy wyjścia są we wbudowanej karcie. Ale każde gniazdo ma inny
    > standard. VGA, DVI, HDMI. Monitory, które używam (wszystkie to ten sam
    > model) mają tylko VGA i DVI.

    Istnieją na to przelotki.
    W tych starszych/tańszych kartach problem był inny.
    Z trzech możliwych wyjść jednocześnie dało się używać tylko dwóch.
    Sprawdź w specyfikacji lub organoleptycznie ;-)

  • 7. Data: 2020-01-02 13:27:19
    Od: z <...@...pl>

    > Ciekawe rozwiązanie, ale... to dla syna a on gra. I na dodatek monitory
    > nie mają HDMI.

    To bym mu kupił takie dwa:

    https://amso.pl/product-pol-93859-Monitor-Dell-U2412
    M-24-LED-1920x1200-IPS-Czarny-Podstawka-Klasa-A.html
    Albo Nec EA244WMi

    W mordę drożeją. W tamtym roku kupowałem po 320 zł

    Lub lepszą kartę graficzną GTX 960

    https://allegrolokalnie.pl/oferta/nvidia-gtx-960-asu
    s-strix

    Sprawdzałem 3 monitory działają.

    Jak to mówią Do grania to nie są tanie rzeczy ;-)

  • 8. Data: 2020-01-03 14:42:49
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Monitor bez wejścia HDMI?
    Bleee...

    -----

  • 9. Data: 2020-01-03 16:58:52
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 02.01.2020 o 13:27, z pisze:

> [...]
    >
    > Sprawdzałem 3 monitory działają.
    >
    > Jak to mówią Do grania to nie są tanie rzeczy ;-)
    > nieco tańsza karta a znacznie wydajniejsza:

    https://www.olx.pl/oferta/karta-graficzna-msi-radeon
    -rx-480-oc-4gb-CID99-IDCGecd.html#bc54d12ea3;promote

    ale mimo ze ma 5 gniazd, nie liczyłbym na to że da sie wyświetlić na 5
    monitorach inny obraz.

    ToMasz

  • 10. Data: 2020-01-03 20:05:35

    W dniu 2020-01-03 o 14:42, ąćęłńóśźż pisze:
    > Monitor bez wejścia HDMI?
    > Bleee...

    Przejściówka kosztuje 20 zł.

    Mnie hdmi nie rajcuje. Zwłaszcza że nie udało mi się podłączyć monitora
    1440 w pionie po hdmi. DVI zadziałało z buta ;-)