    From: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: A gdybysmy tak nie przyjmowali mandatow
    Date: Fri, 4 Sep 2015 14:04:23 +0200

    Powitanko,

    No wlasnie. Nawet gdy wina oczywista, masowo odmawiamy przyjecia
    mandatu. Policjanci "rownie masowo" kieruja sprawy do sadow. No a sady
    orzekają, my sie odwolujemy itd. Rzad przestraszony brakiem realizacji
    planu mandatow na rok budzetowy wymysla rozne prawne buble, ktorych my
    nie mozemy zaskarzyc, ale to wcale nie konczy zabawy, to ja dopiero
    zaczyna;-)
    Teraz juz zupelna fantazja, odlot i sojuz-fikszyn: kontrole predkosci sa
    tylko w miejscach, gdzie jest to uzasadnione bezpieczenstwem ruchu
    drogowego, a nie budzetu.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa