  • 91. Data: 2014-01-01 21:49:22
    Temat: Re: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 1 stycznia 2014 21:44:57 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:
    > Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org> napisał w wiadomości grup

    > Zwłaszcza jak kobita z zemsty oskarży Cię o coś takiego i najpierw Ci utną,
    >
    > a potem dopiero wyjdzie że kłamała....

    I właśnie dlatego w Polsce nie ma i nigdy nie będzie kary śmierci. Ale konfiskata
    samochodu i dolegliwe prace społeczne mogą być.

  • 92. Data: 2014-01-01 21:50:29
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 01 Jan 2014 21:36:22 +0100, Leszek Kowalski wrote:
    > Mam nadzieję, że kiedyś złapią Cię po "Pawełku". Wydmuchasz im 0,8
    > promila i zabiorą Ci bez gadania dożywotnio prawo jazdy i samochód.

    Nie złapią Kolego z bardzo prostego powodu. Po prostu nie jeżdżę po
    alkoholu. Jeśli wiem, że jestem "wczorajszy" dzwonię po taxi, proste i
    skuteczne. Trzeba tylko chcieć.

    > Trzeba odróżnić pijaków od pijaków. Najwięcej wypadków po użyciu
    > alkoholu powodują kierowcy którzy wypiją i zaraz wsiadają za kółko; a
    > nie tacy co mają lekkiego kaca i jakieś 0,3 promila, lub wypili jedno
    > piwo do obiadu czy w upalny dzień.

    Ciekaw jestem Kolego, co by się stało, gdyby taki kierowca z lekkim kacem
    mający jakieś 0,3 promila we krwi zabił ci żonę i dziecko idące
    prawidłowo poboczem.

    Czy też byłbyś taki pobłażliwy, bo przecież delikwent wypił tylko jedno
    piwo w upalny dzień?

    Tomek

  • 93. Data: 2014-01-01 21:53:02
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 01 Jan 2014 21:44:57 +0100, Cavallino wrote:

    > Zwłaszcza jak kobita z zemsty oskarży Cię o coś takiego i najpierw Ci
    > utną, a potem dopiero wyjdzie że kłamała....

    Ale zdaje się, że zapomniałeś, że pomiędzy oskarżeniem, a wykonaniem kary
    jest jest coś co zwie się procesem. Winę zdaje się, że trzeba dowieść
    ponad wszelką wątpliwość?

    Tomek

  • 94. Data: 2014-01-01 21:54:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    Dnia 01.01.2014 Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> napisał/a:

> [...]
    > makabryczny akt powinien być karany równie makabrycznie, żeby wśród
    > potencjalnych "przecież mi się nie zdarzy" na samą myśl był już popłoch.

    Jak sobie to wyobrazasz przy obecnym wymiarze sprawiedliwosci? Chcialbys
    zeby Ci ucieli kutasa tylko dlatego, ze komus podpadles i znalazlo sie
    paru swiadkow?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 95. Data: 2014-01-01 21:55:02
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2014-01-01 19:33, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "ZIWK" <w...@o...pl>

    > A czytałeś jak to ktoś jechał za takim 40km, zgłaszał kilka razy a
    > policja i tak go nie skontrolowała ?
    Słyszałem i widziałem też, jak takie zgłaszanie się kończyło "buzi-buzi"
    z alkomatem :)

    Nie ma w 100% pewnego systemu :( - ale nasze przymykanie oczu na "wujka
    co to tylko blisko do domu" jedzie zygzakiem na pewno nie jest
    odpowiedzialną postawą.

  • 96. Data: 2014-01-01 21:56:40
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Wed, 01 Jan 2014 21:46:19 +0100, Cavallino wrote:

    > Chętnie, ale nie wiem jak.
    > Zaproponuj coś.
    >
    > 24-h inwigilacja nie wchodzi w rachubę, moje perswazje też nie, bo
    > rodzina zbyt daleka, a ma gdzieś nawet perswazje rodziców.

    Takie rodzinne przypadki są zawsze bardzo trudne. Jeśli wyczerpaliście
    wszelkie znane Wam możliwości perswazji, to obawiam się, że faktycznie
    nie pozostaje nic innego jak powiadomienie Policji - zanim delikwent
    nawet nieumyślnie spowoduje tragedię.

    Tomek

  • 97. Data: 2014-01-01 21:58:10
    Od: AZ <a...@g...com>

> [...]
    > prawidłowo poboczem.
    >
    > Czy też byłbyś taki pobłażliwy, bo przecież delikwent wypił tylko jedno

    No albo tu w przyszlosci bylo by przedszkole... Takie samo gadanie jak
    w kampaniach spolecznych.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 98. Data: 2014-01-01 21:58:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org> napisał w wiadomości grup

    > Ale zdaje się, że zapomniałeś, że pomiędzy oskarżeniem, a wykonaniem kary
    > jest jest coś co zwie się procesem. Winę zdaje się, że trzeba dowieść
    > ponad wszelką wątpliwość?

    Powiedz że żartujesz?
    Albo mocno teoretyzujesz.
    Akurat w tym przypadku to jest często słowo przeciwko słowu, nie każdy gwałt
    to napad z zaciągnięciem w krzaki przypadkowej osoby.

  • 99. Data: 2014-01-01 21:59:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    > Ale zdaje się, że zapomniałeś, że pomiędzy oskarżeniem, a wykonaniem kary
    > jest jest coś co zwie się procesem. Winę zdaje się, że trzeba dowieść
    > ponad wszelką wątpliwość?

    A zdajesz sobie sprawe jak dziala polski wymiar sprawiedliwosci?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 101. Data: 2014-01-01 22:00:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

    > jako środek zapobiegawczy codzienne kontrole trzeźwości na
    > posterunkach policji dla osób złapanych po jeździe po alkoholu.

    I jakby to miało działać?
    Przychodze, dmucham - mam promil. I co?