  • 41. Data: 2016-10-04 12:15:22
    Temat: Re: AMOLED czy IPS TFT, co lepsze?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 4 Oct 2016 11:08:04 +0200, w
    <57f37175$0$15192$65785112@news.neostrada.pl>, atm <...@v...pl> napisał(-a):

    > Znana i ceniona wodoszczelnosc Sony: wpuszcza nie wypuszcza ;)
    > https://www.youtube.com/watch?v=4vYMCVtt-Ps

    Ale odróżniasz water proof od water resistant?

  • 42. Data: 2016-10-04 12:53:13
    Od: atm <...@v...pl>

    On 04.10.2016 12:15, r...@k...pl wrote:

    > Ale odróżniasz water proof od water resistant?

    Odrozniam a dodatkowo wiem jeszcze co to jest IP68.
    Jakie to ma zastosowanie w tym przypadku?

  • 43. Data: 2016-10-04 13:49:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości
    Tue, 4 Oct 2016 11:08:04 +0200, w

    >Ale odróżniasz water proof od water resistant?

    Ja tam nie odrozniam.
    Ale to wina producentow, ktorzy i tu chca napisac jak najwiecej :)

    J.

  • 44. Data: 2016-10-05 11:29:18
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 4 Oct 2016 12:53:13 +0200, w <57f38a1a$0$661$65785112@news.neostrada.pl>,
    atm <...@v...pl> napisał(-a):

    > Odrozniam a dodatkowo wiem jeszcze co to jest IP68.
    > Jakie to ma zastosowanie w tym przypadku?

    Ano faktycznie żadnego, M5 jest reklamowany jako water proof. Sądziłem, że to
    water resistant :).

    PS. Ale wiesz, że norma IP68 np. nie oznacza że telefon można myć pod kranem?

  • 45. Data: 2016-10-05 11:29:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 4 Oct 2016 13:49:21 +0200, w <57f3974b$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik radekp napisał w wiadomości
    > Tue, 4 Oct 2016 11:08:04 +0200, w

    > Ja tam nie odrozniam.

    W uproszczeniu: resistant można ochlapać, proof -- zanurzać.

  • 46. Data: 2016-10-05 11:53:04
    Od: atm <...@v...pl>

    > Ano faktycznie żadnego, M5 jest reklamowany jako water proof. Sądziłem, że to
    > water resistant :).
    >
    > PS. Ale wiesz, że norma IP68 np. nie oznacza że telefon można myć pod kranem?

    Zgadza sie, daje to jednak jakies pojecie o tym co moze wytrzymac.
    Poza tym, wiesz - wodoszczelny telefon, ktory moglbym zamoczyc scisle
    spelniajac laboratoryjne warunki normy IP68.....? ;)
    Tak wyglada dobre zabezpieczenie telefonu:
    https://www.youtube.com/watch?v=K05cTPeFfyM
    Choc jak pokazuje życie, nie kazdy iPhone 7 tak dobrze trzyma, niektore
    maja zabazpieczenie a'la Sony:
    https://www.youtube.com/watch?v=seFzmu7OAWI

  • 47. Data: 2016-10-05 12:02:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    >W uproszczeniu: resistant można ochlapać, proof -- zanurzać.

    Znaczy sie tabelki Casio i innych producentow nie znasz. WR 10m, WR
    3bar/30m, WR 50m/5 bar ...
    http://www.casio-intl.com/asia/en/wat/water_resistan
    ce/

    http://shop.caprikronos.com/shop-online/page10

    P.S. Sie kiedys usmialem "nasze zegarki sa wodoodporne ... z wyjatkiem
    paskow. Naturalna skora jest wrazliwa na wode i nie powinna byc
    moczona.
    Szczegolnie dotyczy to skory z krokodyla"

    :-)

  • 48. Data: 2016-10-05 13:36:37
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> Wrote in message:
    > P.S. Sie kiedys usmialem "nasze zegarki sa wodoodporne ... z wyjatkiem
    > paskow.

    Mniej więcej tak to brzmi jak wiązanie robienia root'a z awariami
    czysto sprzętowymi, przez serwisy gwarancyjne

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 49. Data: 2016-10-05 13:40:25
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    atm <...@v...pl> Wrote in message:
    > Zgadza sie, daje to jednak jakies pojecie o tym co moze wytrzymac.
    > Poza tym, wiesz - wodoszczelny telefon, ktory moglbym zamoczyc scisle
    > spelniajac laboratoryjne warunki normy IP68.....? ;)

    Widać zależy od egzemplarza, wodoszczelność jest mało powtarzalną
    jakością, proponuję na zakupy wybierać się z... miską z wodą i
    PRZETESTOWAĆ PRZY SPRZEDAWCY - przed zapłaceniem oczywiście
    :)

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 50. Data: 2016-10-05 13:45:18
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    atm <...@v...pl> Wrote in message:

    iej-promocja/

    > Znana i ceniona wodoszczelnosc Sony: wpuszcza nie wypuszcza ;)
    > https://www.youtube.com/watch?v=4vYMCVtt-Ps

    Po tych fajnych anegdotach powiedzcie poważnie: pakować się w
    wodoszczelność jeżeli za te same pieniądze mogę mieć ZNACZNIE
    lepszy sprzętowo telefon ALE bez wodoszczelności?

    Właśnie chcę kupić.

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/