  • 11. Data: 2019-12-04 02:45:04
    Temat: Re: ADB, Vysor itznp.... (itznp -- i temu zupełnie niepodobne)
    Od: ? Hullu-hullu-uollollooo ? FCK banana union ? <a...@i...invalid>

    EUNUCH ciszewski wrote:

    > {PADLINA PADLINA PADLINA PADLINA}...........................

    SPIERDALAJ w PIZDU z tymi POJEBANYMI monologami!!!!!!!!!!!!!

    Zaloz na TELEGRAM grupe i tam PIERDOL FARMAZONY!!!!!!!!!!!!!

    ... ... ...

    --
    CHUJom -> http://bit.ly/2VUKoyZ

  • 12. Data: 2019-12-04 09:25:43
    Od: Trybun <M...@j...ru>

> [...]
    >

    > Podpinanie drutem do laptopa daje mi (; coś ;)
    >
    >   List of devices attached
    >   G5AXB7304490RWX sideload
    >
    > więc telefon niby żyje i trochę gada z laptopem,
    > ale dla mnie to jakby ;) za mało... ;)
    >
    > Cokolwiek innego wpiszę -- raczej ;) niewiele otrzymam:
    >
    >    error: closed
    >
    > albo:
    >
    >    - waiting for device -
    >

    > Jak choćby obejrzeć pamięć telefonu na ekranie laptopa?
    >
    > Może choć ściągnąć stamtąd to i owo?...
    >
    > -=-
    >
    > Potrzebni mi raczej praktycy, nie praktykanci czy teoretycy... ;)

    Jak nie masz o tym jakiegoś pojęcia to to lepiej zainstaluj np
    Kingoroota i pousuwaj apki w trybie graficznym. W odróżnieniu od tryby
    konsolowego tu wszystko jest w miarę jasne i przejrzyste.

    Praktyk

  • 13. Data: 2019-12-04 23:28:04
    Temat: ADB, Kingoroot, Vysor iiznp... (iiznp -- i im zupełnie niepodobne)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5de76d86$0$551$6...@n...neostrada.pl

    > Jak nie masz o tym jakiegoś pojęcia

    Raczej nie mam.

    > to to lepiej zainstaluj np Kingoroota i pousuwaj apki w trybie graficznym.

    Nie ukrywam, że tryb graficzny dla kogoś, kto nie ma
    pojęcia jest łatwiejszy -- choćby wyklucza literówki...
    Akurat z literówkami radzę sobie za pomoca ^C^V, ale
    nie ukrywam, że GUI w takim wypadku jest lepszy...

    ADB jest całe mrowie -- IMO jedne są lepsze od innych...
    Zatem (być może) Kingoroot też jest w różnych odmianach...

    Polecisz konkretny link do pobrania czy wg Ciebie mogę
    pobrać cokolwiek z równie dobrym skutkiem? Choćby to:

    https://kingo-android-root.softonic.pl

    znalazłem jako pierwsze...

    > W odróżnieniu od tryby konsolowego tu wszystko jest w miarę jasne i przejrzyste.

    Potrzebne mi na początek:

    - poznanie zawartości telefonicznego ,,dysku''
    - skasowanie tego, co IMO jest niepotrzebne
    - odinstalowanie podejrzanych aplikacji

    -=-

    Przewędrowywuję do ściągania i przeglądania...

    -=-

    Wczoraj przejrzałem sporo: Xiaomi, OpisHuawei, OPPO...
    Wszystkie ładne, niektóre błyszczące czy mieniące
    się niczym sztuczne perły... Żal serce me ściska,
    bo z Asusem zżyłem się mocno... Odstawienie Asusa
    Maxa to jakby zarżnięcie umiłowanego konia w celach
    kulinarnych... ;) [zaproszenie umiłowanego konia na obiad?...]

    W tym kawałku rzekomo bezdusznej elektroniki zawartych
    jest nieSSSamowicie dużo pięknych (choć czasami trudnych
    do przeżycia?) wspomnień...

    Ace sprzedałem -- żałowałem tylko tego, że tak tanio...

    Monster zaliczył pajączka -- w głębi serca ;) cieszyłem się...
    (teraz Monster w ogóle nie uruchamia się)

    Overmax... Trochę szkoda, ale sprawiał same trudności, choć
    nie był złośliwy jak Monster... Akumulator w Overmaxie zdechł
    bardzo szybko, jednogigabajtowy ,,dysk'' starczał niemal na
    nic, A4 do najnowszych nie należał, brak LTE wbrew pozorom
    też miał znaczenie... Ekran był straszliwie :) ciemny...

    Poobijany i brudny (popalcowany) Asus Max chyba chce żyć...
    [miał dostęp do netu -- mógł gdzieś przeczytać: ,,nie zabijaj''...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 14. Data: 2019-12-05 12:31:22
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    > "Trybun" 5de76d86$0$551$6...@n...neostrada.pl

    > Raczej nie mam.

    A więc musisz uwierzyć na słowo. Ja mam trochę doświadczeń z konsolą z
    czasów Linuksa, jednak nie widzę żadnych namacalnych korzyści aby się w
    wiersze poleceń zabawiać w konfiguracji telefonu.

> [...]
    >
    > Polecisz konkretny link do pobrania czy wg Ciebie mogę
    > pobrać cokolwiek z równie dobrym skutkiem? Choćby to:

    Nie bardzo wiem co mógłbym polecić, nie jestem jakimś znawcą tego typu
    programów. Ot zajrzałem do netu z pytaniem o program do włączenia roota
    i wybrałem pierwszy z listy, tak się złożyło że był to "Kingoroot",
    program okazał się bajecznie prosty w konfiguracji i obsłudze, a także
    sama późniejsza deinstalacja Kingo. Antywirus go postrzega jako
    szkodnika, ale podobno każdy program tego typu jest tak traktowany.

    > Potrzebne mi na początek:
    >
    > - poznanie zawartości telefonicznego ,,dysku''
    > - skasowanie tego, co IMO jest niepotrzebne
    > - odinstalowanie podejrzanych aplikacji

    Kingo widzi chyba wszystko. Jednak i z nim musisz uważać - niektóre
    programy ( zwłaszcza te instalowane fabrycznie) jak to w Linuksie mogą
    mieć wspólne biblioteki, tak więc usuwanie wszystkiego co się nie podoba
    może nie wyjść na zdrowie.

> [...]
    >
    > Poobijany i brudny (popalcowany) Asus Max chyba chce żyć...
    > [miał dostęp do netu -- mógł gdzieś przeczytać: ,,nie zabijaj''...]

    A poza tym że poobijany co nie tak z Asusem?

  • 15. Data: 2019-12-05 20:39:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5de8ea89$0$507$6...@n...neostrada.pl

    > A poza tym że poobijany co nie tak z Asusem?

    Nie uruchamia się, albo raczej uruchamiania nie widać końca...

    -=-

    Podpiąłem telefon i odpaliłem KingoRoot -- proponuje mi zrootowanie...

    Nie chcę go rootować, ale chcę zeń wywalić to i owo...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 16. Data: 2019-12-06 09:30:38
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    > "Trybun" 5de8ea89$0$507$6...@n...neostrada.pl

    > Nie uruchamia się, albo raczej uruchamiania nie widać końca...
    >
    > -=-

    Czyli najprawdopodobniej software.. Może w pobliżu masz jakiś serwis
    który za parę złoty wgra nowego Andka..

    > Podpiąłem telefon i odpaliłem KingoRoot -- proponuje mi zrootowanie...
    >
    > Nie chcę go rootować, ale chcę zeń wywalić to i owo...

    Root to tylko nadanie sobie praw administratora, jeśli planujesz
    poważniejszą ingerencję w Andka (fabryczne software), to bez takich praw
    (roota) nic nie zrobisz.

  • 17. Data: 2019-12-06 16:08:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5dea11ac$0$543$6...@n...neostrada.pl

    > Czyli najprawdopodobniej software.. Może w pobliżu masz jakiś serwis który za parę
    złoty wgra nowego Andka..

    Support Asusa tę usługę świadczy bezpłatnie. ;)

    > Root to tylko nadanie sobie praw administratora, jeśli planujesz poważniejszą
    ingerencję

    Nie planuję.

    > w Andka (fabryczne software), to bez takich praw (roota) nic nie zrobisz.

    Bez absolutnej władzy nad światem nie zdołam niczego
    uczynić?... Przemyślę to... [zrootuję -- a w efekcie
    tego rootowania trafię do polityki?... nic z tego!]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 18. Data: 2019-12-06 18:34:27
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    > "Trybun" 5dea11ac$0$543$6...@n...neostrada.pl

    > Support Asusa tę usługę świadczy bezpłatnie. ;)

    Ale tylko gdy sprzęt na gwarancji. A i to niepewne, jaka to nieużyta
    firma świadczy mój przypadek - po pół roku od zakupu laptopa trzeba było
    wymienić klawiaturę na której pozacierały się litery. Asus stwierdził że
    to "tylko kosmetyka" i zażądał zapłaty.

    > Nie planuję.

    E, z czego ta postawa Danuśki Jurand odbitej z rąk Krzyżaków przez
    Zbyszka? Naprawdę nie ma się czego bać - sam root nie ugryzie.

    > Bez absolutnej władzy nad światem nie zdołam niczego
    > uczynić?... Przemyślę to... [zrootuję -- a w efekcie
    > tego rootowania trafię do polityki?... nic z tego!]

    Nad światem możne i zdołasz, w telefonie możesz sobie co najwyżej
    zmienić tapetę na ekranie.;-)

  • 19. Data: 2019-12-06 19:58:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5dea9123$0$525$6...@n...neostrada.pl

    > Ale tylko gdy sprzęt na gwarancji.

    Ależ skąd -- to IMO standardowa ;) pomoc ;) supportu Asusa.
    Dwakroć zaproponowano mi przywrócenie ustawień fabrycznych... ;)
    Raz (przed laty) niepotrzebnie, teraz chyba też niepotrzebnie...

    > A i to niepewne, jaka to nieużyta firma świadczy mój
    > przypadek - po pół roku od zakupu laptopa trzeba było
    > wymienić klawiaturę na której pozacierały się litery.
    > Asus stwierdził że to "tylko kosmetyka" i zażądał zapłaty.

    Też bym zażądał.

    > E, z czego ta postawa Danuśki Jurand odbitej z rąk
    > Krzyżaków przez Zbyszka? Naprawdę nie ma się czego
    > bać - sam root nie ugryzie.

    Nie jest mi potrzebny. Nie dążę do panowania nad światem...

    > Nad światem możne i zdołasz, w telefonie możesz sobie
    > co najwyżej zmienić tapetę na ekranie.;-)

    Nie miałem żadnej tapety -- po co męczyć oczęta...

    -=-

    Asus Max zgasł na mych rękach...
    Obwieścił, że nie może zamontować partycji cache, nieco
    przygasł, ale dawał się czytać, po czym zostało już samo
    podświetlenie, które zgasiłem wyłącznikiem... Nie tylko
    nie zdołałem już włączyć, ale nawet nie mogę ładować...

    Uprzedzając rady blondynek -- zasilacz i przewód
    są sprawne, poprawnie podłączone...

    Odłączyłem na chwil kilka akumulator, by ewentualnie
    zresetować, ale i to nie pomogło... Może coś zewrzeć
    po odłączeniu akumulatora?...

    -=-

    Nie próbowałem rootować -- bo mi root nie był potrzebny...
    (więc raczej nie zaszkodził program wskazany przez Ciebie;
    BTW -- możesz go skanować za pomocą strony WWW VirusTotal)

    Nie próbowałem też niczego deinstalować, gdy gasł... (więc
    nie jakaś deinstalacja go rozwaliła) Chciałem przerzucić
    wszystko z telefonu do laptopa, by obejrzeć to, co tam jest
    i gdzie jest, po czym odinstalować to, co uznałbym za duże
    (by nie odinstalowywać wielu aplikacji dla uzyskania sporej
    ilości wolnego miejsca na ,,dysku'') i nieistotne...

    Teraz szukam raczej ;) dokumentacji serwisowej... ;)
    (z niezłym skutkiem ;) -- na Allegro można kupić
    uszkodzone części Asusa Maxa)

    Zżyłem się z tym telefonem niemal jak z żywą istotą...
    Świetna jakość rozmów, automagiczne nagrywanie, IMO
    dobra camerka, odporny na wstrząsy... Akumulator
    ładowałem średnio dwa razy dziennie... Odbiornik GPS
    nieco ;) irytujący podczas niezbyt dobrej pogody...

    Monster był parodią smartfonu, Ace -- zabawką,
    Overmax był wykonany z guana...

    -=-

    BTW Monstera -- odłożyłem go jako sprawny, choć potłuczony, ale
    po jakimś czasie (niedotykania, niewstrząsania, nieładowania)
    nie zdołałem już go włączyć...

    -=-

    Ekran Monstera jest czyściuteńki, zaś ekranu Asusa Maxa
    nie potrafię wyczyścić -- jest zasmarowany palcami...

    -=-

    Dzięki za dobre chęci, ale rootwanie nie było mi po drodze.
    Potrzebowałem kogoś, kto znał i używał ADB... Zanim nauczyłem
    się ADB, Asus zgasł... Zanim zgasł, miałem pożądany wynik:

    List of devices attached
    G5AXB7304490RWX device

    czy jakoś podobnie...

    -=-

    Nie pociąga mnie rootowanie, skoro niewiele wiem o Linuksie
    i Androidzie... Byłoby mi potrzebne chyba tylko do korygowania
    czasu telefonu -- synchronizowania z NTP i GPS...

    Gdy dorosnę do potrzeby rootowania telefonu -- może kiedyś zrootuję...
    Mnie ogólnie nie pociąga władza dla władzy... Nie ma to związku z lękiem...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 20. Data: 2019-12-07 11:17:24
    Od: Trybun <M...@j...ru>

> [...]
    > Dwakroć zaproponowano mi przywrócenie ustawień fabrycznych... ;)
    > Raz (przed laty) niepotrzebnie, teraz chyba też niepotrzebnie...

    Po gwarancji to oni faktycznie mogą tylko takie rzeczy doradzać. Nie
    sądzisz chyba że ktoś z tej firmy będzie korespondencyjnie próbował
    naprawiać w bardziej zaawansowany sposób telefon na który skończyła się
    gwarancja.. i sam serwis firmowy to nie jakieś tworzenie cudów,
    programowo robią tylko reset do ustawień fabrycznych, ew wgrywają nowego
    Androida.

    > Też bym zażądał.

    Czyli wychodzisz z założenia że można sprzedawać bat ukręcony z g*na i
    nie brać żadnej odpowiedzialności za jego jakość?

    > Nie jest mi potrzebny. Nie dążę do panowania nad światem...

    W świetle tego co pisałeś wcześniej potrzebujesz panowania nad telefonem.

> [...]
    > są sprawne, poprawnie podłączone...
    >
    > Odłączyłem na chwil kilka akumulator, by ewentualnie
    > zresetować, ale i to nie pomogło... Może coś zewrzeć

    Być może problem leży po stronie zasilania. Sam miałem taki przypadek z
    tabletem. _Ekstremalnie_ rozładowana bateria i sprzęt nie reaguje na
    nic, także na podłączenie gniazdkowego zasilania, wielokrotne przeróżne
    próby na nic - tablet wydawał się martwy. Rzuciłem w kąt i przy
    najbliższej okazji chciałem oddać do komisu. Przez zupełny przypadek
    podłączyłem przez usb z kompem... i tablet ożył, bateria zaczęła się
    ładować, system uruchomił się bez żadnych problemów.

> [...]
    >
    > Gdy dorosnę do potrzeby rootowania telefonu -- może kiedyś zrootuję...
    > Mnie ogólnie nie pociąga władza dla władzy... Nie ma to związku z

    W jakimś dziwnym kontekście rozpatrujesz to nadanie sobie praw
    administratora nad telefonem. Zupełnie jak prawicowcy względem prawa do
    aborcji - danie komuś szansy na wybór przedstawiają jako przymus do
    czegoś. Tak samo nie pojmuję dlaczego upierasz się aby potencjalne
    naprawy softu wykonywać za pomocą wiersza poleceń.

    A było mi Bestie sprzedać, pewnie do dzisiaj by się cieszyła pełnia
    życia.. A co do Asusa i odcisków palców na ekranie, doradzam jakąś folię
    na ekran.