  • 11. Data: 2010-04-28 09:48:01
    Temat: Re: AC tylko dla auto do 10 lat?
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hr8jc8$bu0$1@inews.gazeta.pl...
    >A tak przy okazji.
    > Chciałbym ubezpieczyć TANIO :-) tylko od kradzieży.
    > Almera 2003 r.
    > W PZU było minicasco ale tylko do 5 lat :-(
    > Gdzie uderzyć?

    AXA direct. Od kradzieży i pożaru 120zł na rok za golfa 4 z 2003. Ale mam to
    ubezpieczenie jednocześnie z OC i to pewnie wpływa na cenę.

  • 12. Data: 2010-04-28 09:50:21
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ja mam AC w PZU na rocznik 99 i to w pełnej wersji czyli zniesiony udział
    > własny i wariant rozliczenia 'warsztat',
    > brat
    Ale pewnie przedłużałeś AC mając je na to auto w poprzednich latach. Wiele
    firm w takim przypadku ubezpiecza nawet 12-letnie i czasem też starsze auta.

  • 13. Data: 2010-04-28 10:20:45
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Ale pewnie przedłużałeś AC mając je na to auto w poprzednich latach. Wiele
    > firm w takim przypadku ubezpiecza nawet 12-letnie i czasem też starsze
    > auta.

    teraz załapałem się na ostatni rok w który mogłem ubezpieczyć w PZU, ale w
    przyszłym już jest tak faktycznie jak piszesz, będzie można przedłużać a już
    nie ubezpieczać w sensie nowych polis, przynajmniej tak mi to agent ubezp.
    tłumaczył,
    brat

  • 14. Data: 2010-04-28 11:34:10
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 28.04.2010 z <z...@g...pl> napisał/a:
    > A tak przy okazji.
    > Chciałbym ubezpieczyć TANIO :-) tylko od kradzieży.
    > Almera 2003 r.
    > W PZU było minicasco ale tylko do 5 lat :-(

    Minicasco PZU to produkt, którego koniecznie nie chcą sprzedać. Wciskają
    razem z podrażającym to o 150 zł ubezpieczeniem NNW/assistance, a auto może
    mieć wartość maksimum 20 tys. Jeśli jeszcze do tego nie może być starsze
    niż 5 lat, no to znaczy, ze go nie chcą sprzedać (tylko jakieś małe autka
    się zakwalifikują w te ramy).
    --
    Samotnik

  • 15. Data: 2010-04-28 12:33:04
    Od: z <z...@g...pl>

    Samotnik pisze:

> [...]
    > niż 5 lat, no to znaczy, ze go nie chcą sprzedać (tylko jakieś małe autka

    To samo mi wychodziło 2 lata temu i dałem sobie spokój

    Gdzie jeszcze ubezpieczę od kradzieży i pożaru?
    + oczywiście OC.

  • 16. Data: 2010-04-28 13:18:23
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-04-28 09:12, WS pisze:

    > Ja mam w Generali kontynuacje na 13 rok bodajze... (AC w roznych
    > firmach od IV '97)
    >
    > WS

    Kontynuacja to nie nowa polisa.

  • 17. Data: 2010-04-28 13:50:57
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > Gdzie jeszcze ubezpieczę od kradzieży i pożaru?
    > + oczywiście OC.

    Przypomniał mi się jeszcze allianz. OC + smartcasco. Smartcasco obejmuje
    znacznie większy zakres niż kradzież i samo jest droższe, ale w połączeniu z
    OC ma szanse wyjść dość korzystnie.

  • 18. Data: 2010-04-28 13:58:52
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    .

> [...]
    > niż 5 lat, no to znaczy, ze go nie chcą sprzedać (tylko jakieś małe autka

    W sobotę wykupiłem minicasco w PZU dla Ibizy z '96r., bez NNW. Kontynuacja z
    poprzedniego roku.

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 19. Data: 2010-04-28 16:17:03
    Od: Ekspert Link4 <m...@o...pl>

    On 28 Kwi, 08:17, Gabriel'Varius'
    <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote:
    > Użytkownik GK napisał:> Witam,
    >
    > W HDI da sie ubezpieczyc starsze niz dziesieciolatki ale minus jest
    > taki, ze jest jakas minimalna stawka AC (o ile sie nie myle to 300 lub
    > 350pln) + normalna skladka. Za 11 letnie Twingo o wartosci okolo 8kpln
    > wychodzilo drozej za AC/OC/NWW/asistance niz za nowe z salonu przy max
    > skladkach tu i tu. W PZU i Link4 oraz chyba w C.U. maja AC od samej
    > kradziezy, zwie sie to mini AC czy jakos tak
    >
    > pozdrawiam
    >
    > --
    > Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
> [...]

    Tak to prawda, Smart Casco w Link4 to rodzaj ubezpieczenia casco o
    wyspecjalizowanym zakresie ochrony. Smart Casco gwarantuje wypłatę
    odszkodowania w sytuacji, gdy Twój samochód zostanie skradziony lub
    uszkodzony w wyniku pożaru, wybuchu lub uderzenia pioruna. Jest to
    doskonała polisa dla kierowców, którzy są pewni swoich umiejętności za
    kierownicą i nie powodują wypadków, za to potrzebują ubezpieczenia od
    czynników od nich niezależnych.

    Pozdrawiam, Ekspert Link4

  • 20. Data: 2010-04-28 22:20:05
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Czabu pisze:

    > W sobotę wykupiłem minicasco w PZU dla Ibizy z '96r., bez NNW.

    No patrz pan. Da się!

    > Kontynuacja z poprzedniego roku.

    Tyle, że jednak niekoniecznie.

    --