  • 21. Data: 2014-09-02 14:52:25
    Temat: Re: 911 turbo
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    > Nie wiem czy bolid RoMana doczekal sie uwiecznienia, ale
    > ... seria niezle ciagnie
    > https://www.youtube.com/watch?v=p0BAMLSOtnY
    > Szczegolnie jak sie biegi umie zmieniac
    > https://www.youtube.com/watch?v=4TNnMhmlx_c

    Lanos lekki jest (10kg/KM dla 1.6) i potrafi żwawo przyśpieszać. Ci,
    co jeździli w Bednarach pamiętają. Na końcu pasa licznikowe 180km/h i
    jeszcze dało się wyhamować :)

    Ale, żeby utrzymać 200km/h potrzebuje sprzyjających warunków. 190km/h
    nie stanowi najmniejszego problemu: http://www.squadack.com/Mrscap1.bmp
    i to na podjeździe na wiadukt nad d.k. 39...

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 22. Data: 2014-09-02 15:45:20
    Od: tá´Ź

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Przestań trollować z tym ,,panem", proszę. Nie mogę traktować poważnie
    > rozmowy z kimś, kto na grupie dyskusyjnej zaczyna panować...

    Ależ dlaczego, panie Romanie?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 23. Data: 2014-09-02 18:06:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:9...@p...pl.inv
    alid...

    > Lanos lekki jest (10kg/KM dla 1.6) i potrafi żwawo przyśpieszać. Ci,
    > co jeździli w Bednarach pamiętają. Na końcu pasa licznikowe 180km/h i
    > jeszcze dało się wyhamować :)

    To było tyle lat temu, że teraz "nie da się 200 Lanosem" może być prawdą,
    auta nie młodnieją.

  • 24. Data: 2014-09-02 19:05:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości

    >To było tyle lat temu, że teraz "nie da się 200 Lanosem" może być
    >prawdą, auta nie młodnieją.

    No jak, teraz to jest lanos 1.65, cylinder sie troche powiekszyl, mocy
    przybylo :-)

    Zeby nie bylo watpliwosci - mowimy raczej o liczniku. Zawyza jak w
    kazdym aucie, naprawde jest powiedzmy 190, ale wskazowka przekracza
    200 ..

    J.

  • 25. Data: 2014-09-02 19:50:59
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-09-02 19:05, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Zeby nie bylo watpliwosci - mowimy raczej o liczniku. Zawyza jak w
    > kazdym aucie, naprawde jest powiedzmy 190, ale wskazowka przekracza 200 ..

    https://www.youtube.com/
    hasło Lanos
    i będzie zdziwienie;]
    Jeden z chętniej tuningowanych samochodów.

  • 26. Data: 2014-09-02 21:16:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    > No jak, teraz to jest lanos 1.65, cylinder sie troche powiekszyl,

    Nie tak dużo - pierwszy szlif dopiero.

    > mocy przybylo :-)

    2 szlify głowicy też swoje dodają ;)

    > Zeby nie bylo watpliwosci - mowimy raczej o liczniku.

    Nie - mówimy o GPS.

    > Zawyza jak w kazdym aucie, naprawde jest powiedzmy 190, ale
    > wskazowka przekracza 200 ..

    Wskazówka pokazała 215. Ale już pisałem - utrzymanie takiej prędkości
    wymaga sprzyjających warunków.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 27. Data: 2014-09-02 21:34:59
    Od: tá´Ź

    depros wrote:

    > Jeden z chętniej tuningowanych samochodów.

    W Polsce, bo tani i pasują tanie silniki z opla.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 28. Data: 2014-09-02 22:01:48
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-09-02 21:34, t? pisze:

    > W Polsce, bo tani i pasują tanie silniki z opla.

    Tani to jest Daewoo Tico.
    Nie tylko w Polsce chętnie przerabiają Lanosa. Wbrew pozorom tego co
    mówi Pan telewizor i marudy, nie jesteśmy najbiedniejszą nacją na
    świecie. Przeróbka takiego Lanosa kosztuje kilka naście tysięcy. Na
    pewno trzeba to lubić. Zwykłe marudy powiedzą że dasz 10 000 zł za
    przerobienie i będziesz musiał jeździć tym samochodem do śmierci
    samochodu. Takim ludziom w ogóle nie przyjdzie do głowy że ktoś może
    chcieć coś więcej niż prestiż i logo na masce;]

  • 29. Data: 2014-09-06 18:52:31
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    depros wrote:

    > https://www.youtube.com/
    > hasło Lanos
    > i będzie zdziwienie;]
    > Jeden z chętniej tuningowanych samochodów.

    I tak przeszlismy od nowej 911 turbo to tuningowanych lanosów... :D

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl