  • 291. Data: 2014-01-02 21:38:04
    Temat: Re: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    news:la248v$smj$1@node1.news.atman.pl...
    > Chodzi o to, żebyś nie próbował w ogóle.
    > Kup sobie alkomat za kilkadziesiąt zł i po problemie.

    Za kilkadziesiąt złotych to sobie może kupić zabawkę.
    Najtańszy na którym można w pewnym minimalnym stopniu polegać kosztuje
    400zł.
    Profesionalne zaczynają się od około 3000zł i są porównywalne z policyjnymi.

  • 292. Data: 2014-01-02 21:42:55
    Temat: Re: Skutki jazdy po alkoholu [było: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku]
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 02 Jan 2014 17:41:26 +0100, Pawel Mojski <p...@p...net>
    wrote:

    >Mimo że od ostatniego (wg. polskich przepisów) "zatarcia kary" minęło
    >ponad 3 lata do dzisiaj pierwszą informacją którą otrzymuje Pan
    >Policjant w momencie kontroli drogowej to że prowadziłem będąc pijanym.

    Masz prawo ubiegania się o usunięcie tego zapisu z KSIP. Inna sprawa,
    że nie jest to proste.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 293. Data: 2014-01-02 21:45:45
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-02 18:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > Hmm, mozesz to poprzeć jakimis danymi?

    Jestem tym również bardzo zainteresowany :)

  • 294. Data: 2014-01-02 21:47:23
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 02 Jan 2014 19:50:58 +0100, LEPEK <g...@w...pl> wrote:

    >I to
    >właśnie m. in. dlatego, że grozi za to utrata prawa jazdy, bez którego
    >od razu przestałbym pracować.

    Tobi do głowy by nie przyszło, mnie też nie. Ale są tacy, co po prostu
    myślą "uda się", mimo ze mają PJ od A do E i żyje z tego dokumentu
    cała rodzina. A potem płacz.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 295. Data: 2014-01-02 21:52:36
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 2 Jan 2014 21:38:04 +0100, Leszek Kowalski napisał(a):

    > Profesionalne zaczynają się od około 3000zł i są porównywalne z policyjnymi.

    Do tego, żeby był wiarygodny pewnie coroczna kalibracja za 300zł.

  • 296. Data: 2014-01-02 21:54:10
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 02.01.2014 19:40, Tomasz Pyra pisze:
    /..../
    > Zresztą kto wie czy histeryzowanie nad wybitnie medialnymi wypadkami
    > drogowymi (takimi jak ten), nie przynosi efektu dokładnie odwrotnego.
    > Bo w mediach słyszymy wyłącznie o wypadkach które spowodowali narąbani,
    > pędzący jak szaleńcy, starymi, niesprawnymi samochodami i w których zginęło
    > wiele osób (które to wypadki są bardzo niewielkim odsetkiem wszystkich
    > wypadków).
    > Jaki wniosek z tego wyciąga kierowca?

    Kierowca Polskiego Busa był trzeźwy, a w mediach było:
    http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1008791,Autob
    us-uderzyl-w-tyl-ciezarowki-Kilkanascie-osob-rannych
    -w-wypadku-w-Jadownikach

  • 297. Data: 2014-01-02 21:54:59
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 02 Jan 2014 21:45:45 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Jestem tym również bardzo zainteresowany :)

    Nie wiem jak jest w innych krajach, ale z tego co mi wiadomo to dwie
    najliczniejsze grupy osadzone w zakładach karnych, to skazani za recydywę w
    jeździe po pijaku (nawet nie za wypadki) kierowcy i rowerzyści.

  • 298. Data: 2014-01-02 21:58:18
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-02 18:44, Pawel Mojski pisze:

    > Jeszcze dołożę dwa słowa.
    > W momencie podejmowania decyzji o jechaniu po raz drugi nieuchronność
    > była dla mnie jasna - raz mnie zatrzymano - zatrzymają mnie ponownie.
    > Jednak, mimo wszystko wsiadłem i pojechałem.
    > Dopiero teraz, po latach, po męczarniach w związku z odzyskaniem
    > uprawnień i PJ wiem że nie warto.

    Otóż to - problem jednak tkwi w tym, by ludzie za kółko nie wsiadali
    narąbani czy też ze zbyt dużą fantazją. Ty się nauczyłeś po fakcie.
    To jest oczywiście też fragment układanki, ale nie o to głównie
    chodzi - zaostrzanie kar nic nie da.

  • 299. Data: 2014-01-02 22:03:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    w ogóle.

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 300. Data: 2014-01-02 22:04:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 02 Jan 2014 21:34:47 +0100 osobnik zwany Leszek
    Kowalski napisał:

    > Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org> napisał w wiadomości

    > Najlepiej zakazać sprzedaży alkoholu osobom posiadającym PJ. Nie da się
    > ocenić, kto po jakim czasie jest trzeźwy.
    >
    > A co gorsza, to mając tak zwanego kaca, możemy mieć w wydychanym
    > powietrzu 0.00, a czujemy się fatalnie i na pewno nie powinniśmy wsiadać
    > za kierownicę - jak wyleiminować takich skacowanych kierowców z ruchu?

    za wszelką cenę nie śpij. Po obudzeniu zachowujesz się jakbyś miał 1.5
    promila