  • 11. Data: 2014-10-20 18:56:10
    Temat: Re: 40 kkm Fabią 1,2 HTP
    Od: fifak <f...@o...pl>

    dlatego jak nowa fabia wyjdzie to ją kupuję

  • 12. Data: 2014-10-20 21:20:43
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Lisciasty wrote:
> [...]
    > po starcie spod świateł. Dziwne, ale prawdziwe :>
    > Na zakrętach trzyma się nieźle, hamulce bez zarzutu,
    > w zasadzie nie ma się do czego przyczepić. Spalanie na poziomie
    > 7 litrów też jest do przyjęcia (jazda miejska, bez oszczędzania
    > się). Do baku wchodzi ponad 57 litrów, więc wizyty na tanksztelu
    > nie są zbyt częste. Cóż więcej napisać, padaka prawie nowa (2011),
    > więc psuć się specjalnie nie ma co. Jakby ktoś szukał
    > przyjemnego jeździdła na miasto i w okolice, to polecam,
    > można kupić żonie a potem po cichu zawłaszczyć i samemu

    HTP nie jechałem, ale jeździłem kilka dni Fabią 1,2 TSI i bardzo
    przyjemnie się jeździło. Potem poszła do kogoś w firmie i wszystko ok,
    tylko, że tuż po gwarancji okazało się, że rozrząd do wymiany...

  • 13. Data: 2014-10-20 21:31:47
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2014-10-20 21:20, Poldek pisze:

    > HTP nie jechałem, ale jeździłem kilka dni Fabią 1,2 TSI i bardzo
    > przyjemnie się jeździło. Potem poszła do kogoś w firmie i wszystko ok,
    > tylko, że tuż po gwarancji okazało się, że rozrząd do wymiany...

    Bo przed końcem gwarancji trzeba sprzedać. :)

    MJ

  • 14. Data: 2014-10-21 12:10:07
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 20.10.2014 o 09:58, Czesław Wiśniak pisze:

    > E tam, Tico to dopiero rakieta spod swiateł..... od 0 do 20 ;)

    Matiza miałem, to się nie wypowiem o Tico :P

    --
    anacron

  • 15. Data: 2014-11-10 15:58:32
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Michał Jankowski wrote:

    > Bo przed końcem gwarancji trzeba sprzedać. :)

    No niestety, nie było takiej naklejki pod klapką wlewu paliwa i trzeba
    było zapłacić za wymianę łańcucha rozrządu itd. przy 60 tys. km.
    _Podobno_ ten nowy łańcuch ma zmodyfikowaną budowę.
    Skodziawa cały czas jest w firmie, więc zobaczymy za następne 60 tys.
    czy znów będzie łańcuch do wymiany.