  • 21. Data: 2010-04-28 22:50:22
    Temat: Re: AC tylko dla auto do 10 lat?
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 28 Kwi, 15:20, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
    wrote:

    > No patrz pan. Da się!

    Mi sie zdaje, ze jak ubezpieczalem w PZU miesiac temu (10latek), to
    agent mowil, ze ograniczenia wieku dla AC w PZU nie ma.

    Dla uscislenia - to byla agencja PZU, nie multiagent.

    pozdr
    AA

  • 22. Data: 2010-04-28 23:15:20
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:hra5c0$a4j$1@news.dialog.net.pl...

    > Tyle, że jednak niekoniecznie.

    A może jednak ;-) Ibiza pierwsze minicasco miała w zeszłym roku, więc jak
    łatwo policzyć miała już wtedy więcej niż 12 lat... ;-)

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 23. Data: 2010-04-28 23:29:37
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2010-04-28 09:50, Vlad The Ripper pisze:

    > Ale pewnie przedłużałeś AC mając je na to auto w poprzednich latach. Wiele
    > firm w takim przypadku ubezpiecza nawet 12-letnie i czasem też starsze auta.

    w 2008 roku ubezpieczałem samochód z rocznika 1995. AC udało się dostać
    tylko w PZU, przy czym wymagało to od agenta uzyskania zgody
    inspektoratu. Czyli da się, ale pod warunkiem, że agentowi musi się chcieć.

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 24. Data: 2010-04-28 23:37:57
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Czabu pisze:

> [...]
    >
    > A może jednak ;-) Ibiza pierwsze minicasco miała w zeszłym roku, więc
    > jak łatwo policzyć miała już wtedy więcej niż 12 lat... ;-)

    A czy wcześniej przypadkiem nie miała pełnego AC w tym samym TU?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 25. Data: 2010-04-29 01:18:35
    Od: LEPEK <gdzies@wsi>

    W dniu 2010-04-28 01:06, GK pisze:
    > jak na razie trafiam na firmy w
    > ktorych maks. wiek auta to 10 lat. Czy wszystkie firmy tak maja?

    W generali ubezpieczają starsze.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 26. Data: 2010-04-29 10:07:32
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:hra9u4$d0f$1@news.dialog.net.pl...

    > A czy wcześniej przypadkiem nie miała pełnego AC w tym samym TU?

    Nie.

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 27. Data: 2010-04-30 00:06:24
    Od: JohnyK <j...@t...pl>

    GK wrote:
    > Witam,
    > Planuje kupic auto, rocznik 1999. Bede chcial wykupic ubezpieczenie AC,
    > zaczalem przegladac oferty i... zonk, jak na razie trafiam na firmy w
    > ktorych maks. wiek auta to 10 lat. Czy wszystkie firmy tak maja? Mam OC
    > na stare auto w Warcie, myslalem, ze to drugie tez tam ubezpiecze, ale
    > widze, ze sie nie da. Mozecie pomow w tym temacie?

    zadowolenie.pl

    JK

  • 28. Data: 2010-04-30 00:07:21
    Od: JohnyK <j...@t...pl>