  • 51. Data: 2016-10-05 13:53:59
    Temat: Re: AMOLED czy IPS TFT, co lepsze?
    Od: atm <...@v...pl>

    On 05.10.2016 13:45, Yerine Ictimai wrote:

    > Po tych fajnych anegdotach powiedzcie poważnie: pakować się w
    > wodoszczelność jeżeli za te same pieniądze mogę mieć ZNACZNIE
    > lepszy sprzętowo telefon ALE bez wodoszczelności?
    >
    > Właśnie chcę kupić.

    Zadaj sobie pytanie na ile ta wodoszczelnosc (nawet dzialajaca) jest dla
    Ciebie istotna. Dla mnie jest wazna, ze wzgledu na wypady w teren gdzie
    nie chcialbym bawic sie w woreczki foliowe, protektory itd.
    Jednak pewnie dla 95% spoleczenstwa wodszczelnosc nie ma znaczenia.
    Sam zreszta widzisz, ze ta wodoszczelnosc oparta jest na tradycyjnej
    technologii"na dwoje babka wrozyla" (pewnie po angielsku lepiej to brzmi
    ;)) I to, ze zplacisz za ten ficzer nie bedzie automatycznie oznaczalo,
    ze faktycznie telefon jest wodoszczelny.

  • 52. Data: 2016-10-05 14:09:01
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    atm <...@v...pl> Wrote in message:
    > Zadaj sobie pytanie na ile ta wodoszczelnosc (nawet dzialajaca) jest dla
    > Ciebie istotna. Dla mnie jest wazna, ze wzgledu na wypady w teren gdzie
    > nie chcialbym bawic sie w woreczki foliowe, protektory itd.

    Właśnie też, z identycznego powodu tego potrzebuję, ale pod
    warunkiem że to w ogóle działa! :) (wodoszczelność)

> [...]
    > ;)) I to, ze zplacisz za ten ficzer nie bedzie automatycznie oznaczalo,
    > ze faktycznie telefon jest wodoszczelny.

    I właśnie taka niepewność (czy wodoszczelność zadziała) jest
    najgorsza, jak wiem że telefon jest typowy bez wodoszczelności
    wówczas używam go z uwzględnieniem tego faktu oszczędzając sobie
    przykrych niespodzianek.

    Jeżeli natomiast kupuję telefon WODOSZCZELNY i za to płace, wtedy
    chcę Z TEGO KORZYSTAĆ - a tu... CEGŁA, i jeszcze serwis
    gwarancyjny stroi fochy :/

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 53. Data: 2016-10-05 14:21:11
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    >
    > Jeżeli natomiast kupuję telefon WODOSZCZELNY i za to płace, wtedy
    > chcę Z TEGO KORZYSTAĆ - a tu... CEGŁA, i jeszcze serwis

    Taka jest rzeczywistosc, mozesz wziac Iphonea 7 - tutaj producent nie
    stroi fochow, w przypadku zalania maja to w nosie.

  • 54. Data: 2016-10-05 14:53:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "atm" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >gdzie nie chcialbym bawic sie w woreczki foliowe, protektory itd.
    >Jednak pewnie dla 95% spoleczenstwa wodszczelnosc nie ma znaczenia.

    99% spoleczenstwa sie pewnie zdarza, ze telefon wypadnie.

    I pechowo moze wpasc do kaluzy, akwarium, umywalki czy kibelka ...

    J.

  • 55. Data: 2016-10-05 14:59:40
    Od: atm <...@v...pl>

    On 05.10.2016 14:53, J.F. wrote:
> [...]
    >
    > 99% spoleczenstwa sie pewnie zdarza, ze telefon wypadnie.
    >
    > I pechowo moze wpasc do kaluzy, akwarium, umywalki czy kibelka ...

    Byc moze, ale z tego powodu nie ma jednak kolejek za SGS5, SGS7, Moto G3
    itp. Podobnie jak Moto X Force nie zrobil kariery pomimo nietlukacego
    sie wyswietlacza, ktory teoretycznie kazdy chcialby miec.

    Jesli producenci beda nadal zgapiac ficzery z iPhone'a mozna miec
    nadzieje, ze w niedalekiej przyszlosci bedzie wiecej wodoszczelniakow
    (byle zprawdziwego zdarzenia, z objeciem gwarancja zalania).

  • 56. Data: 2016-10-06 09:54:15
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 5 Oct 2016 13:40:25 +0200 (CEST), w <nt2oqt$i1o$2@dont-email.me>, Yerine
    Ictimai <i...@y...ru> napisał(-a):

    > Widać zależy od egzemplarza, wodoszczelność jest mało powtarzalną
    > jakością, proponuję na zakupy wybierać się z... miską z wodą i
    > PRZETESTOWAĆ PRZY SPRZEDAWCY - przed zapłaceniem oczywiście
    > :)

    A potem okaże się, że telefon jest wodoszczelny tak ze 3 razy -
    raz przy sprzedawcy i 2x nad wodą :)

  • 57. Data: 2016-10-06 10:26:25
    Od: atm <...@v...pl>

    Ostatnie niedobitki:
    http://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/sony-xperi
    a-z1-compact-czarny.bhtml

  • 58. Data: 2016-10-06 11:16:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "atm" napisał w wiadomości grup
    pl...
    On 05.10.2016 14:53, J.F. wrote:

    >Byc moze, ale z tego powodu nie ma jednak kolejek za SGS5, SGS7, Moto
    >G3 itp.

    Hm ... kolejek nie ma, ale sprzedaja sie dobrze. Mozliwe, ze nie z
    tego powodu.
    Ale to tez drogie modele, to trudno kolejek w Polsce sie doszukiwac.

    >Jesli producenci beda nadal zgapiac ficzery z iPhone'a mozna miec
    >nadzieje, ze w niedalekiej przyszlosci bedzie wiecej wodoszczelniakow
    >(byle zprawdziwego zdarzenia, z objeciem gwarancja zalania).

    Niestety - oprocz zalet ma to tez wady:
    -nie da sie zrobic, jesli maja byc zlacza,
    -jak sie reszte dobrze zaizoluje, to bateria jest niewymienna.

    J.

  • 59. Data: 2016-10-06 11:33:30
    Od: atm <...@v...pl>

    On 06.10.2016 11:16, J.F. wrote:

    > Użytkownik "atm" napisał w wiadomości grup
    pl...

    Moto G3 to niskobudzetowiec, SGS5 neo tez nie aspiruje do flagowca.

> [...]
    >
    > Niestety - oprocz zalet ma to tez wady:
    > -nie da sie zrobic, jesli maja byc zlacza,
    > -jak sie reszte dobrze zaizoluje, to bateria jest niewymienna.

    Ja juz sie pogodzilem z niewymiennoscia baterii. Jesli to ma byc cena
    dobrego uszczelnienia jak w SGS7, ok - niech bedzie.
    Co do ilosci złącz, producenci sa na dobrej drodze do ich
    wyeliminowowania. Zobacz ostatnie ruchy Apple: zniknal minijack a
    przycisk Home stal sie plytka zamiast fizycznego guzika. Port USB nie
    potrzebuje juz klapki. Pozostalo juz naprawde niewiele elementow do
    zabezpieczenia. HTC zas kominuje w nowym modelu, zeby pozbyc sie
    wszystkich guzikow. Niech to teraz zrobia po prostu dobrze.

  • 60. Data: 2016-10-06 11:44:06
    Od: atm <...@v...pl>

    > Niestety - oprocz zalet ma to tez wady:
    > -nie da sie zrobic, jesli maja byc zlacza,
    > -jak sie reszte dobrze zaizoluje, to bateria jest niewymienna.

    Z zakupami wstrzymam sie do premiery nowych Nokii, moze pokaza cos
    ciekawego i wodoszczelnego: http://pclab.pl/news71527.html