  • 11. Data: 2014-08-31 18:02:12
    Temat: Re: 911 turbo
    Od: tá´Ź

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Wolisz takie, w którym piątka kończy się przy 200km/h i nie ma szóstki?
    > Co ja bym dał za choć trochę dłuższą skrzynię...

    Chciałbyś Lanosem zapieprzać ponad 200?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 12. Data: 2014-09-02 11:40:24
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia 31 Aug 2014 16:02:12 GMT, tᴏ napisał(a):

    > Chciałbyś Lanosem zapieprzać ponad 200?

    Na da sie. Jechhalem 180 i probowal wystartowac.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 13. Data: 2014-09-02 12:50:06
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-08-31 18:02, t? pisze:

    > Chciałbyś Lanosem zapieprzać ponad 200?

    Pan Roman to nie mechanik samochodowy żeby jeździć Lanosem.

  • 14. Data: 2014-09-02 12:58:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Maciek,

    Tuesday, September 2, 2014, 11:40:24 AM, you wrote:

    > Na da sie.

    Da się. Ale nie jest to przyjemne.

    > Jechhalem 180 i probowal wystartowac.

    Masz coś popsute.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 15. Data: 2014-09-02 12:59:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello depros,

    ?

    > Roman to nie mechanik samochodowy żeby jeździć Lanosem.

    Niby dlaczego?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 16. Data: 2014-09-02 14:04:04
    Od: depros <d...@g...com>

    > ?

    > Niby dlaczego?

    Myślałem że Pan Roman jeździ co najmniej Gwiazdą klasy S.
    Panie Romanie to Pana sprzęt?

  • 17. Data: 2014-09-02 14:08:55
    Od: depros <d...@g...com>

    https://www.youtube.com/watch?v=xLsoU-AMc38

  • 18. Data: 2014-09-02 14:19:08
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 2 Sep 2014 12:58:23 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Masz coś popsute.

    To nie bylo moje auto i bylo wtedy nowe, moze 2 lata. Przy 180 na
    autostradzie (w Czechach) bylo bardzo niepewnie.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 19. Data: 2014-09-02 14:20:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello depros,

    [...]

    > Myślałem że Pan

    Przestań trollować z tym ,,panem", proszę. Nie mogę traktować poważnie
    rozmowy z kimś, kto na grupie dyskusyjnej zaczyna panować...

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 20. Data: 2014-09-02 14:23:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "depros" napisał w wiadomości
    >https://www.youtube.com/watch?v=xLsoU-AMc38

    Nie wiem czy bolid RoMana doczekal sie uwiecznienia, ale
    ... seria niezle ciagnie
    https://www.youtube.com/watch?v=p0BAMLSOtnY

    Szczegolnie jak sie biegi umie zmieniac
    https://www.youtube.com/watch?v=4TNnMhmlx_c

    (i sobie przypomnialem dlaczego nie lubie automatow)

    J.

    P.S. OT w kwestii trakcji, ale juz nie lanosa
    https://www.youtube.com/watch?v=isQA9Gy18A8
    https://www.youtube.com/watch?v=vYNUAT5fCk0

    No, jestem troche zaskoczony ...