  • 371. Data: 2014-01-03 19:00:50
    Temat: Re: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Czytałem o TIR-ach wywożących od producentów 10 razy tyle alkoholu co
    > zazwyczaj, więc resztę jestem w stanie sobie wyobrazić.

    Strzelam, ze sklepikarze/sieci robią zapasy...

  • 372. Data: 2014-01-03 19:04:58
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-03 18:49, J.F. pisze:

    > No i sam widzisz na 90 mowisz "no trudno", na 80 powiesz "no trudno",
    > na 60 powiesz "no trudno", to pewnie i 20 po miescie powiesz "no
    > trudno". A potem wprowadza Czerwona Flage i tez powiesz "no trudno".

    Gdzieś są granice absurdu.

    > A przestrzegac 140 to ci sie nie chce :-P

    Głupio pogrywasz i tyle.

    > Niby tak, ale z drugiej strony - rozne sa drogi w miescie, a i czasem
    > mozna nie zauwazyc ze juz miasto czy wies i wjechac 90.

    Żarty. Oznakowanie dość czytelne, ale ja generalnie nie wjeżdżaniu
    do wsi 90km/h na krajówce, tylko jak napisałem - za +50 w mieście.

    > A niektorzy to piraci to nawet 100 wjada ...

    130... przecież przez las jechali :>

  • 373. Data: 2014-01-03 19:07:48
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-03 19:00, Budzik pisze:
    > Cavallino c...@k...pl ...

    > Strzelam, ze sklepikarze/sieci robią zapasy...

    W skali makro ma to sens i często tak się dzieje. Dla osoby
    prywatnej nie.

  • 374. Data: 2014-01-03 19:20:17
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-01-03 15:02, Tomasz Stiller wrote:

    > No widzisz, na tej samej zasadzie ja wiem, że Polska ma jedne z
    > najniższych mandatów w eu.

    A jesli to nie problem to moglbys wrzucic przyklady w odniesieniu do
    sredniego zarobku?

    Pytam serio, jak mowisz, ze tak jest to pewnie masz wiarygodne dane. Bo
    ze sa bezwzglednie wyzsze to pewnie tak, ale istotne jest jak sie maja
    do zarobkow.

    --
    mk4

  • 375. Data: 2014-01-03 19:25:50
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-01-03 18:10, Artur Maśląg wrote:
    > Wypadków ubywa z różnych przyczyn, kontrolę ruchu drogowego należy
    > zaostrzyć, a mandaty i punkty dostosować jednak do zagrożenia
    > związanego z kontekstem konkretnych zachowań, np. za +50 w mieście

    To powiedz mi jakie zagrozenie powodowalem jadac na drodze od Plonska do
    Wawy 152/100? Warunki byly wysmienite, ruch sredni/maly, widocznosc
    kilka kilometrow, temperatura okolo 11/12 stopni na plusie, sucho ja pieprz.

    Jakie to zagrozenie bylo? Ciekaw jestem jak oszacujesz.

    --
    mk4

  • 376. Data: 2014-01-03 19:25:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 03 Jan 2014 19:04:58 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Gdzieś są granice absurdu.

    Na razie to sie nie zarzekles ze "90 na autostradzie to absurd", tylko
    "no trudno" :-)

    > Głupio pogrywasz i tyle.

    Bylo przestrzegac :-P

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Żarty. Oznakowanie dość czytelne,

    Ale wyprzedzana ciezarowka moze zaslonic.

    > ale ja generalnie nie wjeżdżaniu
    > do wsi 90km/h na krajówce, tylko jak napisałem - za +50 w mieście.

    Ty nie, ale przepis jest przepis - we wsi centymetr za tablica tez
    obowiazuje.
    No chyba ze jakos inaczej sformulujesz, albo zostawisz komus mozliwosc
    indywidualnego osadu zagrozenia.

    J.

  • 377. Data: 2014-01-03 19:27:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    Dnia 03.01.2014 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał/a:

    > A kto postulował konfiskatę cudzego samochodu?

    Nie wiem, ja nie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 378. Data: 2014-01-03 19:28:15
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-01-03 19:25, mk4 wrote:

> [...]
    > pieprz.
    >
    > Jakie to zagrozenie bylo? Ciekaw jestem jak oszacujesz.

    Jak nie ogarniasz drogi to sa tam po 2 pasy ruchu w kazda strone
    rozszielone pasem zieleni oraz na srodku tego pasa barierka z metalu.
    Jest tez cos na ksztalt pobocza oddzielone ciagla gruba biala linia.

    --
    mk4

  • 379. Data: 2014-01-03 19:37:06
    Od: AZ <a...@g...com>

    Dnia 03.01.2014 mk4 <m...@d...nul> napisał/a:

> [...]
    > kilka kilometrow, temperatura okolo 11/12 stopni na plusie, sucho ja pieprz.
    >
    > Jakie to zagrozenie bylo? Ciekaw jestem jak oszacujesz.

    Pisal, ze w miescie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 380. Data: 2014-01-03 19:39:37
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-01-03 16:16, Tomasz Stiller wrote:

    > Oh, jak pięknie można manipulować statystyką.
    >
    > Dobrze, zatem dla ułatwienia. Żeby nie było wątpliwości. Małe porównanie
    > dla krajów, gdzie zarobki są na _podobnym_ poziomie co w Polsce. Czechy,
> [...]

    Haha, niezla sciemka. Wejdz sobie i zobacz na

    http://www.berlinczyk.eu/taryfikator-mandatow-w-niem
    czech-2013-cz-1/

    jak zdaje sie jest w Niemczech.

    I co ja widze, te postkomunistyczne kraiki, ktore podales wykazuja sie
    nadgorliwoscia gorsza od faszyzmu bo Niemczech gdzie zarabiaja tak ze
    3,5 raza tyle placa tyle samo badz mniej z apodobne wykroczenia.

    No i manipulacja sie nie udala.

    Zupelnie nie widze powodu dlaczego z powodu ze ty tak chcesz mamy miec
    kary oderwane od rzeczywistosci (w sensie zarabianej kasy).

    --
    mk4