  • 11. Data: 2014-01-01 16:18:32
    Temat: Re: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
    Od: rAzor <n...@c...krowicyckom.com>

    ---------

    > BMW, 5 trupów, dzieciaki w ciężkim stanie, progi zwalniające i pewnie
    > ograniczenie do 30-40km/h, a tu naskrobał "z nieustalonych przyczyn" Debil.

    Co było przyczyną wypadku? Stan upojenia czy nadmierna prędkość?
    --
    Z lewicą się nie dyskutuje. Do lewicy się strzela w obronie własnej.

  • 12. Data: 2014-01-01 16:29:19
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "KS" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > BMW, 5 trupów, dzieciaki w ciężkim stanie, progi zwalniające i pewnie
    > ograniczenie do 30-40km/h, a tu naskrobał "z nieustalonych przyczyn"

    hal-w-grupe-osob-5-osob-zginelo-na-miejscu,wid,16295
    725,wiadomosc.html?ticaid=111f1f

    post nizej...

  • 13. Data: 2014-01-01 16:29:46
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-01 16:18, rAzor pisze:

    > Co było przyczyną wypadku? Stan upojenia czy nadmierna prędkość?

    Niedorozwój w BMW

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 14. Data: 2014-01-01 16:33:07
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 01.01.2014 15:59, Tomasz Stiller pisze:
    > Tragedia, brak słów normalnie....
    >
    > Przypomnijcie mi proszę, dlaczego w nie odbiera się dożywotnio PJ
    > wszystkim przyłapanym choć raz na jeździ po pijaku?

    I tak będą jeździć po pijaku i bez PJ. To akurat nic nie zmieni. Poza
    tym sztywna norma w postaci ilości alkoholu we krwi też jest absurdem.
    Są ludzie, którzy przy 0,5 są kompletnie pijani i tacy, którzy przy 0,5
    mogą jeszcze - moim skromnym zdaniem - prowadzić auto.

    --
    anacron
    aba/

  • 15. Data: 2014-01-01 16:36:12
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-01 15:39, zhbick pisze:
    > Już jest 7 ofiar śmiertelnych.

    On jak wytrzeźwieje będzie z tym żył, czy się powiesi?

  • 16. Data: 2014-01-01 16:36:42
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Tomasz Stiller pisze tak:

    > Przypomnijcie mi proszę, dlaczego w nie odbiera się dożywotnio PJ
    > wszystkim przyłapanym choć raz na jeździ po pijaku? Dodatkowo dla
    > otrzeźwienia delikwentowi przywalić wysoką grzywnę 20000+ i
    > powiedzmy 1000 godzin prac społecznych? Dlaczego nie?

    Może to się zdarzyć nam albo w zdarzyć w rodzinie dlatego na wszelki
    wypadek nie chcemy tego :)

    --
    Piter

  • 17. Data: 2014-01-01 16:39:45
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-01-01 16:33, anacron pisze:

> [...]
    > Są ludzie, którzy przy 0,5 są kompletnie pijani i tacy, którzy przy 0,5
    > mogą jeszcze - moim skromnym zdaniem - prowadzić auto.

    Dlatego w USA nie badają stężenia, tylko kilka prostych zadań (idź po
    linii, zrób przysiad, itp.). Dasz radę je wykonać - możesz jechać.

    --
    MN

  • 18. Data: 2014-01-01 16:43:53
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    > On jak wytrzeźwieje będzie z tym żył, czy się powiesi?

    już był karany wcześniej za jazdę po pijanemu, to jest tzw dres z osiedla,
    nie wiem czy oni mają jakieś wyrzuty sumienia jak normalni ludzie. wyobraźni
    nie mają na pewno

  • 19. Data: 2014-01-01 16:46:02
    Od: Megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2014-01-01 16:33, anacron pisze:
    (ciach)
    > mogą jeszcze - moim skromnym zdaniem - prowadzić auto.

    no to wsadź mu do auta swoje dzieciaki i niech je zawieźie
    na wakacje 100km w jakiś piątek po południu przed długim
    weekendem.

  • 20. Data: 2014-01-01 16:46:58
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-01 16:39, Marcin N pisze:

    > Dlatego w USA nie badają stężenia, tylko kilka prostych zadań (idź po
    > linii, zrób przysiad, itp.). Dasz radę je wykonać - możesz jechać.

    Dokładnie. Moim zdaniem nie jest problem w wypitym alkoholu, tylko
    problemem jest stopień odmóżdżenia niektórych ludzi.