  • 21. Data: 2014-01-01 16:50:58
    Temat: Re: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
    Od: Megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2014-01-01 16:08, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:la1afn$bbh$...@d...me...

    > Bo jest przyzwolenie społeczne żeby chlać i jechać.

    oprócz przyzwolenia społecznego są jeszcze ogromne
    wpływy do budżetu z akcyzy.

    Powinni zalegalizować maryche i obłożyć ją akcyzą.
    Jeszcze nikt nikogo nie zakatrupił siekierą po trawce.
    I po trawce zdaje się również lepiej/bezpieczniej się
    jeździ niż po wódzie. Podobno jadąc po trawce 40km/h
    ma się wrażenie jak by człowiek jechał 300km/h.

    Ale marychy nie zalegalizują, bo mafia za dużo straci.

  • 22. Data: 2014-01-01 16:54:32
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-01 16:43, zhbick pisze:

    > już był karany wcześniej za jazdę po pijanemu, to jest tzw dres z
    > osiedla, nie wiem czy oni mają jakieś wyrzuty sumienia jak normalni
    > ludzie. wyobraźni nie mają na pewno

    To jaki tam za to jest wyrok w PRLu bo szukać mi sie nie chce.
    Do 8 lat? 12stu?
    Dostanie 6-8 wyjdzie po 5ciu.
    W USA już by słońca nie zobaczył.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 23. Data: 2014-01-01 16:56:36
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    > To jaki tam za to jest wyrok w PRLu bo szukać mi sie nie chce.
    > Do 8 lat? 12stu?

    Do 12-tu lub w przypadku jazdy po pijanemu do 15-tu

  • 24. Data: 2014-01-01 17:02:35
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 01 Jan 2014 16:43:53 +0100, zhbick wrote:

    > już był karany wcześniej za jazdę po pijanemu, to jest tzw dres z
    > osiedla, nie wiem czy oni mają jakieś wyrzuty sumienia jak normalni
    > ludzie. wyobraźni nie mają na pewno

    Takiemu zabranie PJ nie wystarczy, może tak 10 lat ciężkich prac
    społecznych gdyby się tylko dało. Inaczej cwaniaczek będzie na nasz koszt
    przez kolejne kilka(naście?) lat siedział sobie w przytulnej ogrzewanej
    celce i dostawał regularne posiłki.

    Tomek

  • 25. Data: 2014-01-01 17:05:36
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 01 Jan 2014 16:08:37 +0100, Cavallino wrote:

    > Bo jest przyzwolenie społeczne żeby chlać i jechać.
    > Nawet na tej grupie co rusz ktoś postuluje, aby na coś takiego zezwolić,
    > jeśli wypiło się nieco mniej.

    Dlatego trzeba z tym przyzwoleniem bardzo szybko skończyć. Gdzie nas
    najbardziej boli? Boli nas po kieszeni (chociaż nie wszystkich równo).
    20000 grzywny za pierwszym razem + 1000h prac społecznych. Dodatkowo
    przepadek samochodu na rzecz skarbu państwa, niezależnie od tego czy
    pijus był właścicielem czy nie. Niech się martwi właściciel komu
    udostępnia.

    Czy to pomoże na powszechne przyzwolenie?

    Tomek

  • 26. Data: 2014-01-01 17:07:03
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 01 Jan 2014 16:50:58 +0100, Megrims wrote:

    > oprócz przyzwolenia społecznego są jeszcze ogromne wpływy do budżetu z
    > akcyzy.

    Jasne, ale przecież nikt nie zakazuje pić. Niech się zachla na śmierć jak
    mu to odpowiada. Tylko niech nie zabija przy okazji postronnych. Dotkliwe
    kary finansowe nie spowodują, że alkoholik przestanie pić - ale może
    spowodują, że przestanie jeździć.

    Tomek

  • 27. Data: 2014-01-01 17:07:58
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 01 Jan 2014 16:33:07 +0100, anacron wrote:

    > I tak będą jeździć po pijaku i bez PJ. To akurat nic nie zmieni.

    Zabierajmy im dodatkowo samochody. Do skutku. To coś zmieni?

    Tomek

  • 28. Data: 2014-01-01 17:12:19
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 01 Jan 2014 16:54:32 +0100, KS napisał(a):

    > To jaki tam za to jest wyrok w PRLu bo szukać mi sie nie chce.
    > Do 8 lat? 12stu?

    Do 12.

  • 29. Data: 2014-01-01 17:12:40
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 01 Jan 2014 16:36:42 +0100, PiteR wrote:

    > Może to się zdarzyć nam albo w zdarzyć w rodzinie dlatego na wszelki
    > wypadek nie chcemy tego

    Nie wiem Kolego jak Tobie, ale mi się nie zdarza. W mojej rodzinie do tej
    pory także się zdarzyło.

    Jeśli się zdarzy, to jestem za tym, żeby temu któremu się zdarzyło
    uniemożliwiono poruszanie się pojazdami mechanicznymi do końca jego
    nędznego żywota - niezależnie do tego kim będzie ów nieszczęśnik.

    Może powinieneś zadbać o to, żeby w Twojej rodzinie również się nie
    zdarzało? W zasadzie wszelkie drastyczne reformy należy zacząć od
    wprowadzenia ich u siebie.

    Tomek

  • 30. Data: 2014-01-01 17:15:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 01 Jan 2014 16:39:45 +0100, Marcin N napisał(a):

    > Dlatego w USA nie badają stężenia, tylko kilka prostych zadań (idź po
    > linii, zrób przysiad, itp.). Dasz radę je wykonać - możesz jechać.

    W USA coraz czesciej wprowadzaja alkomaty.

    J.