  • 11. Data: 2018-09-20 11:26:02
    Temat: Re: 5 lat za cofanie licznika
    Od: z...@g...com

    Jeśli ktoś cofnie licznik auta aby zawyżyć jego wartość to można to nazwać oszustwem
    i wyłudzeniem. A tego w społeczeństwievrobić nie wolno i po to powstało prawo i
    wymiar sprawiedliwości żeby bronić obywateli przed takimi praktykami. To nie to samo
    co kobieta ujmująca sobie parę lat i paru facetów z życiorysu.

  • 12. Data: 2018-09-20 12:08:36
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    > To jeszcze ludzie uczciwi, prawi musieli by rzadzic. Historia Swiata pokazuje ze do
    wladzy zawsze dochodzily najwieksze kreatury, skurwysyny i bandziory z okolicy. To ze
    teraz zakladaja garnitury i krawaty znaczy ze moda sie zmienila a nie ludzie.

    Cóż robić. Jak do tej pory żadna rewolucja tego nie zmieniła i pewnie
    nie zmieni.
    Taki już jest ludzki gatunek.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2018-09-20 12:12:28
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-09-20 o 09:41, kk pisze:
> [...]
    odow-bedzie-karalne-od-trzech-miesiecy-do-5-lat-czy-
    to-powstrzyma-handlarzy/ar/13502719

    > Jakiego oszukiwania? Właściciel z natury ma prawo cofnąć licznik.

    Nie udawaj idioty. A po co właściciel cofa licznik i jeszcze za to
    płaci? Dla sztuki? Taki performance?
    Często sobie cofasz licznik w samochodzie?

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2018-09-20 12:23:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 20 Sep 2018 01:09:41 -0700 (PDT), w
    <d...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    teraz zakladaja garnitury i krawaty znaczy ze moda sie zmienila a nie ludzie.

    O Skandynawii też piszesz?

  • 15. Data: 2018-09-20 12:26:03
    Od: z...@g...com

    Jest jeszcze inny efekt wywołany przez oszustów. Jak sprzedawała swoje auto i podałem
    przebieg 250 tysięcy to argumentem kupujących było że w tej cenie jest mnóstwo aut z
    przebiegiem 160 tysięcy.

  • 16. Data: 2018-09-20 12:28:46
    Od: z...@g...com

    A. Kolega szukał busa. Na trzydzieści aut tylko w jednym przebieg był zgodny z tym
    jakie podawał sprzedających. Za to było koszmarnie zardzewiałe.

  • 17. Data: 2018-09-20 12:38:35
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 20 września 2018 12:25:02 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:
    > Thu, 20 Sep 2018 01:09:41 -0700 (PDT), w
    > <d...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder

    do wladzy zawsze dochodzily najwieksze kreatury, skurwysyny i bandziory z okolicy. To
    ze teraz zakladaja garnitury i krawaty znaczy ze moda sie zmienila a nie ludzie.

    > O Skandynawii też piszesz?

    A co tam nie kradną?

  • 18. Data: 2018-09-20 13:01:25
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 20 Sep 2018 03:38:35 -0700 (PDT), Bolko

    > A co tam nie kradną?

    Ponoć nie, politycy do pracy autobusami jeżdżą zamiast rozbijać rządowe
    limuzyny (i samoloty).

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 19. Data: 2018-09-20 13:06:25
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Thu, 20 Sep 2018 01:04:40 -0700, Zenek Kapelinder wrote:
    > Jestes taki sam panstwowy jak sygnalizator na skrzyzowaniu albo asfalt
    > na drodze.

    W USA ponoć ci są już całkiem wolni. Nie mam na myśli sygnalizatorów.

    Mateusz

  • 20. Data: 2018-09-20 13:26:35

    Thu, 20 Sep 2018 03:38:35 -0700 (PDT), w
    om>, Bolko
    <s...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    om>, Zenek Kapelinder

    ze do wladzy zawsze dochodzily najwieksze kreatury, skurwysyny i bandziory z okolicy.
    To ze teraz zakladaja garnitury i krawaty znaczy ze moda sie zmienila a nie ludzie.

    > A co tam nie kradną?

    Politycy? Jakoś zdecydowanie mniej.