  • 91. Data: 2018-09-26 18:13:58
    Temat: Re: 5 lat za cofanie licznika
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-09-22 o 15:54, Pszemol pisze:
    > "Miroo" <b...@b...brak.i.juz> wrote in message
    odow-bedzie-karalne-od-trzech-miesiecy-do-5-lat-czy-
    to-powstrzyma-handlarzy/ar/13502719

    > Myślisz, że on udaje? :-)

    A Ty co tutaj robisz?

  • 92. Data: 2018-09-26 18:20:33
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-09-20 o 11:26, z...@g...com pisze:
    > Jeśli ktoś cofnie licznik auta aby zawyżyć jego wartość to można to nazwać
    oszustwem i wyłudzeniem. A tego w społeczeństwievrobić nie wolno i po to powstało
    prawo i wymiar sprawiedliwości żeby bronić obywateli przed takimi praktykami. To nie
    to samo co kobieta ujmująca sobie parę lat i paru facetów z życiorysu.

    W licznikach nie chodzi o ujmowanie paru lat tylko paru dziesiątek
    tysięcy kilometrów. Możesz sobie znaleźć analogię w kobiecie do takiego
    ujmowania.

  • 93. Data: 2018-09-26 18:26:32
    Od: kk <k...@o...pl>

    > W Polsce paser karany jest tak samo jak zlodziej. Mozesz a w zasadzie musisz
    zglosic naruszenie prawa organom zajmujacym sie takimi sprawami i niech ustalaja kto
    kogo okradl. Kupujacy w takiej sytuacji moze dochodzic zwrotu czesci kasy wynikajacej
    z nieprawdziwego przebiegu. Oczywiscie zlodziejstwa sie nie wypleni bo lezy ono w
    naturze czlowieka, ale da sie zlodziejstwo ograniczyc. Prosty przyklad z zycia.
    Jeszcze niedawno ktos kradl vat z paliw bo ktos inny nie pozwolil sprawdzac cystern
    na granicy. Jak wprowadzone zostaly kontrole ilosc cystern wjezdzajacych do Polski
    drastycznie spadla. W zasadzie teraz wjezdzaja tylko takie co maja papiery w
    porzadku. Zle jest ze wlasciciel samochodu nie ma mozliwosci sprawdzenia jak jego
    samochod przeszedl przeglad. Jak samochod wjezdza na stanowisko do przegladow to
    wszystkie informacje z przyrzadow pomiarowych zapisuja sie same. Ale ze w ten sposob
    nie da sie wykryc wszystkich usterek to diagnosta recznie wypelnia czesc rubryk.
    Miedzy innymi wpisuje przebieg. Powinna byc mozliwosc, nawet za drobna oplata,
    sprawdzenia na podstawie numeru nadwozia historii przegladow. W przypadku samochodow
    sprowadzonych z zagranicy urzad rejestrujacy samochody powinien sciagac historie
    przegladow z kraju sprowadzenia, o ile tam dziala taki sam lub podobny system co w
    Polsce. Jak znam zycie to przeszkoda beda niemcy. To bandycki kraj bandytow i
    zlodziei. U siebie trzymaja swoich za jaja zeby nie oszukiwali. Ale jak samochod
    odjezdza do podludzi Polakow to pozwalaja na przekrety. Samochod z mniejszym
    przebiegiem bedzie w niemczech drozszy. Czesc gorki z oszustwa dostanie bandyckie
    niemieckie panstwo a czesc ten co sprzedal z zanizonym przebiegiem i nadwyzka
    zostanie w niemczech. Panstwu niemieckiemu oplaca sie finansowo oszustwo z cofaniem
    licznikow samochodow ktore opuszczaja na stale ich obszar celny.

    Ale cudzego samochodu?! Jest bardzo fajne wiedzieć czy samochód jest w
    dobrym stanie, ale ujawnianie informacji o użytkowaniu przez poprzednich
    właścicieli jest niedopuszczalne. To zwykłe naruszenie prywatności.

  • 94. Data: 2018-09-26 18:29:58
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-09-21 o 18:01, s...@g...com pisze:

    > Alternatywa do penalizacji krecenia przebiegu jest po prostu nie branie go pod
    uwage. Tyle ze nie da sie masowo ludziom wmowic aby na te cyferki nie patrzyli.

    > Ja na to nie patrze, ty nie patrzysz ale milion innych osob patrzy i ceny sie
    ksztaltuja.

    > Idealnie bylo by gdyby jakis licznik w aucie byl ktory mialby wbity vin i dzialal
    tylko w jedna strone.

    I płacił od każdego kilometra podatek? To by było dobre, ale dla
    obiboków, którzy żyją za ten podatek.

  • 95. Data: 2018-09-26 18:39:56
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-09-20 o 15:47, s...@g...com pisze:

    > Tak czy siak, przebieg zawsze bedzie niewiarygodny chyba ze producenci zastosuja
    rozwiazanie ktore uniemozliwi jego zmiane a to niestety trudne jest.

    Gdzie tu trudność?

  • 96. Data: 2018-09-26 18:44:50
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-09-20 o 23:36, J.F. pisze:

    > Pomylka w ogloszeniu, do tego cofniety licznik i mamy wyraznie
    > udokumentowane usilowanie :-)
    > A jeszcze mozna zadwonic, upewnic sie ...

    Odpisujesz stan licznika z samochodu, walnąłeś się o 100 tysięcy
    kilometrów bo cośtam, idziesz do domu, piszesz to swoje ogłoszenie, ktoś
    czyta to ogłoszenie ...

  • 97. Data: 2018-09-26 18:46:11
    Od: kk <k...@o...pl>

    > Grupy dyskusyjne sa tak zrobione ze nie ma obowiazku czytania wszystkiego.

    A co nie jest?

  • 98. Data: 2018-09-26 18:52:30
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-09-22 o 15:49, Pszemol pisze:
    odow-bedzie-karalne-od-trzech-miesiecy-do-5-lat-czy-
    to-powstrzyma-handlarzy/ar/13502719

    > Fajna logika. Dowód osobisty też jest Twój - myślę że powinno
    > być legalne zmienianie danych w dowodzie osobistym...
    >
    > Czy zastanawiałeś się nad tym, jaką funkcję spełnia stan licznika
    > przy zmianie właściciela samochodu?

    Ja to tak myślę, że niektórzy nie ogarniają świata w którym żyją a
    radośnie tłumaczą jaki on mądry jest.

  • 99. Data: 2018-09-26 18:54:14
    Od: kk <k...@o...pl>

    > My tu gadu gadu a zycie dopisuje nowe scenariusze
    > https://www.antyradio.pl/Technologia/Duperele/Policj
    anci-beda-spisywac-stan-licznika-podczas-rutynowych-
    kontroli-25857

    To od początku wiadomo.

  • 100. Data: 2018-09-26 18:57:22
    Od: kk <k...@o...pl>

    > To nie do Ciebie tck tylko tak ogolnie a tutaj jest dobre miejsce. Dyskusja idzie w
    strone chronienia zlodziejstwa. A bo turek a ktos nie wiedzial itd. Nie do kurwy
    nedzy. Ktos kto sprzedaje samochod w ktorym cofnieto licznik zeby uzyskac wyzsza cene
    to zlodziej. I tych skurwysynow zlodzieii

    To co najwyżej oszustwo a nie złodziejstwo. A właściciel nadal powinien
    mieć prawo do kręcenia jak mu się podoba. Bo to jego samochód a nie
    przyszłych właścicieli.