  • 21. Data: 2017-10-27 10:14:19
    Temat: Re: AVD przykład kolejny...
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Sebastian Biały pisze:

    > Siedzię kiedyś przed telewizorem i słucham jakiegoś debila od polityki
    > na granicy świadomości. A ten nagle wypala że z obecnych technologii
    > łaczoności wojskowej najlepiej sprawdziły by się telefony komórkowe bo
    > sam ma i jeszcze się nie popsuł a ponadto całe dowództwo komunikuje się
    > przez telefony.

    W dużej skali to wcale nie jest takie bez sensu, tylko trzeba
    zadbać o awaryjne przewoźne BTSy i sposób, by byle kto sobie
    na te BTSy nie wszedł. Systemy łączności o wyjątkowych właściwościach
    są potrzebne w wyjątkowych przypadkach i też nie ma co z nich robić
    normy.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 22. Data: 2017-10-27 10:42:30
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    > Podniecacie się jakimiś niszowymi wzmacniaczami dla psychicznych,
    > a obok macie wart miliardy rynek suplementów diety... :-)

    Suplementy diety to jeszcze małe piwo, leki homeopatyczne, to jest to!

    p.p.

  • 23. Data: 2017-10-27 13:52:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Z drugiej strony, poszukując słuchawek w zeszły weekend założyłem
    >na głowę słuchawki Bose Quietcomfort 25 i się z miejsca zakochałem.
    >Tylko przekroczyły budżet o jakiś rząd wielkości i teraz choruję...

    Taki znakomity dzwiek, czy sadzac po nazwie - tak znakomite kasowanie
    halasu ?

    >Podniecacie się jakimiś niszowymi wzmacniaczami dla psychicznych,
    >a obok macie wart miliardy rynek suplementów diety... :-)

    Bioharmonizator fotonowy ... ale to trzeba miec znajomosci, zeby nie
    posadzili na dlugo, suplementy lepsze :-)

    >Na szczęście tu prawo w końcu się obudziło i będzie obowiązek
    >oznaczania ich jako produkt spożywczy,

    Myslisz, ze to cos zmieni ?

    Co prawda slysze juz reklame "nasz szampon kupuje sie w aptece, bo to
    jest wyrob medyczny i dlatego dziala, nie tak jak te ze sklepow, ktore
    niczego nie leczą".

    J.

  • 24. Data: 2017-10-27 16:25:56
    Od: b...@g...com

    W dniu piątek, 27 października 2017 13:53:00 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Taki znakomity dzwiek, czy sadzac po nazwie - tak znakomite kasowanie
    > halasu ?

    Bebeszki wskazują na kasowanie dźwięków zewnętrznych.

    https://blog.oxplot.com/media/qc15-naked.jpg

    Czy jest jeden, czy dwa mikrofony, musisz sam poszukać.
    Tak czy inaczej jakaś ciekawostka na rynku jest, ale tysiaczka
    bym nie dał. Wolę żeby dźwięk z zewnątrz jednak przenikał, znaczy
    jak kto puka albo dzwoni do chałupy wolę wiedzieć.

  • 25. Data: 2017-10-27 19:03:22
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Piotr Wyderski" <p...@n...mil> napisał w wiadomości

    > Chcesz mieć szeleszczący ze wstydliwym dołem?

    Hmm... a może spróbuję, może mi się spodoba? :)

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.

  • 26. Data: 2017-10-27 19:09:33
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > A nie zainteresowały Cię reklamy TV OLED, które pokazują, o ile
    > lepiej będzie wyglądał obraz na takim telewizorze w porównaniu
    > do zwykłego LCD? Puszczane na telewizorze LCD... A jednak klasyk
    > się nie mylił i ciemny lud to kupi...

    One mi od początku capiły. Mnie OLED kojarzy się bodajże z techniką
    programowania Object Linking and EmbedDing (gdzie D oczywiście nie było).
    Szybko zdążyłem się zorientować, że to podświetlenie matrycy.

  • 27. Data: 2017-10-27 22:17:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 27 Oct 2017 10:01:41 +0200, Piotr Wyderski napisał(a):

> [...]
    > lepiej będzie wyglądał obraz na takim telewizorze w porównaniu
    > do zwykłego LCD? Puszczane na telewizorze LCD... A jednak klasyk

    Piotrze - OLED ... a wczesniej LCD na kineskopie, plazma na
    kineskopie, kineskop Bravia na moim starym kineskopie - i wszystkie
    chwalily jakosc kolorow :-)

    J.

  • 28. Data: 2017-10-27 22:33:35
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" <p...@w...up.wroc [kropka] pl> napisał w
    wiadomości news:59f2f177$0$15193$65785112@news.neostrada.pl...

    > Suplementy diety to jeszcze małe piwo, leki homeopatyczne, to jest to!

    Słynne oscilococcinum, ekstrakt z kaczych wątróbek...
    Chociaż... jak gorącym latem siedziałem na kasie, to doprawienie napoju
    kawowo-herbacianego po 1-2 krople na szklankę, znakomicie pobudzało, żeby
    upał nie rozłożył. Nawet, jeśli to był efekt placebo, to dodatek swoje
    zadanie spełnił.
    A ten ekstrakt nie był ZTCP nijak oznaczany. Ach, cudo, ach cacy. Tylko ja
    chyba po samym sposobie reklamowania wiedziałem, że to zwykłe gówno.
    Albo to (ostro się naszukałem, znalazłem kiepskiej jakości, ale jest),
    https://youtu.be/Z7ncFKAg9J8?t=1m47s, ten tonik, to maleńka (chyba 50 ml)
    buteleczka, kosztująca wówczas ok. 15.000 PLZ, a w skuteczność po prostu nie
    wierzyłem. Reklamowali, a jakoś ilość pryszczersów nie malała.

  • 29. Data: 2017-10-27 22:35:55
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Co prawda slysze juz reklame "nasz szampon kupuje sie w aptece, bo to jest
    > wyrob medyczny i dlatego dziala, nie tak jak te ze sklepow, ktore niczego
    > nie leczą".

    I oczywiście, wtedy zgodnie z przepisami, standardowa, minimum 8-sekundowa
    formułka "Przed użyciem zapoznaj się z ulotką..." i takie
    pierdum-lamentum...?

  • 30. Data: 2017-10-27 22:44:15
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik <b...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Bebeszki wskazują na kasowanie dźwięków zewnętrznych.

    > https://blog.oxplot.com/media/qc15-naked.jpg

    Ja pier... Czyżby to był silniczek (tak to dla mnie wygląda), który sprawia,
    że basy drżą i są bardziej? (A co bardziej, to już niech każdy sobie
    dośpiewa)

> [...]
    > bym nie dał. Wolę żeby dźwięk z zewnątrz jednak przenikał, znaczy
    > jak kto puka albo dzwoni do chałupy wolę wiedzieć.

    A ja, jadąc autobusem, aby usłyszeć jak kontrol chce biletu do sprawdzenia.
    I ta reszta też. Ja bym za to... hmm... dał góra 150-200, w przypływie
    dobrego humoru. To już wolę swoje badziewia SHP-1900, niedrogie, miękko leżą
    i nie cisną uszu (dla mnie niezwykle ważne), a także nienajgorzej grają. No,
    ale ja jak zwykle, muzyki słucham, nie sprzętu. Albo przez telefon gadam, na
    tych samych słuchawkach (wtedy mikrofon z telefonu). I podzielam twoją
    uwagę, by nie wycinać się całkiem z otoczenia. Jak jadę samochodem i nie
    słyszę silnika, to czuję się mocno nieswojo...