  • 11. Data: 2009-03-18 08:03:08
    Temat: Re: AUS 3D s
    Od: w...@g...pl

    On 17 Mar, 23:08, i...@p...pl wrote:

    > BL i Twardogłowych zostaw w spokoju za to głośno zapukaj do 0-717174400.
    > Jakby było słychać chrapanie to nie zrażaj się tym ;)
    >
    > Ircys
    >
    > --
    Dzięki za próbę pomocy- ale nie widzę sensu dzwonienia do zakładu
    Telekomunikacji Kolejowej. Numer 9436 działa w sieci TP. To, że akurat
    "na końcu" siedzi pani z PKP PR nie ma znaczenia, równie dobrze mógłby
    być to NFZ, albo ZuperBank.

  • 12. Data: 2009-03-18 20:03:12
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 18 Mar, 09:03, pisze...

> [...]
    > Telekomunikacji Kolejowej. Numer 9436 działa w sieci TP. To, że akurat
    > "na końcu" siedzi pani z PKP PR nie ma znaczenia, równie dobrze mógłby

    Niekoniecznie.
    Numerem (1)9436 dodzwaniasz się na numer kolejowy (operator!)
    a że to robisz akurat z sieci TP to insza inszość-przypadek.
    Uszkodzenie (brak
    wykeowanego prefiksu na centrali konduktorowej) jest po stronie PKP
    a nie TP i dopóki konduktorzy tego nie naprawią (zrobią) TP może
    nawet stawać na głowie a i tak nie bedzie lepiej. Oczywiście możesz
    się upierać ze swoimi skargami nawet idąc do prezesa TP ale to mi
    zakrawa
    na sado-masochizm reklamacyjny ;)

    Ircys

  • 13. Data: 2009-03-18 20:38:06
    Od: w...@g...pl

    On 18 Mar, 21:03, Ircys <i...@p...pl> wrote:
> [...]
    > nawet stawać na głowie a i tak nie bedzie lepiej. Oczywiście możesz
    > się upierać ze swoimi skargami nawet idąc do prezesa TP ale to mi

    Chyba, że tak. Nie zależy mi na masochizmie, ino coby działało :-)).
    Jutro, gdy tylko Zakład otworzy podwoje dryndam. Byłem przekonany, że
    PKP info działa we Wro, tak jak w Opolu gdzie "Pani" miała po prostu
    na stoliku dwa aparaty - "miejski", tepsiany, z 7miocyfrowym numerem,
    który nie był propagowany, na którym działała nakładka tepsiana 9436
    propagowana w wydawnictwach. I drugi, "kolejowy", na który kolejarskie
    rzesze wydzwaniały, bo miały za darmo.
    We Wro Twoim zdaniem funkcjonuje tepsiana nakładka 9436 na numerze
    normalnym innego (TKTelekom) operatora. Byłby to interesujący
    ewenement...

    Na marginesie dodam, że TKTelekom chciał uwolnić się od tego numeru,
    wystąpił do UKE o własny 9757, otrzymał tylko, że nie mogą się
    dogadać z TP w sprawie kierowania do niego ruchu...

  • 14. Data: 2009-03-18 20:53:40
    Temat: Re: AUS 4/5 D
    Od: w...@g...pl

  • 15. Data: 2009-03-20 11:54:10
    Od: w...@g...pl

    Pan naczelnik techniczny Zakładu Telekomunikacji Kolejowej we
    Wrocławiu, po dniu ustaleń stwierdza z całą pewnością, że nic
    wspólnego z numerem nie mają, nie są stroną w tej reklamacji.

    A cała SN, również MNO nie maja dostępu do inkryminowanego numeru.

  • 16. Data: 2009-03-20 19:04:10
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 20 Mar, 12:54, w...@g...pl wrote:
> [...]
    > wspólnego z numerem nie mają, nie są stroną w tej reklamacji.
    > A cała SN, również MNO nie maja dostępu do inkryminowanego numeru.

    A do chłopaków z ichniejszej OCB udało Ci się dodzwonić ?

    Ircys

  • 17. Data: 2009-03-20 19:16:38
    Od: w...@g...pl

    On 20 Mar, 20:04, Ircys <i...@p...pl> wrote:

    > A do chłopaków z ichniejszej OCB udało Ci się dodzwonić ?
    >
    > Ircys

    Witaj.
    Nie.

  • 18. Data: 2009-03-20 19:37:03
    Od: w...@g...pl

    On 20 Mar, 20:04, Ircys <i...@p...pl> wrote:

    > A do chłopaków z ichniejszej OCB udało Ci się dodzwonić ?
    >
    > Ircys

    Witaj.
    Nie, bo już nie próbowałem. W sumie odpuszczam. Przecież do 15 maja i
    tak to w końcu zrobią, choc faktem jest, że obecna sytuacja jest
    nielegalna.
    Pewny jesteś jednak nadal rozumiem, że wzmiankowana przeze mnie parę
    postów wyżej koncepcja opolska tzn. że numer 19436/9436 nie ma żadnego
    związku z siecią TKTelekom, poza tym że ich (obu sieci) zakończenia
    spotykają się "na jednym biurku" nie występuje.

  • 19. Data: 2009-03-20 20:42:49
    Od: i...@p...pl

> [...]
    > związku z siecią TKTelekom, poza tym że ich (obu sieci) zakończenia
    > spotykają się "na jednym biurku" nie występuje.

    Tak, ten temat przerabiałem dogłębnie w zeszłym roku
    (to było jedno z wielu technicznych osiągnięć TKT :))
    no chyba, że coś się w miedzyczasie wydarzyło ale zapewne
    "już by o tym Polskie Radio dawno powiedziało" ;)

    Ircys

  • 20. Data: 2009-04-16 08:25:03
    Od: w...@g...pl

    Nieelegancko podbijam temat gdyż mijają 2 miesiące od kiedy numer 194
    36 powinien funkcjonować i ...nadal nie funkcjonuje w SN 71. PKP PR
    Zakład Dolnośląski (jako abonent) nie jest w stanie sobie z tym i TP
    poradzić. Napisałem do UKE. Zobaczymy. Jednak nie wytrzymałem do 15
    maja jak deklarowałem :-)

    W.